اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هتک حرمت گروهی به 15 زن در تبریز




 
اخبار حوادث - هتک حرمت گروهی به 15 زن در تبریز

چهار جوان که زنان و دختران را در مسیرهای مختلف تبریز بعنوان مسافر سوار خودروی شخصی کرده و به زور آنان را به بیابان‌های اطراف می‌بردند و مورد تجاوز قرار می‌دادند، صبح امروز در زندان مرکزی تبریز به دار مجازات آویخته شدند.

دادگستری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای با اعلام این خبر آورده است: «نحوه عمل محکومان به این صورت بوده که سوار یک دستگاه خودروی پیکان شده و یکی از آنان با پوشیدن لباس زنانه، خود را به شکل زنان در می‌آورده تا زنان و دخترانی که منتظر ماشین بودند به علت وجود مسافر زن در خودرو اعتماد کرده و سوار شوند.

سپس با سرعت زیاد حرکت کرده و مسافر را با زور کتک مجبور می‌کردند که سرش را زیر صندلی خودرو ببرد. پس از آن، طعمه خود را به بیرون شهر در اطراف مرند می‌بردند و در بیراهه‌ها به صورت گروهی مورد تجاوز قرار می‌دادند. بعد در میدان آذربایجان شهر تبریز یا سایر میادین شهر به صورتی که پاسی از شب گذشته بود، رها می‌کردند. محکومان در اقاریر خود بیان کرده‌اند که از اواسط سال ۹۰ مرتبا مرتکب این عمل شده و نزدیک به پانزده تا بیست بار مبادرت به آدم‌ربایی و تجاوز کرده‌اند.

ثامن نوشت: تعدادی از افراد مورد تجاوز بخاطر ملاحظات حیثیتی از اعلام شکایت خودداری کرده‌اند اما چند نفر از آنان با اعلام شکایت و ذکر جزئیات امر تقاضای مجازات محکومین را کرده‌اند که با تلاش‌های شبانه‌روزی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز و با همکاری نیروی انتظامی، متهمان شناسایی و دستگیر شدند و توسط شکات مورد شناسایی قرار گرفتند. این افراد در جریان تحقیقات به ارتکاب بزه اقرار کردند و جزئیات امر را به صورت دقیق بیان کردند.

آنان اعتراف کردند که از اواسط سال گذشته با پرسه زدن در خیابان‌های تبریز زنان و دخترانی را که منتظر ماشین بوده‌اند سوار می‌کردند و به شکل یادشده به بیرون شهر می‌بردند و به عنف مورد تجاوز قرار می‌دادند. سپس در تاریکی شب در یکی از میادین شهر رها می‌کردند.

حکم محکومیت نامبردگان به اتهام تجاوز به عنف وآدم‌ربایی توسط شعبه دوم دادگاه کیفری استان آذربایجان شرقی صادر و توسط شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور تایید شد. رییس قوه قضائیه نیز اجرای حکم را بلامانع اعلام کرد و به این ترتیب متهمان سحرگاه چهارشنبه در زندان تبریز به دار مجازات آویخته شدند.»
اخبار حوادث - سلام نو


ویدیو مرتبط :
هتک حرمت به زن حامله در خیابان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هتک حرمت خبرنگار زن الجزیره توسط گره های تروریستی سوریه +عکس



یکی از خبرنگار زن شبکه الجزیره که ماه هاست در شهرهای مختلف سوریه فعالیت گروه های تروریستی را برای این شبکه قطری پوشش می دهد ، پس از آنکه در شهر حلب مورد هتک حرمت یکی از فرماندهان ارشد جبهه النصره قرار گرفت به سرعت به قطر منتقل شد.

چند کلمه کلیدی
به گزارش مهر به نقل از روزنامه مصری النهار ، "غاده عویس" که مدتهاست در شهر حلب فعالیت کرده و دوشادوش گروه های تروریستی مخالف بشار اسد در حال ارسال خبر به این شبکه قطری بود ، چند روز  پیش به دعوت یکی از فرماندهان این گروه سلفی به دفتروی رفت اما با کمال تعجب شبه نظامیان النصره اجازه ورود تیم تصویر برداری الجزیره را به دفتر نداده وبه زور غاده را با خود به داخل برده واز بقیه تیم خواستند فردا آن روز برای انجام مصاحبه باز گردند.
بر اساس گزارش های رسیده گزارشکر زن الجزیره پس از این که مورد هتک حرمت قرار گرفت از طریق مرز ترکیه  خاک سوریه را ترک کرد و در شرایط بسیار بد روحی به قطر منتقل شد. "غاده عویس" در بازگشت به قطر از این فرمانده به رهبران بلندپایه النصره شکایت کرد وخواستار مجازات وی شد.
یاد آور می شود شبه نظامیان تروریست فعال در سوریه اعمال بی شرمانه وغیر اخلاقی زیادی  مرتکب شده اند وموضوع جهاد النکاح را در سطح وسیعی در سوریه گسترش دادند..... /  mehrnews.com