اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همه ورزشکاران ایران قلیان می‌کشند!


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: اگر به قلیان کشیدن باشد که همه فوتبالیست‌ها این کار را انجام می‌دهند اما نباید این موضوع را کار ضداخلاقی عنوان کنیم و آن را در پربیننده‌ترین برنامه ورزشی مطرح کنیم.

خبرگزاری فارس: سعید آذری در خصوص اینکه بالاخره تکلیف بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن برای حضور در تیم ملی زیر 22 سال چه می‌شود،‌گفت:‌ ما صحبت‌هایمان را کرده‌ایم و قرار است بعد از بازی با نفت تصمیم‌گیری کنیم و آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره مسائل مطرح شده در مورد قلیان کشیدن بازیکنان تیم ملی زیر 22 سال در اردوی کیش، اظهار داشت: من نمی‌دانم هدف از این بحث‌ها چه بوده اما فکر می‌کنم کار مدیر هتلی که این صحبت را مطرح کرد قشنگ نبود. اگر به قلیان کشیدن باشد که همه فوتبالیست‌ها این کار را انجام می دهند اما نباید این موضوع را کار ضداخلاقی عنوان کنیم و آن را در پربیننده‌ترین برنامه ورزشی مطرح کنیم تا تبعات آن باعث زیر سوال رفتن تیم زیر 22 سال باشد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم این حرف‌ها بر چه هدفی مطرح شده شاید می‌خواستند مدیریت علیرضا منصوریان را زیر سوال ببرند اما اگر مدیر هتل انسان فرهیخته‌ای بود می‌توانست به مسئولان کافه هتلش بگوید که به فوتبالیست ها قلیان ندهند. فکر می‌کنم او دلش برای بازیکنان و سلامتی آنها نسوخته و برای پولش این مسئله را رسانه‌ای کرده است.

آذری افزود: البته قلیان کشیدن را نباید فقط مختص به فوتبالیست‌ها دانست چرا که خیلی از ورزشکاران هم این کار را می‌کنند. با اینکه کشیدن قلیان برای سلامتی مضر است اما کار ضداخلاقی نیست و این مسئله به زندگی خصوصی خود ورزشکار برمی‌گردد چرا که موضوعی شخصی است. من فکر می‌کنم این مسائل مطرح شده و ورزشکار خوش‌نامی مثل منصوریان را خراب کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه بازیکنان این تیم هم قلیان مصرف می‌کنند اظهار داشت: از امشب باید بازیکنان را صدا کنم و از آنها بپرسم که این کار را می‌کنند یا نه! من دنبال این مسائل نمی‌روم اما اگر کسی بفهمم کسی قلیان استعمال می‌کند با او برخورد خواهم کرد من هم مخالف قلیان کشیدن بازیکنان هستم چرا که شاید مضرات آن از سیگار هم بدتر باشد. البته خود من از کشیدنی‌ها زجر می‌کشم و از خوردنی‌ها حرص!


ویدیو مرتبط :
قابل توجه اشخاصی که قلیان و سیگار می کشند!(ناباروری)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خیلی از فوتبالیست‌های ایران قلیان می‌کشند


بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: خیلی از بازیکنان در فوتبال ایران قلیان می‌کشند و این مسئله قابل کتمان نیست.

خبرگزاری فارس: امیرحسین فشنگچی که به عنوان یک مدافع چپ به تیم ملوان پیوست در این تیم تغییر پست داد و تبدیل به یک بازیکن تاثیرگذار  و گلزن شد. این بازیکن در بازی با پرسپولیس مصدوم شد و چند هفته‌ای است که از میادین دور است.

خبرگزاری فارس با این بازیکن گفت‌وگویی به این شرح انجام داده است:

وضعیت مصدومیتت به کجا رسید؟

همسترینگ من 4 سانتیمتر پاره شد که با تلاش پزشکان شرایطم بسیار بهتر شده است و از هفته آینده می‌توانم تمرینات خودم را شروع کنم.

چطور شد که ملوان به یکباره متحول شد و نتایج خوبی در لیگ گرفت؟

ملوان تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه بود و مربیانش هم برای این تیم زحمت زیادی کشیده‌اند و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شدند و توانستیم در طول فصل به مرور بهتر و بهتر شویم و نتایج خوبی بگیریم.

 چه اتفاقی افتاد که فشنگچی در ملوان به یکباره به یک بازیکن تاثیرگذار و گلزن تبدیل شد؟

من به عنوان یک مدافع چپ به ملوان آمدم اما اسکوچیچ پست من را تغییر داد، او مربی بسیار باهوشی است و من را یک خط جلوتر برد و به عناصر هجومی تیم تبدیل کرد. من هم تمام تلاشم را به کار بستم تا موفق شوم. شیوه بازی من به شکل تهاجمی است و از اینکه به دروازه حریف نزدیک‌تر شدم خوشحالم.

 دربی پایتخت را در کجا می‌بینی و پیش‌بینی‌ات از این بازی چیست؟

من این بازی را از تلویزیون تماشا خواهم کرد. پرسپولیس بعد از آنکه یکی دو سال بد را پشت سر گذاشت اکنون شرایط بسیار خوبی دارد استقلال هم وضعیتش بسیار خوب است و رقابت خوب این دو تیم می‌تواند به نفع فوتبال ایران باشد. در این دربی هم استقلال قوی است و هم پرسپولیس و من امیدوارم که پرسپولیس برنده این دربی باشد. من خودم 6، 7 دربی پایتخت را تجربه کرده‌ام.

ملوان در دربی گیلان هم موفق بود. آن دربی با دربی تهران چه فرقی دارد؟

دربی گیلان هم به اندازه دربی تهران حساس است و هواداران و بازیکنان دو تیم بر روی نتیجه این بازی بسیار حساسیت دارند. تنها تفاوت این دو دربی این است که ورزشگاه گیلان کوچکتر از ورزشگاه‌های تهران است و جمعیت کمتری در آن جای می‌گیرند.

چقدر امیدواری که به تیم ملی دعوت شوی؟

هدف اصلی من از حضور در ملوان این بود که به تیم ملی برگردم و در جام جهانی حضور داشته باشم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد.

بحث قلیان‌کشی چند بازیکن تیم امید سوژه اصلی فوتبال ایران شده است. نظرت در این مورد چیست؟

قلیان کشیدن در فوتبال ایران وجود دارد و قابل کتمان نیست. خیلی از بازیکنان در فوتبال ایران قلیان می‌کشند و به نظر من خوب نیست که قبل از جام جهانی با چند بازیکن که این حرکت را انجام داده‌اند برخورد سنگینی انجام شود و آنها را از حضور در تیم‌های ملی محروم کنیم. شاید بهتر باشد تنبیه‌های دیگری برای آنها در نظر بگیریم زیرا این بازیکنان می‌توانند برای تیم ملی و تیم زیر 22سال مفید باشند.

خودت هم قلیان می‌کشی؟

نه من به هیچ عنوان از قلیان استفاده نمی‌کنم اما بازیکنان زیادی در فوتبال ایران هستند که قلیان می‌کشند. برخی از آنها شاید خیلی معروف باشند و برخی هم شاید خیلی مشهور نباشند اما این اتفاق در فوتبال ایران رخ می‌دهد. باید برخورد انضباطی با آنها به گونه‌ای باشد که این بازیکنان دیگر چنین کاری را تکرار نکنند یا حداقل در مجامع عمومی دست به چنین اقدامی نزنند.