اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هنرنمایی با لوازم آرایش +عکس



هنرنمایی با لوازم آرایش +عکس

خانم ها برای آرایش از وسیله های مختلفی استفاده می کنند که یکی از مهمترین آن ها رژ لب است که میتوان آن را یکی از پرکاربردترین وسیله ها در یک کیف آرایش نامید ولی استفاده از آن تنها به آرایش کردن محدود نمی شود.

کاربردهای رژلب کاملا مشخص هستند و نمی توان کاربردی دیگر برای آن ها پیدا کرد اما این وسیله در برخی شرایط می تواند به کمک هنرمندان هم بیاید و آن ها را در مجسمه سازی یا رشته های دیگر کمک کند.

"مای سوم" یک هنرمند سنگاپوری است که به تازگی رژلب را از کاربرد آرایشی خارج کرده و حالا برای هنرنمایی و مجسمه سازی از آن استفاده می کند. این حرکت او باعث شده است تا بسیاری از خانم های سنگاپوری نیز به آن علاقه نشان دهند.

 لوازم آرایش,هنرنمایی با لوازم آرایش

 این خانم برای تغییر دادن رژلب ها از چاقو و ابزار بسیار ریز استفاده می کند و نکته مهم در کار او، الگوبرداری از چهره مشاهیر است. این خانم همیشه برای کار خود چهره افراد مشهور را به مجسمه تبدیل می کند و در میان آن طرح های دیگر نیز می سازد.

این هنرمند سنگاپوری این روزها کارش را به قدری گسترش داده است که خانم ها از نقاط مختلف این کشور سراغ او می آیند تا با رژلب آن ها نیز مجسمه ساخته شود. البته باید این نکته را متذکر شویم که هر کدام از این مجسمه ها ممکن است یک یا دو روز زمان ببرد زیرا به دقت و ظرافت خاصی در آن نیاز است.

 

لوازم آرایش,هنرنمایی با لوازم آرایش

 

لوازم آرایش,هنرنمایی با لوازم آرایش

 
منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
آرایش با لوازم آرایش غیر سالنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرنمایی با ماشین های فرسوده / عکس


هنرنمایی با ماشین های فرسوده