اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نیمکت فیلادلفیا سدی برابر پیشرفت ارسلان!


یک سایت آمریکایی درباره وضعیت ارسلان کاظمی و تصمیم جدید او مبنی بر پیوستن به لیگ ایران نوشته است.

ایسنا: یک سایت آمریکایی درباره وضعیت ارسلان کاظمی و تصمیم جدید او مبنی بر پیوستن به لیگ ایران نوشته است.

 "USA TODAY SPORT " در این خصوص نوشته است:

ارسلان کاظمی برای پیشرفت و بهبود بسکتبالش این فصل در کشورش ایران بازی خواهد کرد. رسانه‌های ایران اعلام کردند که ارسلان در این فصل برای پتروشیمی بازی خواهد کرد که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ ایران است. اگر ارسلان کاظمی تصمیم می‌گرفت برای فیلادلفیا به میدان برود حضورش روی نمیکت این تیم اجازه نمی‌داد توانایی‌هایش را در NBA نشان دهد.

حالا سوال اینجاست ارسلان که می‌خواهد بسکتبالش را توسعه بدهد و پیشرفت کند در کجا بازی خواهد کرد؟ سورپرایز اینجاست در حالی که انتظار می‌رفت ارسلان برای رسیدن به این هدف در لیگی با کیفیت همانند اروپا یا DLEAGUE به میدان می‌رفت او تصمیم گرفته به کشورش برود و با پتروشیمی بازی کند.

نیمکت فیلادلفیا سدی برابر پیشرفت ارسلان!

فیلادلفیا او را به تیمش برمی‌گرداند به شرط آنکه او در این فصل به اندازه کافی رشد کند. او در لیگ تابستانی NBA میانگینی برای خود در فیلادلفیا ثبت کرده است و نشان داده می‌تواند یک فوروارد کوچک باشد تا اینکه به عنوان فوروارد قدرتی بازی کند. رفتن ارسلان کاظمی یک فضای خالی در پست سه تیم فیلادلفیا ایجاد می‌کند تا ایوان تورنر و تادیوس یانگ بتوانند راحت‌تر در این تیم به میدان بروند. او با توجه به اینکه عملکرد خوبی در اورگن داشته و میانگین‌هایی ثبت کرده است می‌تواند در فصل آینده NBA شانس خوبی داشته باشد. همچنین او شانس بازی برای تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 را نیز دارد.

با این حال ممکن است ارسلان کاظمی فصل آینده کمی به مشکل بخورد. با توجه به فصل نقل و انتقلات و احتمال آمدن آندره ویگین به فیلادلفیا و البته تعداد زیاد فورواردها در آمریکا می‌توان گفت کار ارسلان مشکل خواهد بود. با این حال او باید در جام جهانی 2014 حاضر باشد و به همراه تیم ملی ایران به میدان برود. ایران با قهرمانی در آسیا جواز حضور در جام جهانی را بدست آورد.


ویدیو مرتبط :
NBA-لس آنجلس لیکرز 68-60 فیلادلفیا (حضور ارسلان کاظمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ارسلان کاظمی» به فیلادلفیا رفت


ملی‌پوش بسکتبال ایران پس از پیوستن به تیم واشنگتن، طبق توافق 2 باشگاه فصل آینده در فیلادلفیا بازی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس:  ملی‌پوش بسکتبال ایران پس از پیوستن به تیم واشنگتن، طبق توافق 2 باشگاه فصل آینده در فیلادلفیا بازی خواهد کرد.

ارسلان کاظمی در مرحله درفت یا همان یار کشی تیم های حاضر در NBA توسط تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز انتخاب شد و به عنوان دومین بازیکن ایرانی در معتبرترین لیگ بسکتبال جهان جای گرفت.

تیم واشنگتن طبق توافق با فیلادلفیا، ارسلان کاظمی را به این تیم واگذار کرد تا فصل آینده این بازیکن با پیراهن فیلادلفیا در رقابت ها حاضر شود.

حامد حدادی نخستین بازیکن ایرانی است که راهی NBA شده است.