اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هاشمی بازنشستگی اش را اعلام کند


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در نامه‌ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: دلسوزانه از شما استدعا داریم خود را از عالم سیاست که در آن دچار جهالت یا خیانت شده‌اید بازنشسته اعلام فرمایید.

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در نامه‌ای سرگشاده به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: دلسوزانه به عنوان یار انقلاب از شما استدعا داریم چند صباح باقیمانده از عمرتان را صرف استغفار و امورات معنوی و تکمیل خاطراتتان نمایید و خود را از عالم سیاست که در آن دچار جهالت یا خیانت شده‌اید بازنشسته اعلام فرمایید.

در ابتدای این نامه خطاب به هاشمی رفسنجانی آمده است: احتراما بعد از فرمایشات انقلابی و صریح و بدون پرده امام خامنه‌ای ( مد ظله) در دیدار با مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) بر آن شدیم نکاتی چند را صریح و بدون پرده با شما در میان بگذاریم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در ادامه با اشاره به آیه « و اذا قیل لهم لا تفسدو فی الارض قالو انما نحن مصلحون» تاکید کرد: در این آیه مصلح خواندن منافقین توسط خودشان به خاطر ضدیت آگاهانه با اسلام نیست بلکه به خاطر نفهمی و کم عقلیشان و نشناختن اسلام ناب محمدی (ص) است و بر فرض اسلام خودشان ( شما بخوانید اسلام امریکایی)  تصورشان بر این است که کار خیر و صلاح جامعه را انجام می‌دهند و این از جهالت و نفهمی و ساده لوحی آنان است.

در قسمت دیگری از این نامه آمده است: البته در جاهای دیگر قرآن از خیانت آشکار و آگاهانه منافقین در اسلام سخن به میان آمده که خود شما به عنوان نویسنده تفسیر راهنما از ما بیشتر می‌دانید. در نگاه قرآن که جز با چراغ سبز داخلی دشمن خارجی هیچگاه قدرت انجام کاری را بر ضد حکومت اسلامی ندارد، برایتان بهتر است به استغفار بپردازید که بعد از پیام‌های حضرتعالی برای گفت‌وگو و موشک و ... چهار دولت جنایتکار و مدعی بهترین دموکراسی در جهان، که خود قویترین و بهترین تجهیزات نظامی و موشکی جهان را در اختیار دارند، به خود جرات دادند بعد از فتح المبین برجام! برای اولین بار نسبت به برنامه‌ها و آزمایشهای موشکی لب بگشایند و اعتراض کنند و دبیر کل سازمان ملل هم همراهیشان کند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: در تاریخ صدر اسلام تنها 2 دهه بعد از رحلت پیغمبر (ص) نکته‌ای را برای شما یادآوری می‌کنیم. حیف، حیف، حیف و حیف از زبیر و شمشیرش، وقتی که کلام ولی در جانش کارگر نیافتاد و ننشست و هوای نفس و پسر شومش عبدالله ابن زبیر آقازاده معروف صدر اسلام و ... همگی باعث شدند که زبیر ( سیف الاسلام ) خائن، خاسر و دوزخی گردد.  اوایل انقلاب و اواخر عمر بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) کم نبودند کسانی که خون به دل امام کردند تا جایی‌که ایشان در نامه‌ای به فردی مورد وثوق و منتخب مجلس خبرگان وقت و مورد تایید شورای نگهبان وقت و نایب رهبری زمان و عالم و ... نامه‌ای نوشتند و فرمودند: «تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام». که اگر کهولت سن و عارضه آلزایمر بر شما عارض نشده باشد باید این موضوع را دقیق به خاطر بیاورید.

در ادامه این نامه تصریح شد: کسی که نا آگاهانه حرفی را می‌زند یعنی جهالت بر او غلبه کرده یا شاید تعطیلات نوروزی شما و اطرافیانتان در جزیره کیش  و سواحل شمالی کشور که آیین نوروزی سالیانتان در گرد غبار دلنشین دنیا و خوی کاخ نشینی  و زیبایی‌های آن شده است که هوای سواحل سنت پیت در خلیج فلوریدا یا سواحل و آب‌های جزایر هاوایی را در ایالات متحده امریکا کرده‌اید و به سرتان زده است که این‌گونه بی محابا سخن می‌گویید؟ و پیام‌هایتان را توسط خودتان با نظارت یا بدون نظارت در فضای مجازی پخش می‌کنید و ...

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: شاید غرور رای چند میلیونی در تهران در انتخابات اخیر مجلس خبرگان باعث شده رویا‌هایی همچون رابطه با امریکا و باز شدن سفارت امریکا در تهران یا شورای رهبری و ... در ذهنتان می‌پرورانید و برنامه ریزی می‌کنید؟

در قسمت دیگری از این نامه آمده است: شما و اطرافیانتان در این مدت چند سال کاری کردید که به ناچار سر دوراهی خیانت و جهالت قرار گرفتید که سوابق انقلابیتان را به باد فنا می دهد و راه بازگشتی جز پشیمانی و عذر خواهی یا تکذیب کذایی کار دیگری نمی‌توانید بکنید. کلمه ساده لوح همان سخنی است که امام خمینی (ره) در همان نامه معروف مورد اشاره در مورد آقای منتظری بیان کردند که در بیانات امام خامنه‌ای نیز مطرح شد و متاسفانه بیان ایشان صاحبش را شناخت و ذهن‌ها را به سمت و سوی جنابعالی هدایت کرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در این نامه افزود: در عرف سیاسی جهان به غیر از فیلم‌های ژاپنی ( و بعضا در واقعیت) افراد در چنین مواقعی یا عذرخواهی کرده و یا استعفا می‌دهند و نه ماستمالیزاسیون کردن و ماله کشی دروغین جناب رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست محترم هیات امنای دانشگاه آزاد و عضو مجلس خبرگان رهبری.

در ادامه تاکید شد: کسی که جاهل است یا قصد خیانت دارد که برداشت‌های ما از فرمایشات امام خامنه‌‎ای‌ است دیگر لیاقت و صلاحیت سمت و مناصبی همچون ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و عضویت مجلس خبرگان رهبری، بودن را ندارد. مثل اینکه جناب خودتان کلید برکناری رسمی و غیر رسمی هاشمی رفسنجانی از مناصب حکومتی را زده‌اید.

در پایان این نامه آمده است: بنابراین دلسوزانه به عنوان یار انقلاب از شما استدعا داریم چند صباح باقیمانده از عمرتان را صرف استغفار و امورات معنوی و تکمیل خاطراتتان نمایید و خود را از عالم سیاست که در آن دچار جهالت یا خیانت شده‌اید بازنشسته اعلام فرمایید.


ویدیو مرتبط :
اعلام بازنشستگی وخودکشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم دادگاه فائزه هاشمی اعلام شد



 

مشرق: حکم دادگاه بدوی فائزه هاشمی امروز از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به ریاحی وکیل وی ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش فائزه هاشمی برابر حکم دادگاه به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس و 5 سال محرومیت از فعالیت های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.

چندی پیش جلسه محاکمه فائزه هاشمی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی تشکیل و وی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام محاکمه شده بود..../مشرق