اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هذیان گویی مقامات اماراتی ادامه دارد؛ رئیس پلیس دبی: ایران برای نابودی ما باید از نهر خون بگذرد



هذیان گویی مقامات اماراتی ادامه دارد؛

رئیس پلیس دبی: ایران برای نابودی ما باید از نهر خون بگذرد/ آقای سیستانی پول گرفت برای آمریکا فتوی صادر کرد! / ما خلیج ع ر ب ی ها می توانیم نفس دنیا را بگیریم!

ضاخی خلفان، رئیس پلیس دبی ضمن طرح ادعاهای بی اساس علیه آیت الله سیستانی، توهین های سخیفی را به ایشان کرده است.

 

 ,مقامات اماراتی,خلیج فارس,خلیج پارس,اخبار

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ضاخی خلفان، رئیس پلیس دبی که با اتفاقات اخیر، تصور کرده به "چهره ای جهانی" تبدیل شده، ضمن حمله شدید به ایران و  مرجع بزرگ شیعیان جهان حضرت آیت الله سیستانی، اوج کینه خود نسبت به ایران و تشیع را نشان داد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از رسانه های عربی، وی در این اظهارنظر موهن خود گفت: "آقای سیستانی با صدور فتوای تحریم قتل سربازان امریکایی در عراق، این کشور را به 200 میلیون دلار فروخت."

 

رئیس پلیس دبی افزود: "چرا [آیت الله] سیستانی فتوی تحریم قتل نیروهای پلیس بحرین را صادر نمی کند همانطور که چنین حکمی برای سربازان امریکایی صادر نمود. اگر ایشان تمایل داشته باشد هزینه اش را مثل سابق به او می پردازیم."

این مقام اماراتی اظهار داشت: "[آیت الله] سیستانی در خانه ای زندگی می کند که همسایگانش 200 میلیون دلار ندارند."

 

وی در ادامه گفت: "دونالد رامسفلد وزیر سابق دفاع امریکا این اطلاعات را به من داده است. اگر دولت عراق می گوید این اطلاعات دروغ است، پس رامسفلد را مورد تعقیب قرار دهد."

خلفان در ادامه، وقاحت و کینه ی عجیب خود علیه ایران و تشیع را به  اوج رساند و افزود: "برای اینکه سیستانی را وادار به صدور فتوی کنیم حاضر به پرداخت پول هستیم."

رئیس پلیس دبی اضافه کرد: "صفویان به دنبال جذب نیرو از اعراب شیعه برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود هستند. برداران شیعه ما در بحرین یا غافلند یا خود را به غفلت زده اند."

 

خلفان گفت: "صفویان به دنبال گسترش اختلاف و درگیری در بین شیعه و سنی هستند."

وی که پلیس شهری در جزیره امارات است ، اظهار داشت: "ای جماعت عاقل، ایران به شما نفعی نمی رساند."

 

رئیس پلیس دبی افزود: "ما خواستار خاموش شدن شعله ی فتنه در بحرین هستیم."

 

وی در پایان گفت: "کسانی که به دنبال زوال و به سقوط در آوردن حکومت های خلیج فارس هستند باید از نهر خون بگذرند. بحرین بسیار بسیار بسیار مهم برای امنیت خلیج فارس است. کشورهای خلیج فارس می توانند نفس دنیا را بگیرند."

ظاهرا تنش اخیر میان ایران و امارات باعث شده است تا برخی از شیخ نشینان جزایر امارات فرصت را مغتنم شمارده تا اندکی به شهرت و برجستگی سیاسی برسند./انتخاب


ویدیو مرتبط :
هذیان گویی های عریفی وهابی !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس پلیس دبی: امریکا، ایران! و اخوان المسلمین تهدیدی برای امنیت منطقه خلیج فارس هستند



مشکلات سیاسی , اخوان المسلمین , خلیج فارس

 

سرهنگ داهی خلفان، رئیس پلیس دبی گفت: امریکا، ایران! و اخوان المسلمین تهدیدی برای امنیت منطقه خلیج فارس هستند.

به نقل از روزنامه النهار، وی ادعا کرد: هدف نهایی اخوان المسسلمین و صلفی ها این است که قدرت را در منطقه به دست گیرند.

رئیس پلیس دبی در ادامه مدعی شد: اخوان المسلمین نمی خواهد که رژیم های کنونی در خلیج فارس در قدرت بمانند.

وی ضمن هشدار به انعقاد تواقفی به مانند توافق سال 1916 که منجر به تقسیم جهان عرب بین فرانسه و بریتانیا شد گفت: طرح و توطئه ای برای ایجاد آشوب در منطقه و کشورهای حاشیه خلیج فارس وجود دارد.

رئیس پلیس دبی در ادامه مدعی شد: امنیت در خلیج فارس از طریق توافق بین ایران و شورای همکاری خلیج فارس به وجود نمی اید. مقامات ایرانی باید دست از ایجاد مشکلات سیاسی بردارند.

وی در پایان در خصوص "بهار عربی" گفت: هم اکنون بهار عربی به خزان عربی تبدیل شده و منجر به ایجاد آشوب در کشورهایی مثل مصر شده است.../انتخاب