اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوشداروی دانشـگاه تهـران بعـد از مرگ یک دانشجـو/تصویر



نوشداروی دانشـگاه تهـران بعـد از مرگ یک دانشجـو/تصویر

  رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج دلیل اصلی وقوع حادثه برق گرفتگی دانشجوی پسر این پردیس را که منجر به فوت وی شد قدیمی بودن سیستم سیم کشی عنوان کرد.

عکس کوروش صوفیه, علت حادثه برق گرفتگی دانشجو

 

به گزارش مهر، چهارشنبه شب یکی از دانشجویان پسر خوابگاه پردیس دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران در کرج بر اثر برق گرفتگی در محوطه خوابگاه درگذشت.رئیس پردیس علت وقوع حادثه را قدیمی بودن سیستم سیم کشی عنوان کرد.

دکتر محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: چهارشنبه شب، کوروش صوفیه دانشجوی کارشناسی ارشد دام پردیس کشاورزی و منابع طبیعی پردیس کرج دانشگاه تهران که در حال رفتن به خوابگاه دانشگاه بوده وقتی قصد رد شدن از بین دو تیر چراغ برق داخل محوطه را داشته با سیم مفتولی که بین دو تیرکشیده شده برخورد کرده و با توجه به قدیمی بودن سیم کشی ها، بارندگی شدید و وجود اتصالی دچار برق گرفتگی شده و متاسفانه فوت کرد.

وی دلیل اصلی وقوع این حادثه را قدیمی بودن سیستم سیم کشی‌ها عنوان کرد و افزود: قدمت این پردیس به 50 الی 60 سال بازمی گردد و سیم کشی ها نیز قدیمی است که منجر به این حادثه شده است.

رئیس پردیس کرج دانشگاه تهران افزود: برای جلوگیری از حادثه های بعدی تمام سیم کشی برق آزمایشگاه‌ها، خوابگاه‌ها، محوطه پردیس مورد بازبینی قرار می گیرد تا اگر مشکلی وجود دارد رفع شود.

وی افزود: به خواست خانواده دانشجوی فوت شده وی به شهر خود سنندج منتقل شده و مراسم تشیع جنازه وی امروز برگزار شد.

گفتنی است دانشجویان با انتقاد از مسئولین خوابگاه دانشکده کشاورزی در کنترل موضوع و وجود نقص در سیستم برق کشی دانشگاه اعتراضاتی را صورت داده و در تجمعی یاد این دانشجو را گرامی داشتند.
/مهر


ویدیو مرتبط :
صندلی داغ - دانشـگاه شـاهـرود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردناک ترین نوع مرگ به روایت این تصویر