اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هزینه هر دقیقه مکالمه ثابت با موبایل


مروری بر لیست تعرفه‌های مکالمات تلفن ثابت گویای آن است که هزینه‌ هر دقیقه مکالمه از تلفن ثابت با همراه بین 51.03 تا 625 ریال است.

خبرگزاری ایسنا: مروری بر لیست تعرفه‌های مکالمات تلفن ثابت گویای آن است که هزینه‌ هر دقیقه مکالمه از تلفن ثابت با همراه بین 51.03 تا 625 ریال است.

 بنابر تعرفه‌های اعلام شده از سوی شرکت مخابرات مشترکان تلفن ثابت برای یک دقیقه تماس با خط ایرانسل و رایتل دقیقه‌ای 625 ریال می پردازند.

البته در ارتباط با همراه اول هزینه‌ها براساس پالس حساب شده و اگرچه شرکت مخابرات ایران بر روی سایت خود به تعرفه های این بخش اشاره ای نکرده و تنها تعرفه های تلفن همراه را بیان کرده اما بر اساس اطلاعات موجود بر روی سایت مخابرات استان تهران نرخ هر پالس مکالمه از تلفن ثابت با همراه اول 51.03 ریال محاسبه می‌شود.

هم‌چنین نرخ هر پالس مکالمه‌ تلفن ثابت با خطوط همراه شبکه همراه کیش 51.03 ریال است.


ویدیو مرتبط :
مغالطه در هزینه ثابت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به ثابت


سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت (virtual Account) در منطقه 5 مخابرات استان تهران به صورت پایلوت راه اندازی شد.

خبرگزاری ایسنا: سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت (virtual Account) در منطقه 5 مخابرات استان تهران به صورت پایلوت راه اندازی شد.

خلیلی - معاون شبکه مخابرات استان تهران - با اعلام این مطلب افزود: در سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت یا VA می توان از تمام تلفن های همگانی بدون نیاز به کارت تلفن همگانی استفاده کرد. در این سرویس هزینه مکالمات انجام شده از طریق دستگاه‌های تلفن همگانی به حساب تلفن ثابت کاربر منتقل و در قبض تلفن وی درج می شود.

وی خاطر نشان کرد: مشترکین این سرویس دارای 200 هزار ریال شارژ اعتباری اولیه می باشند که به کمک آن مکالمات خود را انجام داده و در پایان هر دوره آن را تسویه میکنند و مجدداً شرکت مخابرات 200 هزار ریال اعتبار به حساب آنان منظور میکند.

خلیلی گفت: این سرویس برای کنترل هزینه های ارتباطی اعضای خانواده خصوصاً دانش آموزان، دانشجویان، کارگران محیط های مختلف، خانواده های ندامت جویان، شرکت های بازاریابی تلفنی، مدارس و... راه اندازی شده است.

معاون شبکه مخابرات استان تهران در خصوص نحوه دریافت این سرویس افزود: مالکین تلفن ثابت (ساکنین منطقه 5 مخابراتی و یا مشترکینی که پیش شماره آنها با عدد 5 شروع می شود) می توانند با مراجعه به امور مشترکین مرکز مخابراتی محل خود و تکمیل فرمهای مربوطه این سرویس را دریافت کنند.

وی در پاسخ به چگونگی استفاده از سرویس VA گفت: مشترکین می توانند پس از شماره گیری عدد 900211 شماره کارت سرویس خود را وارد کرده و علامت # را فشار داده سپس رمز عبور خود را وارد کرده و علامت # را فشار دهند پس از آن شماره مورد نظر خود را گرفته و با زدن علامت # مکالمه خود را انجام دهند.