اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وارث ملکه انگلستان بزودی متولد می شود



 

 

وارث ملکه انگلستان بزودی متولد می شود

 

بنا به گزارش تابلوید ، کیت میدلتون که اوایل سال جاری با پرنس ویلیام ازدواج کرد، منتظر تولد اولین فرزند خود و همسرش است و در حال حاضر شش هفته از بارداری او می گذرد.

 

یک منبع خبری گفت:"این زوج مشهورحتی قبل از اینکه ازدواج کنند نیز بخوبی می دانستند که بچه دار شدن باید الویت اول زندگی آنها باشد.

 

مکله الیزابت دوم در میان صحبتهای خود بارها اشاره کرده بود که یک نوه و در واقع یک وارث برای تاج و تختش می خواهد و به همین دلیل کیت نگران بود و احساس می کرد که اگرخبر تولد یک نوزاد را نداشته باشد نمی تواند با ملکه روبرو شود.

 

بنا به گزارش منابع خبری ، زوج سلطنتی انگلستان از قبل نام فرزندشان را انتخاب کرده اند.

 

خبرها حاکی از آن است که این زوج تصمیم دارند یک اسم سنتی و اصیل برای فرزندانشان انتخاب کنند و به احتمال زیاد اگر فرزندشان پسر باشد یکی از نامهای اصیل مثل ادوارد ، فیلیپ و یا مایکل را برا ی او انتخاب خواهند کرد و اگر دختر باشد نام او را آلیس و یا رز می گذارند.

 

قوانین انگلستان کاملا" بروز شده است و به همین دلیل حتی اگر اولین فرزند این زوج دختر هم باشد وارث تاج و تخت ملکه انگلستان خواهد شد و پرنس ویلیام هم اگرچه سعی می کند این موضوع را مخفی کند اما ظاهرا" خیلی دلش می خواهد که صاحب یک دختر شود.

 

" علایق و خواسته های ویلیام خیلی شبیه مادرش است و علاوه بر این او بخوبی می داند که پدرش ، پرنس چارلز نیز خیلی دلش می خواهد یک نوه دختر داشته باشد و وقتی ویلیام شاد و خوشحال باشد ، کیت هم خوشحال و راضی است."/آفتاب



ویدیو مرتبط :
سریعترین اتومبیل جهان بزودی در انگلستان معرفی خواهد شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حراج لباس زیر ملکه انگلستان در اینترنت +تصاویر



حراج لباس زیر ملکه انگلستان در اینترنت +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از یاهو: این لباس با طرح تاج و گلدوزی حرف اول  اسم ملکه الیزابت در یک سایت اینترنتی به حراج گذاشته شده است و قیمت پایه آن 4 هزار دلار اعلام شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این حراج قرار است 10 روزه باشد و در روز آخر این لباس به کسی که بالاترین قیمت را ارائه دهد تعلق خواهد گرفت. این لباس در سال 1968 تولید شده است.

 

گفتنی است این اولین چیزی نیست که از متعلقات ملکه به حراج میرسد. در نوامبر سال 2011 هم لباس زیر دیگری از ملکه به قیمت 9375 پوند به فروش رفت که توسط ملکه در دهه 1860 استفاده میشده است. این لباس یک گن بود که توسط یک کلکسیونر شخصی خریداری شد./پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب