اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش نماینده ولی فقیه در سپاه به پیشنهاد مذاکره مستقیم آمریکا با ایران



واکنش نماینده ولی فقیه در سپاه به پیشنهاد مذاکره مستقیم آمریکا با ایران

نظامی - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به پیشنهاد وزیر امور خارجه آمریکا برای مذاکره مستقیم با ایران گفت:ارائه این پیشنهاد برای ایجاد تزلزل در اراده ایرانیان است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی روز یکشنبه در جمع فرماندهان و پاسداران سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم با موضوع ˈراهبردهای نظام سلطه در برابر ایران و راهبردهای مقابله با آنˈ، این مطلب را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در مذاکره با آمریکایی ها، هیچ توفیقی برای ایران حاصل نمی شود زیرا مسائل ایران و آمریکا در مقوله راهبردی آنقدر گسترده است که به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.

وی تاکید کرد: آمریکا بدنبال سلطه خود بر جهان است و هیچگاه دست از سلطه طلبی خود برنمی دارد، لذا در مذاکره های خود نیز درصدد تسلیم کردن ایران در برابر خواسته های خود است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد مذاکرهˈهیلاری کلینتونˈ، راهبرد دشمن برای تغییر در محاسبات بین مردم و رهبری است، اظهار کرد: استکبار جهانی با این همه توطئه و تحریم بدنبال آن است که ایران را وادار به تغییر در مواضع اصولی خود کند.

سعیدی با بیان اینکه پذیرش مذاکره مساوی با تسلیم در برابر نظام سلطه است، اظهار کرد: هدف آمریکا، عقب نشینی ایران از مواضع قبلی در قبال نظام سلطه و تبدیل یک نظام ناسازگار به نظام سازشکار است.

وی اضافه کرد: دشمن در حرکت دومینوی خود بدنبال سقوط نظام ماست، این آقایانی که بحث مذاکره را مطرح می کنند بدانند اینگونه نیست که بر سر میز مذاکره بنشینند و در باره مباحث سطحی مذاکره شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با مطرح کردن این جمله کلینتون که گفته است بزرگترین مشکل من در طول این مدت ایران بوده است، گفت: وقتی او اعلام می کند هر کجا می رود جای پای ایران را می بیند، معنای آن این است که آنها از خوی سلطه گری خود کوتاه نمی آیند.

سعیدی تاکید کرد: قطعا آنها در مذاکره از ایران می خواهند که دست از حمایت از حزب الله لبنان، گروه های مقاومت فلسطین، جنبش های منطقه و شیعیان جهان بردارد.

وی افزود: در این مذاکره، مساله هسته ای یکی از موارد قابل طرح است بنابراین باید در اینگونه مسائل ذهن مردم را روشن و عملیات روانی دشمن را خنثی کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه راهبرد استکبار علیه نظام اسلامی ایران، استحاله و براندازی است، اظهار کرد: در ایدئولوژی نظام اسلامی که مبتنی بر اسلام ناب محمدی است، عقب نشینی و تسلیم شدن وجود ندارد.

سعیدی گفت: درک شرایط کنونی و اخذ تصمیمات صحیح برای اداره جامعه از سوی مسوولان می تواند راهبردی مناسب برای مقابله با توطئه ها باشد.

وی تحریم گسترده، جنگ روانی برای تاثیرگذاری بر تصمیمات مسوولان و به انحراف کشاندن افکار مردم، عملیات اطلاعاتی در جهت خرابکاری سایبری، بی ثباتی محیط داخلی از طریق تحریک، ایجاد غائله و آشوب و تهدید نظامی را از راهبردهای نظام سلطه برای مقابله با ایران اسلامی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یکی از راهبردهای مقابله با توطئه های دشمن را هوشیار کردن مردم دانست و گفت: این مردم هستند که در شرایط جنگ مورد هجمه دشمن قرار گرفته اند و این رسالت ماست که مردم را هوشیار و شیوه مقابله با جنگ اقتصادی را برای آنان بیان کنیم.

سعیدی افزود: ملتی که خود را حسینی و عاشورایی می داند و شعارشˈهیهات مناالذلهˈ است و اعلام می کند که تا آخرین قطره خونش در برابر دشمن ایستادگی می کند، باید در عمل هم این را نشان دهد.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای رسالت اصلی خود که همانا حفظ انقلاب اسلامی است،باید برای آگاه سازی بسیجیان تلاش کند تا نقش هدایتگر را در جامعه داشته باشند./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
واکنش بشار اسد به پیشنهاد آمریکا برای مذاکره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش آمریکا به خبر «پیشنهاد مذاکره اوباما به ایران در 5 ماه آینده»



واکنش آمریکا به خبر «پیشنهاد مذاکره اوباما به ایران در 5 ماه آینده»

نولاند در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: معاون «کاترین اشتون»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یکی از مذاکره کنندگان ایرانی گفت‌وگو کرده تا زمان و مکان احتمالی برای دیدار تهران با گروه 1+5 را مشخص کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مورد ادعای تلویزیون اسرائیل مبنی بر پیشنهاد مذاکره اوباما به ایران ، ابراز بی اطلاعی کرد.

ویکتوریا نولاند در یک کنفرانس خبری در پاسخ به این سئوال که آیا واشنگتن به تهران گفته، ظرف چهار تا پنج ماه، مذاکرات جداگانه‌ و موضوع به موضوعی با ایران برگزار خواهد کرد آنهم بدون مشورت با اسرائیل، اظهار داشت: من از این مطلب خبر ندارم.

وی افزود: اسرائیل متحد و شریک ماست و ما مرتبا با آنها مشورت می‌کنیم و کاملا در این زمینه شفاف عمل می‌کنیم.

نولاند در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: معاون «کاترین اشتون»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یکی از مذاکره کنندگان ایرانی گفت‌وگو کرده تا زمان و مکان احتمالی برای دیدار تهران با گروه 1+5 را مشخص کنند.

وی افزود: ما کماکان به طور شفاف به طرف ایرانی اعلام می‌کنیم اگر آنها جدی باشند، باب مذاکره باز است به ویژه در چارچوب گفت‌وگوهای دوجانبه./انتخاب