اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هووی چوب بستنی پزشکان +عکس



هووی چوب بستنی پزشکان +عکس

به نظر می رسد دیگر زمان آن است که با چوب بستنی هایی که پزشکان برای دیدن انتهای حلق استفاده می کردند خداحافظی کنیم چرا که طراحان دستگاهی متفاوت برای جایگزینی آن پیدا کرده اند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بسیاری از شما حتما به پزشک های گوش و حلق و بینی مراجعه کرده اید. در مطب این پزشک ها چیزی که همیشه پیدا میشود چوب هایی مانند چوب بستنی است که به کمک آن ها می توانند انتهای حلق را ببینند.


این وسیله ها از نظر بهداشتی کمی سالم به نظر نمی رسند با اینکه به طور یک بار مصرف وجود دارند اما هیچوقت حس خوبی را به بیمار القا نمی کنند. طراحان این بار دستگاهی برای از بین بردن این مشکل تولید کرده اند.

تصاویر هووی چوب بستنی پزشکان , طراحی جدید چوب بستنی
گروهی از طراحان چینی به تازگی دستگاهی به نام "E-Spatula" طراحی کرده اند که می تواند چندین وسیله پزشکی را تنها در یک دستگاه به دکترها ارائه دهد تا هم کار آن ها راحت تر باشد و هم مشتریان را راضی نگه دارد.

این دستگاه بدین صورت است که در قسمتی که وارد دهان میشود یک بخش یکبار مصرف وجود دارد که هر بار قابلیت تعویض دارد. همچنین در این نقطه یک چراغ قوه نیز برای دید انتهای حلق قرارداده شده است. این وسیله همچنین می تواند دمای بدن را در همان حال که روی زبان قرار دارد بیابد...... /   yjc.ir

تصاویر هووی چوب بستنی پزشکان , طراحی جدید چوب بستنی


ویدیو مرتبط :
‫بستنی سیاه هم امد - معروف به بستنی زغال چوب‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چوب حراج به نام فرزند +عکس



انتخاب نام فرزند معمولا باعث جنجال های زیادی در میان خانواده های میشود و هر عضوی دوست دارد نام محبوب خودش را برای فرزند تازه متولد شده انتخاب کند. البته در انتها نیز همیشه مادر و پدر بهترین و نام اصلی را انتخاب می کنند اما یک خانم آمریکایی عقیده ای متفاوت نسبت به نام فرزندش دارد.

نام فرزند , اخبار گوناگون

"ناتاشا هیل" خانم 26 ساله ای از لس انجلس است که نام فرزندش را برای فروش گذاشته است. این خانم که هم اکنون باردار است قصد دارد حق انتخاب نام فرزندش متولد نشده اش را به قیمت 5 هزار دلار به فروش برساند.

این خانم در یک سایت اینترنتی این مناقصه را راه انداخته است و می گوید:"من نمی توانم خودم برای نام این بچه تصمیم بگیرم ولی دوست دارم یک اسم بسیار خوب برای آن انتخاب شود."

عکس العمل های مختلفی به این نوع انتخاب نام در فضای نت پیش آمده است و عده ای این کار را جنون آمیز و دیوانگی گفته اند اما عده ای نیز قصد دارند نام خودشان را روی این بچه متولد نشده بگذارند.

منبع:yjc.ir