اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هیچ دولتی به این اندازه وارد انتخابات نشده بود



 

 

هیچ دولتی به این اندازه وارد انتخابات نشده بود

 

نادر قاضی پور نماینده ارومیه و عضو فراکسیون اصولگرایان در گفت و گو با خبرنگار شفاف با اشاره به سخنان وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه  انتخابات با چالش‌های امنیتی مواجه است،گفت: هیچ دولتی همچون دولت فعلی به صورت آشکار وارد انتخابات نشده بود و هرجا که دولت در انتخابات ورود پیدا کند برعکس جواب می دهد و به نتیجه مورد نظر خواهند رسید.

وی با تاکید بر اینکه ورود دولت به انتخابات بی نتیجه خواهد بود ،خاطرنشان کرد: فتنه و انحراف هردو یک مکتب دارند و علیه نظام مقدس و ولایت مطلقه فقیه هستند . خواست آمریکا و انگلیس و اسراییل خبیث این است که جمهوری اسلامی را از درون مسئله دار کند.آنها نمی توانند با تهدید نظامی و حمله نظامی در ایران به جایی برسد به همین دلیل چشم امیدشان به جریان انحرافی و فتنه است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: جریان انحرافی سعی دارد به گونه ای چالش امنیتی ایجاد کند که یکی از این مقولات بحث انتخابات است.آنها می توانند در انتخابات آشوب و اختلال ایجاد کنند و نمایندگانشان را به مجلس بفرستند تا بتوانند به اهداف پلیدشان دست یابند.

قاضی پور در خصوص راهکار مقابله با چالش های امنیتی در انتخابات تاکید کرد: تنها راه حل حفظ نظام تبعیت محض از ولایت فقیه است و تا زمانیکه از رهبر معظممان حمایت کنیم و به فرمایشاتشان گوش کنیم پیروزی از آن ما است .

وی ادامه داد: مسئولین نظام و بخصوص هیات رییسه مجلس باید عملکرد فتنه و انحراف را اطلاع رسانی کند و اعلام کند که به عنوان مثال آنها می خواهند کودتا کنند ،توطئه کنند نظام اسلامی را حذف کنند، مکتب ایرانی را جایگزین اسلام کنند و... هیات رییسه باید این اطلاعات را به ملت برساند و ملت می داند چگونه تصمیم بگیرد چرا که ملت ما همیشه یک قدم جلوتر از مسئولین هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان راهکار دیگر برای مقابله با چالش امنیتی در انتخابات را روشن سازی رسانه ها عنوان کرد و یاد آور شد: وظیفه اصلی رسانه ها روشن سازی حقایق است.رسانه ها باید بگویند که آیا خانه نشینی احمدی نژاد دورکاری بود؟ توطئه بود ؟کودتا بود؟ و این چه کاری بود که آقای احمدی نژاد انجام دادند.

قاضی پور با اشاره به بخش دیگر سخنان مصلحی مبنی بر اینکه انتخابات بهترین بستر مناسب برای لطمه زدن به جمهوری اسلامی است؟ اظهار داشت: مردم ایران آگاه و بیدار هستند و نیرو های متحد اجازه نمی دهند که لطمه ای به نظام وارد شود. البته کاندیداها باید رعایت کنند و منافع شخصیمان را فدای منافع ملیمان کنیم .برای مثال اگر بایک صحبت بنده ارومیه آتش بگیرد من نباید ان صحبت ها را عنوان کنم که موجب اغتشاش شود . تکلیف باید در چارچوب قانون انجام شود و بالاتر از هرچیزی قانون است.../شفاف


ویدیو مرتبط :
بهروز وثوقی: در انتخابات اندازه روحانی رای می آوردم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست دولتی‌ها از الهام برای نامزدی در انتخابات/ الهام نپذیرفت



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

درخواست دولتی‌ها از الهام برای نامزدی در انتخابات/ الهام نپذیرفت

یک منبع آگاه در دولت از درخواست دولتی ها از غلامحسین الهام برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: الهام به این درخواست پاسخ رد داده است.

 یک منبع آگاه در دولت در گفتگو با مهر، در مورد کاندیداتوری غلامحسین الهام ، سخنگوی دولت برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، گفت: الهام احتمال نامزدی خود را در انتخابات رد کرده است.

 وی افزود: در دولت درخواست های زیادی برای نامزدی وی مطرح شده بود؛ اما الهام این درخواست ها را قبول نکرده و گفته است کاندیدا نمی شود. به گزارش مهر، غلامحسین الهام در دولت احمدی نژاد  سمت هایی همچون معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، سخنگوی دولت، وزیر دادگستری و مشاور حقوقی رئیس جمهور داشته است و در تازه ترین پست خود در دولت دهم دوباره به عنوان سخنگوی دولت و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منصوب شده است. 

الهام با برخی از طرفداران دولت در سال  90 جبهه پایداری را در اعتراض به حضور حلقه انحراف در دولت تاسیس کرد و بعد از پیوستن مجددش به کابینه احمدی نژاد از این جبهه جدا شد. برخی از تحلیل گران سیاسی بعد از پیوستن الهام به تیم دولت ، پیش بینی کردند که الهام به عنوان یکی از کاندیداهای دولت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح خواهد شد./مهر