اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوشیدنی محبوبی به نام «آب میوه قورباغه»!!



نوشیدنی محبوبی به نام «آب میوه قورباغه»!!

آب میوه قورباغه نوشیدنی محبوب بسیاری از ساکنان منطقه کوه های بلند است.

 

 ,آب میوه قورباغه,کوه های آند,، آسم, ناتوانی جنسی

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، آب میوه قورباغه نوشیدنی محبوب بسیاری از ساکنان کوه های آند در پرو است.

بنابر گزارش های رسیده، فروشندگان قورباغه ها را در آکواریومی نگهداری می کنند و هنگامی که می خواهند نوشیدنی را آماده کنند حیوان بیچاره را به کاشی می کوبند تا بمیرد، سپس چندین برش روی شکمش زده و پوستش را می کنند

.

سپس آن را در مایعی شامل آش گرم لوبیا سفید، دو قاشق عسل، شاخه های خام آلوئه ورا و چند قاشق از آب میوه، ماکا می اندازند و مخلوط می کنند و سپس درون مخلوط کن می ریزند.

آنها معتقدند که این نوشیدنی برای درمان برونشیت، آسم و ناتوانی جنسی موثر است.

"کارمن گونزالس" یکی از انبوه مغازه داران پرویی است که این روزها نوشیدنی محبوب مردمان این کشور را تهیه و عرضه می کند./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
آب میوه برای سلامتی لاغری و حس شادابی. اگر میخواهید سریع لاغر شوید این نوشیدنی را امتحان کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آب این میوه = حافظه ای باور نکردنی



تقویت حافظه

پژوهشگران آمریکایی در تحقیقات خود نشان دادند که آب انگور می تواند حافظه را تقویت کرده و کاهش قدرت حافظه را ترمیم کند.

محققان دانشگاه سینسیناتی که نتایج بررسی های خود را در «کنفرانس بین المللی پلی فنول و سلامت» در هاروگیت انگلیس ارائه کرده اند نشان دادند که آنتی اکسیدان های حاضر در پوست و آب انگور می توانند توانایی مغزی را تقویت کرده و اثرات کاهش حافظه را کم کنند.

این محققان در این خصوص اظهار داشتند:«ما اثرات آب انگور را روی گروهی متشکل از 12 بیمار بین 75 تا 80 سال بررسی کردیم. این افراد از کاهش حافظه کوتاه مدت رنج می بردند.

این شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم شدند ، یکی از این گروهها به مدت 12 هفته آب انگور خالص 100 طبیعی می خورد و گروه دوم، گروه کنترل بود».

در پایان این دوره، دانشمندان با اندازه گیری توانایی حافظه دو گروه تائید کردند گروهی که آب انگور می خورد نتایج بهتری در حفظ حافظه فضایی نشان داد به طوری که قدرت حافظه این افراد حداکثر به میزان 75 درصد بهبود یافت.

براساس گزارش تلگراف ، این محققان توضیح دادند:«نتایج این تحقیق نشان می دهد که یک رژیم غذایی به خصوص رژیم غذایی غنی از میوه و سبزی تازه می تواند به حفظ حافظه خوب به ویژه در افراد با سن بالا کمک کند».