اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نیروی هوایی اسرائیل در مقابل ایران در شرایط سختی قرار خواهد گرفت/ایران، اسرائیل را از شمال، جنوب و شرق محاصره کرده است



بولتون: نیروی هوایی اسرائیل در مقابل ایران در شرایط سختی قرار خواهد گرفت/ایران، اسرائیل را از شمال، جنوب و شرق محاصره کرده است

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل تاکید کرد: فکر می کنم، اوباما معتقد است که می تواند راهی برای مذاکره با ایران بر سر برنامه هسته ای پیدا کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل گفت که او معتقد است، منازعه اسرائیل و فلسطین در غزه نتیجه ی مستقیم آزمایش توانایی اسرائیل توسط ایران برای مقابله با حملات در چندین جبهه است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، وی در گفتگو با فاکس نیوز گفت: این ایران است که می خواهد نشان دهد که می تواند (اگر نیاز باشد) در واکنش به حمله ی اسرائیل به تاسیسات نظامی هسته ای تهران از حماس و حزب الله استفاده کند.

این مقام سابق آمریکایی اضافه کرد: اگر اسرائیل تصمیم به انجام اقدامی در خصوص برنامه هسته ای نظامی ایران بگیرد، نیروی هوایی اسرائیل  در شرایط سختی قرار خواهد گرفت، چراکه نمی تواند در آن واحد در 3 محل باشد.

بولتون با بیان اینکه "نیروهای هوایی اسرائیل نمی توانند بر فراز ایران، غزه و دره بقاع حضور داشته باشند" اظهار داشت: ایران عمدا حماس را تحریک کرد تا نشان دهد، توانایی ایجاد تهدید مستقیم علیه اسرائیل را از طریق موشک هایی که برای حزب الله و حماس فراهم کرده را دارد.

وی اضافه کرد: دولت اوباما ترجیح می دهد که واقعیت و آنچه در خاورمیانه در حال وقوع است را نادیده بگیرد و برای توافق با ایران مذاکره کند.

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل تاکید کرد: فکر می کنم، اوباما معتقد است که می تواند راهی برای مذاکره با ایران بر سر برنامه هسته ای پیدا کند.

وی افزود: ایران ضعف و اسیب پذیری را در اسرائیل حس می کند.  ایران می خواهد مشخص سازد که اسرائیل را محاصره کرده است، از شمال با حزب الله و از جنوب با حماس و از شرق توسط توانایی هایش./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
نیروی هوایی اسرائیل در مقایسه با نیروی هوایی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر اقتصاد اسرائیل: تحریم ایران فایده ندارد محاصره دریایی هوایی کنید



اسرائیل , اقتصادایران, تحریم های علیه ایران

 

خنثی شدن تحریم های غربی علیه ایران باعث شده تا یک وزیر اسرائیلی خواستار محاصره دریایی و هوایی تهران شود.

به نقل از خبرگزاری رسمی چین (شینهوا)،"یوفال اشتاینتز" وزیر اقتصاد اسرائیل گفت: محاصره دریایی و هوایی ایران می تواند این کشور را به دست برداشتن از تلاش برای آنچه که او "کسب سلاح هسته ای" خواند، وادار کند.

وی که با رادیو صدای ارتش اسرائیل مصاحبه می کرد افزود: زمان آن رسیده که آمریکا هشدار واضح و مهلت نهایی برای ایران تعیین کند. وقت آن رسیده که آمریکا به ایران بگوید اگر تلاش ها برای تولید بمب اتمی را تا فلان تاریخ متوقف نکنید علیه شما محاصره دریایی و هوایی اعمال می شود.

اشتاینتز گفت: همکاری آمریکا و اسرائیل و تحریم های اعمال علیه ایران، قابل تقدیر هستند اما انتظار داریم اقدامات شفاف تری علیه تهران صورت بگیرد.

وزیر اقتصاد اسرائیل ادامه داد: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از چهار سال پیش تاکنون می گوید که همه گزینه ها در برابر ایران، روی میز قرار دارند اما الان زمان آن رسیده است که این گفته تغییر کند . ما به مرحله بدون بازگشت در زمینه برنامه هسته ای ایران ، نزدیک می شویم. آمریکا برای منافع جهان باید برنامه هسته ای ایران را متوقف کند.

این سخنان وزیر اقتصاد اسرائیل در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم پیش از این دو مرتبه از اعضای کابینه اش خواسته بود درباره برنامه هسته ای ایران سکوت کنند.../عصرایران