اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هفتمین اجلاس خبرگان رهبری برگزارمی شود



 

 

اخبار سیاسی

 

هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری چهار و پنج اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش فارس هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، دوره چهارم، به مدت دو روز در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. در همین حال عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت؛ در روز اول هفتمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری منوچهر متکی وزیر امور خارجه در رابطه با مسائل خارجی و در روز دوم اجلاس سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه در خصوص امنیت داخلی سخنرانی می کنند.سید احمد خاتمی با بیان اینکه اجلاس فوق اجلاسی عادی و طبق روال مجلس خبرگان است، افزود؛ در روز اول اجلاس پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید رئیس مجلس خبرگان رهبری نطق خواهد داشت. وی در ادامه خاطرنشان کرد؛ هفتمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری طبق آیین نامه ۱۶ ناطق قبل از دستور دارد که قبل از شروع اجلاس خبرگان اعضا برای نطق قبل از دستور نام نویسی می کنند و هر ناطق حداکثر ۱۵ دقیقه وقت برای سخنرانی خواهد داشت.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
پایان هفدهمین اجلاس خبرگان با صدور بیانیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان فردا



 

 

اجلاس رسمی مجلس

 

هاشمی رفسنجانی در ششمین اجلاس رسمی دوره چهارم كه در ۳۱ شهریور برگزار شد گفته بود كه دلسوزان نظام متنی را برای برون رفت از وضعیت فعلی تدوین كرده‌اند.البته این طرح تاكنون منتشر نشده است.

 

هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان دوره چهارم فردا با سخنرانی آیت‌الله اكبر هاشمی رفسنجانی آغاز به كار می‌كند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اجلاس رسمی مجلس خبرگان فردا در محل ساختمان سابق مجلس برگزار می‌شود.

شروع به كار اجلاسیه مجلس خبرگان با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود ولی بعد از افتتاحیه از حضور نمایندگان رسانه‌ها در جلسات مجلس خبرگان ممانعت به عمل می‌آید و جلسات به صورت غیر علنی برگزار می‌شود.

هاشمی رفسنجانی در ششمین اجلاس رسمی دوره چهارم كه در ۳۱ شهریور برگزار شد گفته بود كه دلسوزان نظام متنی را برای برون رفت از وضعیت فعلی تدوین كرده‌اند.البته این طرح تاكنون منتشر نشده است.

وی همچنین گفته بود كه فضای تهمت و ایجاد ناامنی فكری برای دیگران و آلوده كردن فضا به بدبینی منجر می‌شود