اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هاشمی: برای زیارت امام هشتم (ع) آمده ام


آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی عصر دیروز در بدو ورود به مشهد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار کرد: هدف از سفرم به مشهد مقدس زیارت حرم رضوی است.

خبرگزاری تسنیم: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی عصر دیروز در بدو ورود به مشهد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار کرد: هدف از سفرم به مشهد مقدس زیارت حرم رضوی است.

وی تاکید کرد: برنامه خاصی ندارم و برای زیارت حرم مطهر رضوی به مشهد آمده‌ام و هدف از سفرم به مشهد مقدس روشن است به هر حال برای همه زیارت بارگاه حضرت ثامن‌الحجج(ع) یک آرزو است و برای بنده نیز این‌گونه است.

وی افزود: البته بهترین دوست ما هم آیت‌الله واعظ طبسی اینجا هستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شرایط استان خراسان رضوی را باید بیشتر بفهمیم تاکید کرد: برنامه و دیدار خاصی نداریم؛ آن‌هایی را هم که قصد دیدنشان داریم انشاءالله خواهیم دید.

در این استقبال استاندار خراسان‌رضوی و قائم‌مقام تولیت‌‌آستان‌قدس رضوی حضور داشتند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این سفر به مدت چهار روز در مشهد مقدس حضور خواهد داشت.

وی با نماینده ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو می‌کند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز چندین دیدار در تالار اماکن متبرکه آستان قدس رضوی دارد.

همچنین محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  وارد مشهد مقدس شده بود.

تولیت آستان قدس رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی و فرماندهان نظامی و انتظامی از آیت الله هاشمی رفسنجانی در فرودگاه مشهد استقبال کردند.


ویدیو مرتبط :
زیارت ضریح امام هشتم توسط زائری از دانسفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلالی‌ها به زیارت حرم امام هشتم رفتند


اعضای تیم فوتبال استقلال قبل از صرف شام به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) رفتند.

خبرگزاری فارس: اعضای تیم فوتبال استقلال امروز بعد از اینکه پرواز‌شان با تأخیر به مشهد مقدس رسید بلافاصله راهی حرم امام رضا (ع) شدند.
 البته تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی نیز راهی هتل پارس شده و بعد از صرف شام راهی حرم امام هشتم شدند.

تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت 18 در ورزشگاه ثامن شهر مشهد میهمان سیاه‌جامگان خواهد بود.