اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش‌ تند داود احمدی‌نژاد به‌ شعار رییس‌جمهور‬ ‫



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

واکنش‌ تند داود احمدی‌نژاد به‌ شعار رییس‌جمهور‬ ‫

داود احمدی نژاد با محکوم کردن حوادث 22 بهمن امسال قم و تهران گفت: برخوردهای انجام شده در تهران و قم از اخلاق اسلامی به دور بود.

برادر رئیس جمهور در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای جنوب و شرق استان تهران در ورامین در خصوص اهانتهای صورت گرفته در راهپیمایی 22 بهمن قم به لاریجانی رئیس مجلس و در تهران به آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس جمهور تصریح کرد: برخوردهای انجام شده در تهران و قم از اخلاق به دور بود و فرقی نمی کند آن شخص رئیس جمهور باشد یا رئیس مجلس شورای اسلامی. وی ادامه داد: صحبت این است که مؤمن هیچ وقت آبروی مؤمن را نمی برد؛ ما پیرو مکتب پیامبری هستیم که از مکتب او این اخلاق به درو است، همه اهل منطق هستیم، آنها در نظام جمهوری اسلامی مسئول هستند و چنین رفتاری در شأن ملت بزرگوار ایران نیست. احمدی نژاد بیان داشت: هر کسی که به مسئولان کشور جسارتی بکند، خطاست و نباید این کار را کرد؛ اگر او را قبول نداریم، نباید به او بی احترامی کنیم و باید این را در نظر داشته باشیم که عمر مسئولیت او تمام می شود و می رود و باید ببینیم که نظرش با نظر رهبری به چه شکلی است، آن وقت در موردش تصمیم بگیریم. 

شعار "زنده باد بهار" در این روزها بر خلاف فرمایشات رهبری است 

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه "نظرتان در مورد تکرار چندباره شعار "زنده باد بهار"  توسط رئیس جمهور در راهپیمایی 22 بهمن چیست؟" با تأکید بر اینکه "شعار "زنده باد بهار" در این روزها بر خلاف فرمایشات رهبری است"، اظهار داشت: حرف ریشه ای و اساسی این است که چون مقام معظم رهبری تأکید بر عدم شروع زودرس انتخابات دارند، هرکس با ایشان هماهنگ و هم راستا نباشد، از مردم نیست. احمدی نژاد ادامه داد: اگر در قبال این نوع سخنان و رفتارها واکنشی نیست، به دلیل در نظر گرفتن مصلحتهاست ولی وظیفه این است که آگاهی های لازم به جامعه داده شود./عصرایران

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با رییس جمهور - آقای احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه تند رییس جمهور لبنان به احمدی نژاد: چرا از خاک لبنان برای پرواز پهبادها به اسرائیل استفاده می کنید؟!



نامه تند رییس جمهور لبنان به احمدی نژاد: چرا از خاک لبنان برای پرواز پهبادها به اسرائیل استفاده می کنید؟!

رییس جمهور لبنان طی نامه ای به احمدی نژاد ایرن را به خاطر دادن هواپیاهای بدون سرنشین به حزب الله لبنان سرزنش کرد!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :رییس جمهور لبنان طی نامه ای به احمدی نژاد ایرن را به خاطر دادن هواپیاهای بدون سرنشین به حزب الله لبنان سرزنش کرد!

به گزارش انتخاب به نقل از jerusalem ، میشل سلیمان رییس جمهور لبنان طی ارسال نامه ای به همتای ایرانی خود مراتب اعتراض لبنان را به پرواز هواپیمای بدون سرنشین ایران از خاک این کشور به حریم هوایی اسراییل را به احمدی نژاد اعلام کرده است.

این خبر توسط یکی از مقامات بلند پایه لبنانی منتشر شده است.

وی گفته است که میشل سلیمان این نامه را از طریق مجید نامجو وزیر نیروی ایران که اخیرا به لبنان سفر کرده بود به احمدی نژاد ارسال کرده است.

وی در این نامه، از ایران به دلیل عدم همامنگی با دولت لبنان در انجام این عملیات در خاک این کشور انتقاد کرده و مدعی شده که ایران با انجام این عملیات قوانین و معاهده های بین اللمللی را زیر پا گذاشته است.

به گفته المستقبل، سلیمان در این نامه، این عمل ایران را باعث نقض حاکمیت ملی لبنان و جریحه دار شدن احساسات این کشور قلمداد کرده است.

این نامه پس از بازدید علی لاریجانی از دمشق نوشته شده است.

لاریجانی پیش تر و در محکومیت حملات به غزه، اعلام کرده بود که کشورهای منطقه باید نیرو و سلاح و امکانات خود را به جای فرسایش و ایجاد درگیری در سوریه، به سوی مردم فلسطین ارسال نمایند، تا در مقابل رژیم صهیونیستی به کار گرفته شود.

همچنین با ستایش و قدردانی از مقاومت حزب الله لبنان و حماس،انها را نیروی استراتژیک قلمداد کرده است.

در پی این اظهارات لاریحانی، سید حسن نصرالله خطاب به رهبران کشورهای عرب و مسلمان گفته بود که تنها همدردی و بازدید شما از فلسطین و غزه کافی نیست بلکه فلسطین و غزه به ارتش و کمکهای نظامی شما نیز احتیاج دارند.

المستقبل به نقل از همین منبع خبری اعلام کرده است که میشل سلیمان با ناراحتی از این اظهارات گفته است که بیان چنین مطالبی بر خلاف قطعنامه است که در ماه ژوئن توسط کمیته گفتگوی ملی لبنان به تصویب رسیده است. این قطعنامه پیرامون دوری جستن لبنان از مناقشات منطقعه به تصویب رسیده است.

سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان دیروز اعلام کرده بود که در جنگ اینده با اسراییل هزاران موشک به این کشور توسط حزب الله شلیک خواهد شد./انتخاب