اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش سفارت ایران در فرانسه به همکاری هسته ای و موشکی ایران و کره شمالی



اخبار,اخبار سیاست  خارجی,روابط ایران و کره شمالی

رویترز درباره ادعاهای منافقین درباره فعالیت های اتمی ایران نوشت: تحلیلگران می گویند این سازمان (منافقین) دارای سابقه متناقضی است و دارای دستور کار سیاسی است.

یک مقام آگاه در سفارت ایران در پاریس خبر رویترز منتشر شده به نقل از سوی گروه تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) درباره همکاری هسته ای و موشکی میان ایران و کره شمالی را تکذیب کرد.

به گزارش عصرایران،‌ این مقام آگاه در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: این خبر بر پایه اطلاعات کاملا غلط و دروغ‌پردازی‌های این گروهک بدنام و مزدور منتشر شده و قابل پیش بینی است که با نزدیک شدن به موعد پایانی گفتگوهای هسته‌ای و افزایش امکان حصول توافق جامع این گونه خبرسازی‌های جعلی نیز افزایش یابد.

این مقام آگاه ایرانی همچنین انتشار این گونه اخبار دروغ را در رویترز زیر سؤال برد.

گروه تروریستی منافقین مستقر در پاریس به تازگی مدعی شده بود کارشناسانی از کره شمالی در زمینه هسته ای و موشکی به تازگی از ایران دیدار کرده اند.
 
رویترز درباره ادعاهای منافقین درباره فعالیت های اتمی ایران نوشت: تحلیلگران می گویند این سازمان (منافقین) دارای سابقه متناقضی است و دارای دستور کار سیاسی است.

دولت ایران بارها قبل از این هم ادعای مطرح شده درباره تلاش برای تولید سلاح هسته ای را تکذیب کرده و می گوید چنین ادعاهایی را دشمنان ترویج می کنند.

 

اخبار  سیاست  خارجی  -  عصر  ایران 


ویدیو مرتبط :
پرواز بمب افکن‌های آمریکا در واکنش به آزمایش موشکی کره شمالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب همکاری هسته ای کره شمالی با ایران


یک مقام مسوول در وزارت امور خارجه کره شمالی هر گونه همکاری کشورش با تهران در خصوص توسعه برنامه‌ هسته‌یی ایران را رد کرد.

خبرگزاری ایسنا: یک مقام مسوول در وزارت امور خارجه کره شمالی هر گونه همکاری کشورش با تهران در خصوص توسعه برنامه‌ هسته‌یی ایران را رد کرد.

سایت اونلی لبانون" onlylebanon.net" گزارش داد؛ این مقام مسوول گفت که کشورش همکاری با تهران در خصوص توسعه برنامه ‌هسته‌یی ایران ندارد.

اظهارات این مقام کره شمالی در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اثنای سفر اخیرش به ژاپن مدعی شده بود که بین پیونگ یانگ و تهران در خصوص اجرای برنامه‌ هسته‌ ای ایران همکاری وجود دارد.

این مقام مسوول با اشاره به این سخنان نتانیاهو گفت که رژیم صهیونیستی می‌کوشد تا به هر بهانه‌ای نگاه جامعه جهانی را که عملکردهای آن را در زمینه توسعه شهرک‌سازی‌ها و شکست مذاکرات صلح محکوم می‌کند، به سمت دیگری بکشاند.

به نوشته این سایت، وزارت امور خارجه کره شمالی معتقد است که رژیم صهیونیستی بر خلاف همه قوانین بین‌المللی به سیاست‌های توسعه‌طلبانه‌اش ادامه می‌دهد در حالی که باید به تحقق صلح در خاورمیانه و تبدیل آن به منطقه‌ای عاری از سلاح هسته‌یی بدون هیچ شرطی، کمک کند.