اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار معاون سپاه درباره «کلنل»


معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به خبر صدور مجوز رمان محمود دولت‌آبادی گفت: بنده اطلاعات کاملی از آنچه در حال وقوع است ندارم اما برخی از این اتفاقات باعث نگرانی جامعه مومن و انقلابی کشور ما شده است.

خبرگزاری ایسنا: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به خبر صدور مجوز رمان محمود دولت‌آبادی گفت: بنده اطلاعات کاملی از آنچه در حال وقوع است ندارم اما برخی از این اتفاقات باعث نگرانی جامعه مومن و انقلابی کشور ما شده است.

پایگاه خبری «تهران پرس» نوشت: حمیدرضا مقدم‌فر تصریح کرد: اشخاصی مانند دولت‌آبادی که مواضع و رفتارشان بیانگر شخصیتشان است و از طرف جریان رسانه‌ای در داخل، پیوند عمیقی با خارج از کشور دارند، چرا باید به عنوان یک نویسنده برتر مورد توجه قرار بگیرند و رمانی که باید گفت ضدانقلابی‌ترین رمان بعد از پیروزی انقلاب است، مجوز بگیرد؟

وی با بیان اینکه امیدواریم خبر مجوز این رمان دروغ بوده و صحت نداشته باشد، خاطرنشان کرد: در مورد این موضوع تصور می‌کنیم خبطی صورت گرفته و اگر این خبر صحت داشته باشد باید بگویم انحراف بسیار بزرگی رخ داده است.

مقدم‌فر به فعالان حاضر در عرصه فرهنگی دولت و وزارت ارشاد توصیه کرد که تحت تاثیر تفکر انحرافی قرار نگیرند و اجازه ندهند این حلقه در امور فرهنگی دولت نفوذ کند.


ویدیو مرتبط :
هشدار معاون نظارتی بانک مرکزی به سپرده گذاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"صفار هرندی"معاون فرهنگی ، اجتماعی و راهبردی سپاه پاسداران شد



 

 

فرمانده کل سپاه در حکمی محمدحسین صفار هرندی را به سمت معاون فرهنگی ، اجتماعی و راهبردی سپاه پاسداران منصوب کرد.

 

به گزارش مشرق، محمد حسین صفار هرندی روزنامه نگاری که در دولت نهم از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و با رای اعتماد مجلس مشغول به کار شد اما در دولت دهم جای خود را به حسینی داد و خود از سال گذشته بیشتر به موضوعاتی چون تحلیل جنگ نرم و مباحث فرهنگی پرداخت و بیشتر وقت خود را در دانشگاهها گذراند.

وی همچنین به عنوان مشاور فرهنگی سردار جعفری فرمانده کل سپاه نیز مشغول فعالیت بود و از این طریق، تلاش کرد ساختار مناسبی را برای مقابله با جنگ نرم در این نهاد ایجاد کند، موضوعی که مد نظر رهبر انقلاب نیز بود.

اکنون وزیر سابق فرهنگ و ارشاد از سوی فرمانده کل سپاه به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی و راهبردی کل سپاه منصوب شده است، تا طراحی ها و برنامه های گذشته وی، حالت اجرایی تری به خود بگیرد.

بر این اساس، سردار جعفری نیز در حکم انتصاب حسین صفارهرندی از وی خواسته است با بهره گیری از توان و تجارب گذشته و استفاده از ظرفیتهای موجود، نسبت به راه اندازی این معاونت اقدام کند.

بخش دیگری از حکم انتصاب هرندی، به تاکیدات فرمانده کل سپاه مبنی بر ارتقاء سطح فرهنگی و عمق بخشی داخلی در نهاد پاسدار انقلاب اختصاص دارد.... / تحلیل عصر ایران