اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هدایتی: به هندبالیست ها قولی نداده ام!


مالک باشگاه استیل آذین گفت: برخلاف برخی اخبار منتشر شده هیچ قولی برای پرداخت پاداش به ملی‌پوشان هندبال نداده‌ام.

خبرگزاری فارس: حسین هدایتی درمورد اینکه شایعه شده است تصمیم دارد به ملی‌پوشان هندبال که به مسابقات جهانی صعود کرده‌اند پاداش بدهد، اظهار داشت: ابتدا باید به ملی‌پوشان هندبال ایران خسته نباشید گفته و صعود آنها به مسابقات جهانی را که برای نخستین بار هم اتفاق افتاده است را تبریک بگویم.

وی ادامه داد: من هیچ قولی برای پرداخت پاداش به ملی‌پوشان هندبال نداده‌ام و اصلاً در جریان این خبر نیستم. افرادی که این خبر را از قول من منتشر کرده‌‌اند خودشان باید جوابگو باشند.

مالک باشگاه استیل‌آذین با بیان اینکه قصد بی‌احترامی به هیچ رسانه‌ای را ندارم، افزود: تنها برای روشن شدن اذهان عمومی باید اعلام کنم که من اصلاً چنین قولی نداده‌ام و از آن کاملاً بی خبر هستم.


ویدیو مرتبط :
به این میگن هندبالیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری: از استقلال اصلا پیشنهاد ندارم/ قولی به رویانیان نداده ام/ قطر را نبریم انگار به ازبکستان باخته ایم



فوتبال ملی , توافق محمدرضا خلعتبری با پرسپولیس

 

شایعه توافق محمدرضا خلعتبری با پرسپولیس، سریعا او را به حرف آورد: «هنوز با هیچ تیمی توافق نکرده ام.»

او این حرف را می زند و توضیح می دهد که هنوز برای آینده اش تصمیم نگرفته است. خلعتبری با رویانیان حرف زده، منکر این موضوع نمی شود ولی تاکید می کند مذاکراتی نیز با باشگاه الوصل خواهد داشت. مارادونا هنوز در این تیم است و جایی نرفته اما حتی جدایی او نیز، شاید مانع از تمدید قرارداد محمد رضا با الوصل نشود. خلعتبری می گوید: «بگذارید بعد از بازی قطر در این باره بیشتر حرف می زنیم.»

*اول از همه تبریک به خاطر برد 3 بر یک در بازی رفت فینال جام خلیج مقابل المحرق بحرین.

مرسی. برد خوبی بود و دیگر قهرمانی مان در این مسابقات قطعی شده. خوشحالم در نیم فصل که با الوصل هستم، این اتفاق افتاد و می توانم یک جام بگیرم.

*چرا بازی نکردی؟

من خسته بودم. مارادونا گفته بود اگر عقب افتادیم در نیمه دوم از تو استفاده می کنم که خدا را شکر این اتفاق نیفتاد و ما توانستیم در نیمه دوم 3 گل بزنیم. اتفاقا برای من خیلی بهتر شد. خسته از ازبکستان برگشتم و بهتر بود بازی نکنم. مارادونا هم درک کرد و من را بازی نداد.

*برای بازی برگشت کنار تیم خواهی بود؟ چون بازی قطر را سه شنبه داریم.

بله، به خاطر بازی تیم ملی، من در بازی برگشت مقابل المحرق غایب هستم. نیازی هم به حضور من نیست چون تیم در بحرین المحرق را برده و دغدغه ای ندارد. من به احتمال زیاد امروز به تهران برمی گردم تا در تمرینات تیم ملی حاضر باشم. طبق قانون از سه روز قبل از بازی بازیکن باید در اردوی تیم ملی کشورش باشد. من هم امروز برمی گردم و از فردا در تمرین های تیم ملی حضور خواهم داشت.

*دوست نداری در جشن قهرمانی الوصل باشی؟

دیگر تیم ملی واجب‌تر از الوصل است. بازی های سختی در پیش خواهیم داشت و باید تا آنجا که می توانم به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

*مارادونا و بازیکنان الوصل بعد از گلی که به ازبکستان زدی، به تو چیزی نگفتند؟

اتفاقا همه بازیکنان به من تبریک گفتند و مارادونا هم گفت از اینکه تو گل زدی واقعا خوشحال شدم. او به من تبریک گفت و تاکید کرد که می داند خسته هستم، به همین دلیل بهتر است فیکس نباشم. با بردی که مقابل ازبکستان داشتیم شرایط تیم ملی خیلی خوب شده. با اینکه کار سخت است ولی با این برد و یک شروع خوب در زمین ازبکستان، توانستیم شانس خود را بیشتر کنیم. حالا با امید بیشتری به مصاف قطر می رویم.

*در آخرین بازی در تهران با قطر مساوی کردیم. نکند دوباره این اتفاق بیفتد.

شرایط آن بازی فرق می کرد. هر مسابقه ای واقعا شرایط خاص خودش را دارد و اصلا با هم قابل مقایسه نیستند. ما روز سه شنبه احتیاج به پیروزی داریم اگرنه سه امتیاز بازی با ازبکستان از بین می رود و انگار ما آنجا باخته ایم. باید با تمام وجود بازی کنیم. به امید خدا می خواهیم به عنوان تیم اول بالا برویم ولی راه سختی در پیش داریم. همه بچه های ما جزو بهترین ها هستند. امیدوارم روز سه شنبه با حمایت هواداران بتوانیم قطر را ببریم. من خودم که منتظر هستم نزدیک به 100 هزار نفر به ورزشگاه بیایند.

*کمی هم درباره آینده ات حرف بزنیم. هر روز در رسانه ها اخبار مختلفی از تو شنیده می شود. می گویند با پرسپولیس توافق کرده ای.

من هم در رسانه ها خبرهایی درباره خودم خوانده ام. من با آقای رویانیان حرف زدم و این را به خود شما هم گفتم ولی هیچ قولی به ایشان ندادم. فعلا هم با الوصل قرارداد دارم و تا روز آخر کنار این تیم هستم. بعد از بازی المحرق قراردادم تمام می شود. مذاکراتی با الوصل داشته ام و قرار است دوباره با هم حرف بزنیم. اگر مشکلی پیش نیاید ان‌شاالله یک فصل دیگر در این تیم خواهم ماند.

*یعنی تو با پرسپولیس قرارداد داخلی نبسته ای؟

نه، من با تیمی قرارداد داخلی نبسته ام و اگر هم این کار را انجام دهم، خیلی راحت در رسانه ها می گویم. همانطور که گفتم صحبت شده ولی هیچ چیز قطعی نیست. وقتی صد در صد شد، می فهمید.

*خودت دوست داری در استقلال بازی کنی یا پرسپولیس؟ می گویند آبی ها هم دنبال تو هستند.

استقلال هیچ پیشنهادی به من نداده و کسی از این باشگاه با من حرف نزده است ولی پرسپولیس چرا.../خبرآنلاین