اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار حماس به فتح؛ رسوایتان می‌کنیم



اخبار,هشدار حماس به فتح

هشدار حماس به فتح؛ رسوایتان می‌کنیم

صلاح بردویل، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن هشدار نسبت به تداوم ارسال اسناد جعلی از سوی سرویس‌های جنبش فتح به رسانه‌های مصری، تاکید کرد که ادامه این راه ما را وادار به افشای رسوایی‌های بیشتر این جنبش می‌کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بردویل اعلام کرد که سرویس های امنیتی و رسانه ای فتح در ادامه فضاسازی رسانه ای و به منظور انتقام گیری از رسوایی اخیر این جنبش، اسناد جعلی دیگری در اختیار رسانه های مصری قرار داده اند تا افکار عمومی مصر را علیه مقاومت و ملت فلسطین تحریک کنند.

وی افزود: برخی رسانه های مصری، دو بیانیه جعلی منسوب به گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس منتشر کرده اند که محتوای آنها مداخله گردان های قسام در امور داخلی مصر است.

این مقام ارشد حماس گفت:‌ این همان هدفی است که شانتاژهای رسانه ای قبلی نیز دنبال می کردند. هدف از این اقدام اختلاف افکنی میان حماس و مقاومت و غزه و ملت و ارتش و سرویس های امنیتی مصر است. آنها تصور می کنند با اینگونه اقدامات می توانند حمایت فلسطینیان از توطئه این جنبش برای نابودی مساله فلسطین از طریق مذاکرات کنونی سازش را که اکثریت ملت فلسطین با آن مخالف هستند، جلب کنند.

بردویل ضمن هشدار به فتح در خصوص تداوم این اقدامات، اظهار داشت که این روند باعث افشای رسوایی های بیشتر جنبش فتح می شود.

وی همچنین اظهار داشت:‌ از رسانه های مصر می خواهیم که به این شانتاژهای آشکار توجهی نکنند. سوالی که درباره محتوای اسناد جعلی منتشر شده مطرح می شود، این است که از کی تا حالا، گردان های قسام بیانیه های فرماندهان خود را با عنوان دفتر اطلاع رسانی حماس منتشر می‌کند؟/تابناک

 

 


ویدیو مرتبط :
حماس هشدار داد که به فرودگاه تل اویو وارد نشوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقام ارشد جنبش فتح: ایران مانع آشتی فتح و حماس است



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مقام ارشد جنبش فتح: ایران مانع آشتی فتح و حماس است

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح به رهبری محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، ایران را به دخالت در طرح آشتی فلسطین ( آشتی فتح و حماس ) متهم کرد.

به گزارش شفاف،" عباس زکی " در اظهاراتی ادعا کرد: ایران و کشورهای دیگری در منطقه در متحد نشدن فتح و حماس منافعی دارند.

وی در گفتگو با روزنامه کویتی السیاسه افزود: قدرت های بین المللی و اسرائیل برای نشان دادن متحد نبودن فلسطینی ها در برابر افکار عمومی تلاش می کنند.

زکی اضافه کرد: هنوز موانع زیادی پیش روی آشتی فلسطین ها قرار دارد. اسرائیل تلاش هایش را برای تحقق " بهار شکوفای اسرائیل " را با هدف از بین بردن مسئله فلسطین افزایش داده است.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز پیش از این ایران را مسئول شکست تلاش هایش برای آشتی با حماس دانسته بود. وی ادعا کرده بود که حماس از حمایت های ایران استفاده می کند تا دستورات آن را اجرا کند.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص چندی پیش در مطلبی نوشت که محمود عباس در دیدار اخیر خود با محمود احمدی نژاد در قاهره از وی خواسته بود در مجامع عمومی بیشتر در مورد اهمیت تشکیل دولت فلسطین و کمتر در مورد نابودی اسرائیل حرف بزند./شفاف