اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هیئت دیپلمات تركیه: راننده دفتر عبدالله گل در تهران کتک خورد!



 

 

 

هیئت دیپلمات تركیه: راننده دفتر عبدالله گل در تهران کتک خورد!

 

یك روزنامه تركیه ای مدعی شد كه راننده رییس دفتر رییس جمهوری تركیه در جریان ناآرامی های روز دوشنبه تهران کتک خورده است.

روزنامه زمان نزدیك به حزب حاكم عدالت و توسعه تركیه با اشاره به این خبر نوشت :‌"‌ راننده مصطفی ایسن رییس دفتر عبدالله گل روز دوشنبه و در جریان تظاهرات مخالفان حكومت در ایران در میدان انقلاب تهران از سوی نیروهای امنیتی مورد حمله قرار گرفت.

این روزنامه مدعی شده است كه مصطفی ایسن در خیابان انقلاب وارد یك كتاب فروشی شده است و راننده اش بیرون مغازه انتظار او را می كشیده كه با حمله نیروهای امنیتی مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی وارد كتابخانه می شوند و هیئت دیپلماتیك ترك با نشان دادن كارت های خود اعلام می كنند كه دیپلمات هستند سپس نیروهای امنیتی از دیپلمات ها می خواهند كه از كتابخانه خارج شده و محل را ترك كنند.

روزنامه زمان می افزاید كه یكی از اعضای هیئت ترك كه " آكادمیسین " بوده و از ناآرامی ها عكس می گرفته از سوی نیروهای امنیتی دستگیر می شود و پس از 24 ساعت و با مذاكرات طرف ترك با مقامات ایرانی آزاد می شود.

هنوز این ادعاها به تایید مقامات دو كشور نرسیده است...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
تور تركیه بلیط هواپیما تركیه هتل تركیه تور لحظه آخری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عبدالله گل: نشست ژنو2 بدون ایران شکست می خورد



دیدار با روحانی در نیویورک, نشست ژنو2

با اشاره به دیدار با روحانی در نیویورک
عبدالله گل: نشست ژنو2 بدون ایران شکست می خورد

رییس‌جمهور ترکیه با تاکید بر نقش مهم ایران در حل بحران سوریه گفت: نشست ژنو2 بدون ایران شکست می‌خورد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه استار چاپ ترکیه، عبدالله گل، رییس‌جمهور این کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل گفت: در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با حسن روحانی رییس جمهور ایران دیدار و گفت و گو می‌کنم. با روحانی به عنوان دو کشور همسایه با یکدیگر به گفت‌وگو و تبادل نظر می‌پردازیم.

وی با اشاره به نقش ایران در حل بحران سوریه ادامه داد: نمی‌توان ایران را در مساله سوریه خارج از دایره قرار داد. بدون ایران ژنو 2 نمی تواند موفقیت آْمیز باشد.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به مواضع جدید رییس جمهور ایران اضافه کرد: روحانی دوره جدیدی را آغاز می کند. در همین راستا برخی از زندانیان سیاسی آزاد شدند اما نباید انتظار داشت که ایران از اصول و ارزشهای اولیه خود دست بردارد. اما به نظر می رسد که دوره جدید بازتر از دوره های گذشته خواهد بود.

ایسنا