اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی مرگبار مینی‌بوس معلمان



واژگونی مرگبار مینی‌بوس معلمان

معاون عملیات پلیس راه کشور از واژگونی مرگبار مینی‌بوس حامل معلمان در استان لرستان خبر داد.

سرهنگ صمد اسفندیاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: در ساعت 8:30 صبح امروز واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حامل معلمان در کیلومتر 15 محور بروجرد – ملایر سه مجروح برجای گذاشت که یک تن از مجروحان پس از انتقال به بیمارستان، جان خود را از دست داد.

معاون عملیات پلیس راه کشور با بیان اینکه صدمه‌ای به سایر سرنشینان این مینی‌بوس وارد نشده است، درباره علت واژگونی این وسیله نیز به ایسنا گفت: تخطی از سرعت مطمئنه، سبب این حادثه ناگوار شده است./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
14 کشته در پی واژگونی مینی بوس در سد کارون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی مینی‌ بوس حامل معلمان


در حادثه واژگونی مینی‌بوس که در محور دورود ـ ازنا رخ داد،‌ یک مدیر مدرسه فوت کرد و تعدادی از فرهنگیان و دانش‌آموزان هم اکنون در بیمارستان هستند.

تابناک: در حادثه واژگونی مینی‌بوس که در محور دورود ـ ازنا رخ داد،‌ یک مدیر مدرسه فوت کرد و تعدادی از فرهنگیان و دانش‌آموزان هم اکنون در بیمارستان هستند.

ابوالقاسم نوروزی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ازنا واقع در استان لرستان با تأئید خبر واژگونی مینی‌بوس حامل فرهنگیان و دانش‌آموزان ازنا، گفت:‌ این حادثه روز گذشته و پس از بازگشت تعدادی از فرهنگیان و دانش‌آموزان این استان از جشنواره نوجوان سالم رخ داد.

او با بیان اینکه 9 فرهنگی و 3 دانش‌آموز در مینی‌بوس حضور داشتند، ادامه داد:‌ متأسفانه موقع برگشت مینی‌بوس به دلیل بارانی بودن هوا و لغزندگی جاده، این حادثه رخ داده است که خانم یاری مدیر هنرستان عصمت بود، فوت کرد.

نوروزی گفت:‌ از ۳ دانش‌آموز، به یکی از آنها هیچ آسیبی نرسید و 2 دانش‌آموز دیگر نیز به دلیل کوفتگی و جراحت سطحی به بیمارستان منتقل شدند.

او گفت: از فرهگیان نیز ۲ فرهنگی برای پیگیری وضعیت درمان به بیمارستان بروجرد منتقل شده و مابقی فرهنگیان نیز در بیمارستان دورود بستری هستند که در سلامت هستند؛ البته جراحاتی به آنها وارد شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ازنا گفت: هم‌اکنون در منزل خانم یاری برای حضور در مراسم تشییع پیکر این مدیر گرامی هستیم.