اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار دانشگاه پیام نور به داوطلبان فراگیر/تغییر تاریخ امتحانات ترم تابستان پیام نور



تقویم آزمون‌های فراگیر پیام نور

هشدار دانشگاه پیام نور به داوطلبان فراگیر

رییس مركز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور از آغاز دور جدید ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور از مهر ماه خبر داد و با اشاره به اعمال تغییراتی در منابع آزمون دوره‌های فراگیر و ایجاد رشته‌ محل‌های جدید، خطاب به داوطلبان آزمون فراگیر هشدار داد كه تا زمان انتشار دفترچه‌های دوره‌های فراگیر در موسسات آمادگی فراگیر پیام نور ثبت‌نام نكنند.

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دكتر بهنوش سلیم بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهاركرد: ثبت‌نام دوره‌های فراگیر مقاطع كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی دانشگاه پیام نور در فاصله زمانی 9 تا 16 مهر ماه انجام شود و ثبت‌نام فراگیر دوره كارشناسی ارشد نیز در تاریخ 12 تا 20 مهرماه انجام می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org خواهد بود.

وی درخصوص زمان برگزاری دوره‌های مختلف فراگیر دانشگاه پیام نور، گفت: تاریخ برگزاری آزمون هر سه مقطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیز در نیمه دوم آذرماه خواهد بود.

وی به تفاوت‌های آزمون فراگیر امسال اشاره كرد و گفت: امسال از طریق آزمون فراگیر هم برای بهمن ماه و هم برای مهر ماه سال 92 دانشجو پذیرش خواهد شد.

وی افزود: دانشجویانی كه تحصیل آن‌ها در 31 دی ماه سال 91 تمام شود و در آزمون فراگیر پذیرش شوند می‌توانند از بهمن ماه به عنوان دانشجویان جدید فراگیر پذیرش شوند. همچنین دانشجویانی كه درس آن‌ها تا 31 دی ماه سال 91 پایان نیابد در مهر ماه سال 92 به عنوان دانشجوی فراگیر پذیرش خواهند شد.

بهرامی تاكید كرد: بر این اساس دانشجویان پیش‌دانشگاهی و همچنین دانشجویان شاغل در سال آخر نیز می‌توانند در آزمون فراگیر شركت كنند و پس از پایان درسشان و در صورت قبولی در مهر ماه سال 92 در دانشگاه پیام نور پذیرش خواهند شد.

وی با بیان اینكه پذیرش بر اساس ظرفیت است، در خصوص ظرفیت‌های آزمون امسال گفت: بر این اساس در مقطع كارشناسی در هر رشته محل بین 30 تا 50 نفر پذیرش خواهند شد. همچنین در مقطع كارشناسی ارشد نیز 15 نفر به صورت آموزش محور و 15 نفر به شیوه آموزش و پژوهش‌ محور پذیرش خواهند شد.

رییس مركز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور در خاتمه با اشاره به اعمال تغییراتی درمنابع آزمون دوره‌های فراگیر و ایجاد رشته‌ محل‌های جدید، خطاب به داوطلبان آزمون فراگیر هشدار داد كه تا زمان انتشار دفترچه های دوره‌های فراگیر در موسسات آمادگی فراگیر پیام نور ثبت‌نام نكنند. 

 

 

تاریخ امتحانات ترم تابستان دانشگاه پیام نور تغییر كرد

تاریخ كلیه امتحانات ترم تابستان 91 پیام نور تغییر کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ امتحانات ترم تابستان 91 دانشگاه پیام نور به دلیل برگزاری اجلاس کارشناسان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ۵ و ۶ شهریور، برگزاری اجلاس وزاری خارجه در ۷ و ۸ شهریور ماه و برگزاری اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در ۹ و ۱۰ شهریور در تهران تغییر كرد.

بدین ترتیب امتحانات ترم تابستان ۹۱ پیام نور از روز ۱۲ شهریور آغاز خواهد شد و تا ۱۹ شهریور ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که این بخشنامه برای کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور می باشد.البته ساعت برگزاری امتحانات هیچگونه تغییری نکرده است.

بر اساس این بخشنامه تاریخ امتحانات ۴ شهریور به ۱۲ شهریور، ۵ شهریور به ۱۳ شهریور، 6 شهریور به ۱۴ شهریور، 7 شهریور به ۱۵ شهریور، ۸ شهریور به ۱۶ شهریور، ۹ شهریور به 1۸ شهریور و ۱۱ شهریور به ۱۹ شهریور تغییر یافت./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
برگزاری امتحانات الکترونیکی در دانشگاه پیام نور تیران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام‌نور



دانشگاه پیام نور , امتحانات مقطع كارشناسی

 

معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور، گفت: امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه آغاز شده است و طی آن آزمون دانشجویان کارشناسی ارشد به صورت بومی برگزار می‌‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، عبدالله معتمدی معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور با اشاره به آغاز امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه، گفت: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور می‌توانند در هر شهری که متقاضی هستند امتحان بدهند.

به گفته وی امتحانات دانشگاه پیام‌نور به صورت سراسری و کشوری است و بر همین اساس دانشجویان این دانشگاه می‌توانند در هر شهری که متقاضی هستند، امتحان بدهند.

معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور خاطرنشان کرد: در صورتی که برگزاری آزمون‌های پایان ترم دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه به بهترین نحو ممکن برگزار شود این رویه در آزمون‌های پایان ترم دانشجویان مقطع کارشناسی نیز اعمال می‌شود..../ایسنا