اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار به والدین درباره مخدر بی‌تی



اخبار,اخبار اجتماعی,اعتیاد دانش آموزان


اخبار اجتماعی - هشدار به والدین درباره مخدر بی‌تی

 ماده مخدر "بی تی" در بین دانش آموزان جولان می‌دهد. پدران و مادران باید بشدت مواظب باشند. پان پراگ (بی تی BT) نام محصولی است خطرناك، اما بسیار ارزان كه در بسته‌های سبزرنگ و به قیمت كم‌تر از 500 تومان حتی در برخی سوپرماركت‌ها نیز یافت می‌شود.

 محصول كشور هندوستان است كه مخدرهای مشابه آن نیز در پاكستان و افغانستان تولید می‌شوند و دقیقاً همانند مخدر ناس، از طریق بزاق دهان مصرف می‌شود. هر چند پیش‌تر برخی رسانه‌ها اشاره‌ای به این قبیل ماده مخدر داشتند؛ اما به دلیل برخی كم توجهی‌ها هنوز این مخدر ارزان قیمت برای عمده مردم و جوانان ناشناخته است.

مواد اولیه این محصول خطرناك، تنباكو، آهك، خاكستر، ادویه‌های معطر، ساخارین (ماده بسیار سرطان‌زا) و برای افزایش قدرت نشئه‌گی و سرخوشی تركیبات مخدر و یا توهم‌زایی چون تریاك و حشیش و تركیبات شیمیایی دیگر چون آرسینك، منیزیم، سرب و حتی داروهای روان گردان از قبیل اكستازی گزارش شده است.

بزرگ‌ترین فاجعه این مخدر ویران‌گر كه در بسته‌‌بندی‌های بسیار شیك و با طعم انواع میوه‌ها وجود دارد این است كه اگر تریاك و حتی كراك و هروئین و سایر مواد مخدر سنتی و صنعتی، قشر بزرگ سال، جوان و یا حتی نوجوانان را مورد هجمه قرار داده‌اند؛ این سرطان بی‌صدا نوك پیكان شومش را به سمت كودكان و خردسالان دانش‌آموز نشانه رفته است و گویا قصد دارد تمام جامعه را شخم بزند!
 اخبار اجتماعی - روزنامه جمهوری اسلامی


ویدیو مرتبط :
‫هشدار هشدار گول تبلیغات لاغری سریع و کوتاه مدت را نخورید تی وی پلاس اولین مجله ویدیویی ایران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجری شبکه آی تی ان هشدار داد؛ خانم ها مراقب آینه های دوجداره باشند!



 

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، مجری شبکه آی تی ان با اشاره به اینکه افراد سود جو و هوس ران به خصوص در کشورهای غربی با کارگذاشتن دوربین های مخفی - از طریق آینه ها - در هتل ها و اتاق های پروف فروشگاه ها اقدام به تهیه و انتشار عکس های خصوصی زنان می کنند گفت: «قبل از اینکه از محل هایی که آینه دارند استفاده کنید از یک طرفه بودن آن مطمئن شوید.»

وی افزود: «قبل از هر کاری از تست انگشت [دست] می توانید استفاده کنید. دست خود را روی آینه قرار دهید، اگر بین دست شما و آینه فاصله کمی احساس شود آینه، واقعی نیست ولی اگر دست شما به آینه بچسبد این نشان دهنده آن است که آینه واقعی است. زیرا در آینه واقعی لایه جیوه پشت شیشه است ولی در آینه های دو طرفه [که امکان قرار دادن دوربین مخفی در آن است] جیوه بر روی سطح شیشه قرار می گیرد!».../جام نیوز