اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش‌ قوه‌ قضائیه‌‌ به‌ خبر حضور احمدی‌نژاد در اوین



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

واکنش‌ قوه‌ قضائیه‌‌ به‌ خبر حضور احمدی‌نژاد در اوین

فارس: مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه گفت: هرگونه بازدید افراد و اشخاص از زندان اوین تابع مقررات و ضوابط خاص است. 

 حسن رحییمی مدیر کل روابط عمومی و تشریفات دستگاه قضایی کشور درباره خبر برخی از رسانه ها مبنی بر بازدید رئیس جمهور از زندان اوین گفت: بازدید از زندان اوین تابع مقررات و ضوابط ویژه ای است.

 وی افزود: برای بازدید از زندان اوین یا هر کدام از بخش های دیگر قوه قضاییه باید تشریفات و ضوابطی که برای این گونه کارها در نظر گرفته شده انجام شود سپس امکان بازدید فراهم شود.

 مدیر کل روابط عمومی و تشریفات دستگاه قضایی کشور گفت: هنوز از سوی نهاد ریاست جمهوری برای این بازدید هماهنگی های لازم انجام نشده است. 

پیش از این برخی از رسانه ها خبری مبنی بر بازدید احمدی نژاد از زندان اوین و بخش های مختلف این زندان داده بودند و هدف رئیس جمهور را آگاهی از وضع زندانیان اعلام کرده بودند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
حضور ریاست محترم قوه قضائیه در هیئت جواد مقدم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوت لاریجانی از احمدی نژاد برای ضیافت نهار شنبه / رئیس قوه قضائیه هم حضور دارد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

دعوت لاریجانی از احمدی نژاد برای ضیافت نهار شنبه / رئیس قوه قضائیه هم حضور دارد

جلسه سران قوا فردا به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جلسه سرای قوای مقننه، مجریه و قضاییه فردا به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزارمی شود.

بر این اساس پس از چند وقت تاخیر در برگزاری این جلسات فردا دکتر لاریجانی میزان دکتر احمدی نژاد و آیت الله آملی لاریجانی رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه است.