اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واگذاری گهر زاگرس به شهرداری دورود


تیم فوتبال گهر زاگرس به مدت 3 سال به شهرداری دورود اجاره داده شد.

خبرگزاری ایسنا: شهردار دورود گفت: تیم فوتبال گهر زاگرس به مدت 3 سال به شهرداری دورود اجاره داده شد.

 بهرنگ دالوند درباره آخرین وضعیت تیم گهر زاگرس اظهار كرد: روز گذشته(شنبه) جلسه‌ای در دفتر باشگاه واقع در تهران برگزار و طی تفاهم نامه‌ای تیم گهر زاگرس به مدت 3 سال به شهرداری دورود اجاره داده شد.

 وی با اشاره به اینکه تمامی دغدغه ما حمایت گسترده مسوولان استان از این تیم جهت حضوری قوی در لیگ برتر است، اظهار کرد: حضور در لیگ برتر هزینه‌های زیادی به دنبال دارد و ما انتظار داریم علاوه بر بودجه‌ای که شورای شهر و شهرداری دورود جهت حمایت از گهر زاگرس در نظر گرفته سایرمسوولان نیز حمایت مادی و معنوی را داشته باشند.

 دالوند در خصوص ورزشگاه تختی دورود نیز گفت: تمامی سعی و تلاش ما این است تا حداقلها را جهت حضور در لیگ برتر فراهم کنیم. اگر ورزشگاه دورود در زمان تعیین شده آماده نشود مجبوریم بازیهای اول لیگ که میزبان هستیم را در شهر دیگری برگزار کنیم.

 شهردار دورود با اشاره به اینکه تمامی تلاش ما این است که مهابادی برای این فصل نیز در گهر بماند گفت: قرار شده تا 20 روزآینده 5 میلیارد ریال به وی توسط شهرداری داده شود تا کار خود را شروع کند.

 بهرنگ دالوند در خاتمه افزود: گهر نماینده لرستان است و باید در شان نام استان حمایت و موردتوجه قرار گیرد.    


ویدیو مرتبط :
شادی بسیار جالب مردم خرم آباد از صعود گهر زاگرس دورود به لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با عبور از سد ایرانجوان؛ گهر زاگرس دورود به لیگ برتر صعود کرد/سلام لرستان به لیگ برتر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با عبور از سد ایرانجوان؛

گهرزاگرس به لیگ برتر صعود کرد

تیم‌ فوتبال گهر زاگرس دورود با برتری در دو بازی رفت و برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول برابر ایرانجوان بوشهر، جواز حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور را بدست آورد.

 

دیدار برگشت از مرحله پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه با تساوی بدون گل بین دو تیم گهر زاگرس دورود و ایرانجوان بوشهر همراه شد که با این نتیجه و با تساوی یک بر یک بازی رفت، تیم گهر زاگرس موفق شد برای نخستین مرتبه لیگ برتری شده و اولین تیم استان لرستان لقب گیرد که به این مسابقات راه یافته است.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهرداری بروجرد و با قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد، محمد قاسمی‌نژاد، رضا کاردوست و علی واقف از تیم گهر زاگرس و صادق گشنی از تیم ایرانجوان بوشهر از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

 

در بازی رفت دو تیم ایرانجوان بوشهر و گهر زاگرس دورود به تساوی یک بر یک رضایت دادند. مهدی چاه کوتاه‌زاده (45) برای ایرانجوان و محمد غلامین (52) برای  گهر زاگرس در آن مسابقه گلزنی کرده بودند.

 

پیش از این تیم پیکان به عنوان تیم برتر گروه "الف" و تیم آلومینیوم هرمزگان به عنوان تیم برتر گروه "ب" جواز حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر را کسب کرده بودند.

همچنین تیم‌های شاهین بوشهر، شهرداری تبریز و مس سرچشمه کرمان هم از لیگ برتر به دسته اول سقوط کردند. با توجه به سقوط شاهین و ناکامی ایرانجوان باید استان بوشهر را بزرگترین ناکام فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ برتر و لیگ دسته اول دانست./ورزش3