اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هنرنمایی با ماکارونی +تصاویر



"ورنون اسپایسر" هنرمندی از ایالت آلابامای آمریکاست که به تازگی دست به کاری جالب زده است و با استفاده از پاستا و دیگر فرآورده هایش تصویرهای منحصر به فردی را می سازد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، هنرمندان بسیاری هستند که قلم و کاغذ را کنار گذاشته اند و به دنبال نقاشی و تصویرسازی با وسایل و امکانات خاصی شده اند که در نوع خود عجیب هستند. تا به حال با هنرمندی که با کاغذ رنده شده نقاشی می کشید آشنا شده ایم.

"ورنون اسپایسر" هنرمندی از ایالت آلابامای آمریکاست که به تازگی دست به کاری جالب زده است و با استفاده از پاستا و مشتقاتش تصویرهای منحصر به فردی را می سازد.

کارهای هنری با ماکارونی , تصاویر هنرنمایی با ماکارونی
این هنرمند که با 71 سال سن درمیان کهنسالان به شمار می آید با اراده ای که دارد توانسته هنری را آغاز کند که در آن پیشرفت های بسیاری وجود دارد. او با نقاشی های از جنس ماکارونی اش شهرت خوبی پیدا کرده است.

نکته بسیار مهم در مورد نقاشی های ورونون جذابیت و واقع بینانه بودن آن است. در نگاه اول به هیچ عنوان شما متوجه نخواهید شد که تمام این تصویرها با ماکارونی ساخته شده اند چرا که جزئیات به دقت در آن ها رعایت شده است.

کارهای هنری با ماکارونی , تصاویر هنرنمایی با ماکارونی
این پیرمرد هنرمند نقاشی را در دوران کودکی آموخته است اما هیچگاه مجالی برای خودنمایی نداشته است و از همین رو تصمیم گرفت تا از وسیله ای متفاوت برای نقاشی کردن استفاده کند و به خاطر علاقه به ماکارونی تصمیم گرفت تا آن را وسیله هنرنمایی خود قرار دهد.

این هنرمند همچنین در مورد سختی کارش نیز می گوید، اسپاگتی ها و لازانیا و... بسیار شکننده هستند و به همین دلیل ممکن است نقاشی ها ار هم جدا شده و بشکنند. او تا به حال چند نمایشگاه از کارهایش برگزار کرده است..... /  yjc.ir

کارهای هنری با ماکارونی , تصاویر هنرنمایی با ماکارونی


ویدیو مرتبط :
تصاویر زیبا و دیدنی از هنرنمایی با دوچرخه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرنمایی خانم الیسا مانکزدر خلق تصاویر رئالی +تصاویر



نقاش معاصر خانم " آلیسا مانکز" 35ساله تصاویر زیبای رئالی خلق کرده است که به راحتی با عکس اشتباه گرفته میشوند و بیننده باور نمیکند با یک نقاشی روبروست.

خلق تصاویر رئالی

او از فیلترهایی مثل شیشه ، وینیل، آب و بخار استفاده کرده است و نمایشی از بدن در فضای کم عمق ایجاد کرده است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد . این خانم هنرمند تا کنون در ْآلمان، یونان، استرالیا و ایالت متحده امریکا نقاشی هایش را به نمایش گذاشته است و در حال حاضر در آکادمی هنر و دانشکده هنرهای زیبای نیویورک به تدریس مشغول است.

این نقاشی ها به قدری زیبا و زنده به نظر می آیند که کمتر کسی باور میکند به یک تصویر نقاشی شده نگاه میکند و اکثر بازدید کنندگان این آثار را با عکس اشتباه میگیرند.

این خانم 35 ساله هنرمند در ارتباط با این هنر خلاقانه میگوید:" هدف من نمایش تازگی و زیبایی و سادگی در عالم حقیقت است . من با الهام از اطراف خودم به خلق این آثار پرداخته ام./پرداد

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی