اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار درباره پیامک های فروش اقساطی طلا



اخبار,اخبار اقتصادی,پیامک های فروش اقساطی طلا


اخبار  اقتصادی - هشدار درباره پیامک های فروش اقساطی طلا

وی افزود : برگه های فروش این افراد هم غیرواقعی و طلاهای انها از سطح استاندارد پایین تر و جعلی است و اگر ضرری متوجه شهروندان شود ، غیرقابل جبران خواهد بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر درباره پیامک های فروش اقساطی طلا و جواهر هشدار داد و گفت : در صنف ما همچون طرحی وجود ندارد برای اینکه قیمت طلا به طور دائم در نوسان است.

محمد کشتی آرا در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت : معمولا افرادی این کار را می کنند که طلاهای غیراستاندارد و فاقد اصالت دارند و در مکان های فاقد پروانه یا منزل ، تولید می کنند.

وی افزود : برگه های فروش این افراد هم غیرواقعی و طلاهای انها از سطح استاندارد پایین تر و جعلی است و اگر ضرری متوجه شهروندان شود ، غیرقابل جبران خواهد بود.

کشتی آرای گفت : البته بازرسان ما این موضوع را پیگیری و با موارد غیرقانونی برخورد می کنند.

وی در ادامه با اشاره به قیمت 1205 دلاری هر اونس طلا (افزایش 5 دلاری) گفت : نرخ سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید امروز چهارشنبه 857 هزار تومان است.

کشتی آرای افزود : قیمت هر گرم طلای 18عیار به 87 هزار و 300 تومان رسیده است.

کشتی آرای اعلام کرد : هر قطعه نیم سکه 438 هزار تومان ، ربع سکه 265 هزار تومان و سکه های یک گرمی هم 170 هزار تومان فروخته می شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر افزود: در یک هفته اخیر قیمت جهانی طلا ثبات نسبی داشته است.

اخبار اقتصادی - واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
فروش اقساطی خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار درباره پیامک جعلی مسکن مهر



 

هشدار درباره پیامک جعلی مسکن مهر

 

به گزارش آتی پس از ارسال پیامك‌هایی به برخی شهروندان با عنوان "شما برنده زمین یا اولویت برای انتخاب مسكن مهر شده‌اید" از سوی افراد سودجو، مسئولان توصیه كردند كه مردم به شدت مراقب فریبكاری سودجویان باشند؛ چرا كه نمونه‌هایی از كلاهبرداری از این روش گزارش شده است.

با توجه به مراجعه مکرر برخی هموطنان به ویژه در شهرهای شمالی کشور، مشخص شد عده ای افراد سودجو پیام کوتاهی با عنوان " هم وطن عزیز شما برنده 250 متر زمین با سند منگوله دار واقع در ... فقط با پرداخت 500 هزار تومان شده اید. تسویه در محضر" برای مردم نقاط مختلف کشور ارسال کرده اند.

اراضی یادشده زراعی و مشاعی بوده است و به هیچ عنوان در محدوده شهرهای جدید و طرح توسعه آینده این شهرها قرار ندارد و هیچ گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری برای این زمینها وجود ندارد.

نهادهای مسئول از مردم خواسته اند به محض دریافت این پیامك به مراجع ذیصلاح گزارش دهند...../تحلیل:عصرایران