اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هیجان مدرسه دختر 6 ساله را کشت!



اخبار حوادث - هیجان مدرسه دختر 6 ساله را کشت!

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک دانش آموز یاسوجی در شور و شوق رفتن به مدرسه و پیش از پا نهادن به عرصه تعلیم و تربیت قلبش از تپش ایستاد.

سید حمدالله خواهش نیک دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا، افزود: رویا عباسی دانش آموز پایه اول ابتدایی؛ ساکن محله اکبرآباد یاسوج صبح امروز همزمان با برگزاری جشن شکوفه ها سکته قلبی کرد.
 
وی اظهار کرد: این دانش آموز قبل از پا نهادن در آموزشگاه جان خود را از دست داد و تلاش خانواده او و پزشکان بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج برای نجات جان او ناکام ماند.
 
به گفته پزشک متخصص معالج این دختر نونهال، رویا عباسی به بیماری مادرزادی سندروم قلبی مبتلا بود، اما بیماری وی شناسایی نشده بود. 

اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
دختر نه ساله ای که مربی تیر اندازی خود را کشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر ۴ ساله دختر عموی ۲ ساله خود را کشت



 

 

 

پسر ۴ ساله دختر عموی ۲ ساله خود را کشت

 

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس لرستان گفت: نگهداری یک قبضه اسلحه در منزل موجب مرگ دختر بچه دو ساله توسط پسر عموی چهار ساله اش شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد به نقل از مرکز اطلاع رسانی لرستان، نگهداری یک قبضه اسلحه در منزل موجب مرگ یک دختر بچه دو ساله در شهرستان کوهدشت شد.

در پی اطلاع یک فقره قتل در روستای توه خشکه ماموران انتظامی شهرستان کوهدشت بلافاصله به محل اعزام شدند، که مشخص شد دختر بچه دو ساله ای با نام "ه گ" بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داده است.

در روز حادثه پسر عموی مقتول که چهار سال دارد به سراغ اسلحه کمری موجود در منزل رفته و در حین بازی ناگهان دست به ماشه اسلحه برده و با اصابت گلوله به سینه این دختر دو ساله به زندگی او پایان می دهد..../خبرگزارى مهر