اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی اتوبوس مسافران نوروزی ارمنستان


واژگونی اتوبوس تهران-‌ ایروان (ارمنستان) در محور مرند-جلفا 23 کشته و زخمی بر جای گذاشت. مهر:واژگونی اتوبوس تهران-‌ ایروان (ارمنستان) در محور مرند-جلفا 23 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

 حبیب حسینقلی زاده شامگاه روز سه شنبه اول فروردین اظهارکرد: این اتوبوس امروز در جاده جلفا- مرند روبروی شهرک صنعتی مرند واژگون شد و در اثر آن دو نفر از مسافران کشته و 21 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی افزود: پس از اعلام این سانحه به مرکز فوریتهای پزشکی، گروه های اورژانس منطقه یک و دو مرند، کشکسرای، عریان تپه، یامچی و همچنین آمبولانس هلال احمر و بیمارستان مرند در محل حاضر و مصدومین سانحه را به بیمارستان مرند انتقاد دادند.
 
به گفته وی، وضعیت عمومی مجروحین این حادثه رانندگی نسبتا خوب اعلام شده است.
 
مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی اضافه کرد: همچنین امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) دو نفر کشته و چهار تن دیگر نیز مجروح شدند که مصدومین این حادثه به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.
 
وی گفت: آمارها نشان می دهد، تعداد قابل توجهی از تصادفات رانندگی برون شهری در نزدیکی شهرها اتفاق می افتد که خواب آلودگی و خستگی رانندگان علت اصلی آنهاست.
 
وی از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و در صورت خستگی در اولین پارکینگ جاده ای استراحت کنند.
 
حسینقلی زاده همچینن از مردم خواست از جابجایی مصدومانی که دچار مشکلات گردنی و نخاعی هستند، جدا خودداری کرده و فقط در صورت امکان با پتو نسبت به گرم نگه داشتن بیماران اقدام کنند.


ویدیو مرتبط :
استقبال مسافران نوروزی از اتوبوس های تبریزگردی در نوروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط اتوبوس مسافران ایرانی در ارمنستان به دره



سقوط اتوبوس مسافران ایرانی در ارمنستان به دره

حوادث - مرکز اطلاع رسانی هنگ مرزی جلفا اعلام کرد: یک دستگاه اتوبوس حامل مسافران ایرانی شنبه شب در جمهوری ارمنستان به داخل دره سقوط کرد.

در این حادثه یک نفر از سرنشینان اتوبوس به نام ˈمهرداد سعید نژادˈ کشته و 15 مسافر دیگر به شدت زخمی شدند.

این گزارش می افزاید: مجروحان حادثه به بیمارستان شهرمغری ارمنستان انتقال یافته و در آنجا بستری شدند.

علت حادثه انحراف به چپ اتوبوس در پیچ تند و ناتوانی راننده در کنترل آن اعلام شده است.

این اتوبوس حامل مسافران ایرانی از ایروان( مرکز ارمنستان) به تهران بود که ساعت 24 شب گذشته دچار حادثه شد.

مسافران اتوبوس همگی اهل تهران هستند.

جمهوری ارمنستان از طریق مرز نوردوز در شهرستان جلفا با کشورمان مرز مشترک دارد.

همه روزه جمع بسیاری از هموطنان از طریق این مرز و با استفاده از اتوبوس برای تفریح و سیاحت به جمهوری ارمنستان سفر می کنند./ایرنا