اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هدف تصویب قانون خدمات کشوری



 

هدف ازتصویب قانون خدمات کشوری رفع اختلافات

 

نايب رئيس مجلس:

هدف از تصویب قانون خدمات کشوری، رفع اختلافات فاحش حقوقی است


با اجرای قانون خدمات کشوری میانگین افزایش حقوق بازنشستگان، 52 درصد افزایش یافته است/ وزیر کشور زمینه برگزاری نشست مشترک نمایندگان کانون‌های بازنشستگی و رییس جمهور را فراهم کند.

ایلنا: نایب رییس اول مجلس تصریح کرد: تصویب و اجرای قانون خدمات کشوری، گامی در جهت رفع اختلافات فاحش حقوقی در کشور است.
به گزارش ايلنا، محمد حسن ابوترابی فرد صبح امروز در نشست کمیسیون اجتماعی برای بررسی مسائل و مشكلات كاركنان بازنشسته سراسر كشور، خطاب به بازنشستگان حاضر در جلسه گفت: شما سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستید، افرادی که در سایه تلاش و خدمات ماندگار شما، نظام جمهوری اسلامی ایران توانست در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد.
وی با بيان اينكه قطعاً بهترین پاداش شما، ثمرات ارزشمندی است که از خدمات شما حاصل شده و عنایاتی است که ذات اقدس حق به آنها خواهد داشت، تصریح کرد: یکی از اهداف کلیدی که قانون خدمات کشوری دنبال می کرد، پاسخ به مطالبات صحیح بازنشستگان بود و در واقع تصویب و اجرای این قانون، گامی در جهت رفع اختلافات فاحش حقوقی در کشور است.
نایب رییس مجلس براساس برخي گزارش‌هایی که به دست وي رسیده است، ادامه داد: با اجرای این قانون میانگین افزایش حقوق بازنشستگان، 52 درصد افزایش یافته است.
به گفته وي یکی از دغدغه‌های مشترک مجلس ودولت، پاسخگویی به مطالبات بازنشستگان است و اگر جایی شما احساس می‌کنید که تمام انتظارات برآورده نشده به واسطه تنگناهایی است که ما در بحث منابع با آن مواجه هستیم.
به گزارش خانه ملت، نایب رییس مجلس ابراز اميدواري كرد كه با اصلاح ساختار و سپردن امور به دست مردم، دولت چابک و رشد اقتصادی مطلوبی داشته باشیم و با کنترل تورم، درخواست شما نیز برآورده شود.
ابوترابی فرد خاطر نشان کرد: براساس آمار بانک مرکزی تورم درسال 88، حدود 11درصد بود و کاهش قیمت مسکن، نقش موثری در کاهش معدل تورمی کشور داشت.
وی در پايان از وزیر کشور خواست تا زمینه برگزاری نشست مشترک نمایندگان کانونهای بازنشستگی و رییس جمهور را فراهم کند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
زمان طولانی تصویب یک قانون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر به ایران حمله شود، تمام منافع امریکا در سراسر جهان مورد هدف قرار می گیرند/امریکایی ها می دانند که ما چه نوع کشوری هستیم



 

 

 

 

 

آمریکا , منافع آمریکا , حمله به ایران , بمب اتمی

 

 

 

رویترز نوشت: سفیر ایران در روسیه گفت: در صورت حمله امریکا، ایران قادر به حمله به منافع امریکا در سراسر جهان است.

محمود رضا سجادی گفت: حمله به ایران از سوی امریکا اشتباه بزرگی است و به مانند یک خودکشی می ماند.

وی که در یک کفرانس خبری در مسکو حضور داشت، گفت: امریکایی ها می دانند که ایران چه نوع کشوری است. همه ی انها از وحدت مردم ایران اگاه هستند.

سفیر ایران در مسکو تصریح کرد: برای همین است که ایران کاملا اماده ی انجام حملات تلافی جویانه ی به امریکا در سراسر جهان است.

وی که از طریق یک مترجم، سخن می گفت، افزود: اگر امریکا این حمله را انجام دهد، به سرعت پشیمان می شود. به این دلیل که ما لیستی از اقدامات تلافی جویانه داریم.

وی گفت: موضوع حمله به ایران چندین سال است که در برنامه کاری امریکا قرار دارد. اما ایران هرگز اغاز کننده ی جنگ نخواهد بود..../انتخاب