اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش سردار صفوی به نامه اوباما



 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در واکنش به نامه اوباما به رهبری معظم انقلاب درباره تنگه هرمز گفت: اگر خطراتی متوجه جمهوری اسلامی ایران باشد، با استفاده از ابزارهای مختلف قادر به دفاع از منافع ملی هستیم.

 

به گزارش مهر، سردار سرلشگر سیدیحیی صفوی در خاتمه نشست خبری یادواره ملی شهید حجت الاسلام عبدالله میثمی که در تالار ایوان شمس برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص واکنش وی نسبت به نامه اوباما به رهبر انقلاب، گفت: تنگه هرمز یک گذرگاه استراتژیک هم برای تجارت جهانی و هم برای انرژی جهان است و 23 تا 27 درصد نفت جهان از این منطقه تأمین می شود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا افزود: جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین کشور و قدرت اول منطقه است. جمهوری اسلامی ایران تضمین کننده امنیت انرژی جهان است و این امنیت را یک امنیت دست جمعی می داند.

سردار صفوی خاطرنشان کرد: اگر خطراتی متوجه جمهوری اسلامی ایران باشد، از ابزارهای مختلف سیاسی و ابزارهای مختلف قادر است، برای دفاع از منافع ملی خود، استفاده کند..../مهر


ویدیو مرتبط :
نامه سردار سلیمانی به اوباما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مقاومت فلسطین به نامه سردار سلیمانی



اخبار, واکنش مقاومت فلسطین به نامه سردار سلیمانی

اخبار بین الملل - واکنش مقاومت فلسطین به نامه سردار سلیمانی

سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین با تأکید بر اینکه مقاومت هیچ توافقی را در خصوص خلع سلاح نخواهد پذیرفت اعلام کرد که نامه سردار سلیمانی به گروههای مقاومت در غزه نشانگر ادامه حمایت همپیمانان مقاومت در فلسطین و نیز تشدید این حمایتها در آینده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، "ابومجاهد" سخنگوی کمیته های مردمی مقاومت در فلسطین، در واکنش به ارسال نامه ای از سوی "سردار سلیمانی" فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران به گروههای مقاومت در فلسطین، اعلام کرد: سردار سلیمانی در نامه خود تأکید کرد که توطئه هایی برای خلع سلاح مقاومت وجود دارد و ارسال این نامه و اظهارات سردار سلیمانی نشانگر آن است که حامیان محور مقاومت همچنان از ما حمایت می کنند و در آینده نیز این حمایتها بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به همپیمانان خود این اطمینان را می دهیم که میان گروههای فلسطینی در سطح وسیعی همکاری و هماهنگی وجود دارد و هیچ کس نمی تواند این همکاری را از میان ببرد.

ابو مجاهد همچنین اعلام کرد: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در فراخواندن 16 هزار نیروی ذخیره به میادین جنگ نشان از آشفتگی و سردرگمی این رژیم دارد و مقاومت آماده است تا با اقدامات اینچنینی که از سوی رژیم اشغالگر قدس سر می زند مقابله کند.

وی افزود: تهدیدات رژیم صهیونیستی هیچ ارزشی ندارد و اجازه نمی دهیم که این رژیم قدمی از پیش بردارد و دستاوردی را در تجاوزات خود به نوار غزه کسب کند.

ابومجاهد تأکید کرد: مقاومت تا زمان پیروزی کامل ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاشهای اخیر رژیم صهیونیستی برای خلع سلاح نیروهای مقاومت که سردار سلیمانی نیز در نامه خود به آن اشاره کرد، گفت: ما حتی از یک گلوله هم چشم پوشی نمی کنیم و هیچ توافقی در خصوص خلع سلاح گروههای مقاومت صورت نخواهد گرفت.

وی با اشاره به میانجیگری مصر در خصوص برقراری آتش بس در غزه گفت: موضع مصر در خصوص برقراری آتش بس با موضع ما متفاومت است و مقاومت پیش از هر توافقی برای برقراری آتش بس بر رفع کامل محاصره غزه تأکید دارد.

فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران در پیامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد: خلع سلاح مقاومت رویایی گزاف است که دفن خواهد شد.
اخبار بین الملل - مهر