اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوزاد میان زباله ها رها شده بود



 

 نوزاد میان زباله ها رها شده بود

 

والدینی كه پسر ۲۰ روزه خود را میان زباله ها رها كرده بودند، تحت تعقیب پلیس مشهد قرار گرفتند.

به گزارش «جام جم»، روز گذشته ماموران انتظامی مشهد در بلوار طبرسی مشاهده كردند یك نایلون مشكی كه در میان زباله های حاشیه خیابانی قرار دارد، تكان می خورد.

ماموران به نایلون زباله ها نزدیك شده و صدای گریه نوزادی را شنیدند و وقتی در نایلون را باز كردند، نوزاد پسری را دیدند كه گریه می كرد بنابراین نوزاد را از میان زباله ها بیرون آوردند و به یكی از مراكز درمانی انتقال دادند.

پزشكان مركز درمانی اعلام كردند این نوزاد ۲۰ روز پیش متولد شده است.

بنا بر این گزارش ، ماموران با هماهنگی قضایی ، نوزاد را تحویل شیرخوارگاهی در شهر مشهد دادند.

جستجوی ماموران برای یافتن والدین نوزاد آغاز شده است.... / جام جم آنلاین 


ویدیو مرتبط :
‫چه بر سر زباله هایی که در طبیعت رها می کنید می آِید؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختری با دست وپای بسته در میان زباله ها



 

دختری با دست وپای بسته در میان زباله ها

۲ مرد كه دختری جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، تحت تعقیب پلیس شهریار قرار گرفتند.

به گزارش «جام جم» چند شب پیش راننده ای هنگام عبور از جاده شهریار دختری جوان را دید كه با دست و پای بسته در میان زباله ها رها شده است. راننده به سمت دختر جوان رفت و پس از باز كردن طناب از دست و پایش متوجه شد او بیهوش است؛ بنابر این با پلیس تماس گرفت و تقاضای كمك كرد. ماموران آگاهی شهریار با عزیمت به محل حادثه، دختر جوان را به بیمارستان انتقال دادند.

روز بعد با به هوش آمدن دختر جوان، ماموران از او بازجویی كردند كه معلوم شد وی پس از خروج از مركز خرید، برای رفتن به خانه سوار خودروی پراید شده كه در میانه راه راننده تغییر مسیر داده و با توقف در حاشیه جاده به كمك مرد همراهش، دختر مسافر را با تهدید به مرگ مورد آزار و اذیت قرار داده و با طناب دست و پایش را بسته و در میان زباله ها رها كرده اند.

جام جم آنلاین (www.jamejamonline.ir)