اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواشناسی: برف و باران 12 استان کشور را فرا می‌گیرد



اخبار ,اخبار اجتماعی ,سازمان هواشناسی

 

اخبار اجتماعی - هواشناسی: برف و باران 12 استان کشور را فرا می‌گیرد/ تهران همچنان زیر صفر می‌ماند

این سامانه در روز چهارشنبه نیز سبب بارش باران و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان و غرب هرمزگان، همچنین بارش برف و اختلال در تردد در استانهای چهال محال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، لرستان، غرب اصفهان، مرکزی و همدان می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش برف و باران در حداقل 12 استان کشور هشدار داد.

مهندس احمد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: سامانه بارشی که از جنوب غرب وارد کشور شده است سبب بارش برف و باران در حداقل 12 استان کشور از بعدازظهر دوشنبه می‌شود.

وی افزود: بر این اساس در روز دوشنبه بارش برف و اختلال در تردد در استانهای لرستان، نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و شمال کرمان و بارش باران در استانهای بوشهر، جنوب فارس و جنوب کرمان پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و آب گرفتگی معابر را در پی داشته باشد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: همچنین در روز سه‌شنبه نیز بارش باران در استانهای هرمزگان، جنوب کرمان و بارش برف و باران در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان سبب اختلال در تردد و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها خواهد شد و این سامانه در روز چهارشنبه نیز سبب بارش باران و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان و غرب هرمزگان، همچنین بارش برف و اختلال در تردد در استانهای چهال محال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، لرستان، غرب اصفهان، مرکزی و همدان می‌شود.

وی به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس در روز سه‌شنبه آسمان پایتخت نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات با بارش برف پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز بدون تغییر نسبت به دوشنبه به 7- و 2- می‌رسد.

 

همچنین در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت نیمه‌ابری در ارتفاعات بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر در پاره‌ای نقاط وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دمای تهران در این روز 7- و صفر خواهد رسید.
اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
بارش باران و برف در کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش برف و باران در 12 استان کشور


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: هم‌اکنون در ۱۲ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: هم‌اکنون در ۱۲ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.

سرهنگ محمد حسین حمیدی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در مورد آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: هم اکنون در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: همچنین در استان‌های مازندران- البرز، مرکزی، گلستان، گیلان و زنجان، قزوین، کردستان و همدان بارش باران مشاهده شده است.

سرهنگ حمیدی خاطر نشان کرد: سایر جاده‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند و انسداد قم به گرمسار نیز بر قوت خود باقی است.