اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش فرزند قالیباف به برخی شایعات



پس از انتشار شایعاتی درباره الیاس قالیباف فرزند شهردار تهران وی در در صفحه شخصی خود توضیحاتی را منتشر کرد.

الیاس قالیباف در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
من هرگز به نوشتن این متن راضی نبودم اما دیگر نیست كسی از دوستان و اطرافیانم كه از من نخواسته باشد مطلبی بنویسم و یا توصیه نكرده باشد كه سكوت جایز نیست.

اما به همین عزیزان و دلسوزان هم عرض كردم، شما كه خوب میدانید متن پیام سراسر كذب علیه من و خانواده ام با چه هدفی نوشته شده و نشر داده می شود. آخر من چه چیزی را باید بنویسم؟ چه چیزی را باید توضیح بدهم؟ بنویسم كه دزد نیستم؟ بنویسم كه آقا یا خانم محترم، میدانی رقم هشت هزار میلیارد تومان یعنی چه؟! بنویسم كه هیچگاه تا كنون احضار و بازداشت نشده ام؟ بنویسم كه فرار نكرده ام؟ بنویسم كه لندن نیستم؟ بنویسم كه جزیره نخریده ام؟ ! یا حتى همین عكس هم من نیستم؟!

كسانی كه این شایعات را منتشر می كنند كه با توضیح من از كرده خود پشیمان نمی شوند آنها ماموریتی فراتر از الیاس قالیباف دارند و امروز من هدف آنها هستم و فردا داستان چیز دیگری است چرا كه خواب زده بیدار نمی شود . اما تنها یك عامل بنده را قانع كرد كه حتی همین چند خط را بنویسم و آن هم ذهن حقیقت جوی هم وطنانی بود كه نه از بودجه شهرداری خبر دارند نه از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرشان به زندگی خودشان گرم است و شبانه روز برای یك لقمه نان حلال تلاش می كنند و حالا به چنین پیامی هم بر می خورند، من به احترام آنها توضیح میدهم.

هم وطن عزیز! من الیاس قالیباف، دانشجوی رشته مدیریت فرهنگی هستم كه در یك مجتمع آموزشی فعالیت می كنم. زندگی اعیانی ندارم. نه خارج از كشورم و نه زندان. نه دزدی كرده ام نه اختلاس. من یقین دارم كه افراد بسیاری نادانسته این شایعه سراسر كذب را در گروه های مختلف منتشر كرده اند و امیدوارم این درخواست جسارت نباشد كه از آنها تقاضا كنم كه به همان میزان برای انتشار این متن توضیحی بنده نیز وقت و انرژی بگذارند. خدا همه ما را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد.

اخبار,اخبار اجتماعی ,شهردار تهران

 

اخبار اجتماعی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
واکنش کثیریان و میکاییل زاده به شایعات جشنواره!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش خاتمی به شایعات پیامکی



سید محمد خاتمی,دیدار نوروزی سید محمد خاتمی

سید محمد خاتمی امسال دیدار نوروزی عمومی ندارد

دفتر سید محمد خاتمی برگزاری دیدار نوروزی رئیس جمهور سابق کشورمان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در پی انتشار گسترده پیامک‌هایی مشکوک و همچنین اطلاع رسانی وسیع در برخی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در خصوص دیدار نوروزی با سید محمد خاتمی در روز 17 فروردین، دفتر رئیس‌جمهوری سابق ایران توضیحاتی را منتشر کرد.

در متن توضیحات روابط عمومی دفتر سید محمد خاتمی آمده است: در روزهای اخیر پیامکهای متعددی در خصوص دیدار نوروزی با رئیس جمهوری سابق ایران در دفتر ایشان منتشر شده و در برخی از این پیامکها خبر از اتخاذ مواضع سیاسی و انتخاباتی از سوی سید محمد خاتمی داده شده است.

به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند دیدار نوروزی جناب آقای سید محمد خاتمی با اقشار مختلف مردم سالهای گذشته در جمعی معدود در دفتر ایشان برگزار می‌شد که امسال به دلیل قرار گرفتن در ایام فاطمیه و احترام به این روزهای عزیز دیدار عمومی برگزار نمی‌شود.

دفتر سید محمد خاتمی، همچنین با مشکوک خواندن این پیامکها و تبلیغات صورت گرفته در خصوص دیدار نوروزی با سید محمد خاتمی اعلام کرده است: متاسفانه [این پیامک ها] توسط بعضی خیرخواهان ناآگاه و مغرضان آگاه به آن دامن زده می شود. در این اطلاعیه آمده است: تاکید می‌کند که تنها مجرای رسمی اطلاع رسانی درباره اخبار و برنامه‌ دیدارها و مواضع رئیس جمهوری سابق کشورمان، سایت رسمی و دفتر ایشان می‌باشد./خبرآنلاین