اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هدیه کریسمس میشل اوباما به همسرش باعث تعجب همگان شد +تصاویر



اخبار گوناگون - هدیه کریسمس میشل اوباما به همسرش باعث تعجب همگان شد +تصاویر
 
به گزارش پرداد به نقل از واشنگتن پست: " میشل اوباما " بانوی اول کاخ سفید فاش کرد به مناسبت فرا رسیدن سال نو و هدیه کریسمس یک دست لباس ورزشی برای اوباما خریده است. او به خبرنگاران گفت : قبلا با هم صحبت کردیم و او چیزی که نیاز داشت به من اطلاع داد و من هم به عنوان هدیه کریسمس برایش خریدم.

 

میشل اوباما که شبهای قبل از سال نو میلادی را به سرکشی به بیمارستانهای کودکان اختصاص داده است در جمع خبرنگاران افزود : باراک به ورزش خیلی علاقه دارد و برای جلوگیری از اضافه وزن و سلامتی ورزش میکند. اما من هرگز او را وادار به ورزش کردن نکرده ام.

اخبار,اخبار گوناگون,هدیه کریسمس میشل اوباما به همسرش


میشل اوباما اعلام کرد : من حتی برای دخترها هم هدایای کوچکی در نظر گرفتم. من معتقدم برای هدایای کریسمس باید بوجه ای خاص در نظر گرفت و با توجه به شرایط بحران اقتصادی این روزها نیازی به خرید هدایای بزرگ نیست. و اضافه کرد: البته دخترها هم تقاضای زیادی نداشتند و من با توجه به شرایط سنی آنها و بودجه خریدهایم برای آنها هدیه گرفتم.

اخبار,اخبار گوناگون,هدیه کریسمس میشل اوباما به همسرش


 اخبار گوناگون - پرداد 


ویدیو مرتبط :
کلیپ اوباما و همسرش در جشن کریسمس 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعجب همگان از حضور یک دختر 20 ساله و اسبش در واگن متروی شهری +تصاویر



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: دختر جوانی که اسبش را با خود به مترو شهری وارد کرده بود باعث تعجب همگان شد.

 اخبار,اخبار گوناگون,اخبار جدید

مسافران متروی شهری برلین زمانیکه متوجه حضور یک اسب پونی در میان خود شدند تعجب کردند.مقامات متروی برلین وقتی متوجه این موضوع شدند خشمگینانه با پلیس تماس گرفتند اما این خانم از مهلکه گریخته بود.
تصاویر تهیه شده از این جریان عجیب که با حضور یک زن بلوند جوان ناشناس و اسب پونی قهوه ای رنگش در متروی شهری آلمان در سراسر دنیای مجازی به نمایش در آمد و موفق شد از رکورد 250 هزار بازدید نیز عبور کند.
این زن که حدودا بیست ساله به نظر میرسد با خونسردی تمام دهانه اسب را گرفته و در میان مسافران ایستاده است . مسافران از حضور یک اسب در واگن قطار شوکه شده و سریعا با دوربین موبایلهای خود به ثبت تصاویری از این جریان پرداختند.
به گفته مقامات شهری اگرچه این اتفاق برای بسیاری از مردم جالب و هیجان انگیز بود اما نقض مقررات بوده و پلیس در  یافتن این زن است تا بتواند او را به خاطر برهم زدن نظم عمومی متروی شهری جریمه کند.

  اخبار,اخبار گوناگون,اخبار جدید

  اخبار,اخبار گوناگون,اخبار جدید


تهیه و ترجمه:: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان