اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوجوان 15 ساله خواهرش را در خواب كشت



موادمخدر, اعتیاد به موادمخدر, انواع مواد مخدر

 

یك نوجوان آمریكایی با شلیك گلوله خواهرش را در خواب كشت.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، كلتن هاروی نوجوان 15 ساله صبح یكی از روزهای ژانویه، وقتی پدر و مادرش خانه نبودند، هفت‌تیر پدرش را برداشت و به سمت اتاق خواهر 16 ساله‌اش رفت و به پیشانی او شلیك كرد.

 

به نقل از آسوشیتدپرس او ابتدا به سمت تپه‌ها می‌گریزد اما بعد به سمت اداره پلیس می‌رود اما بعد از مدتی توقف، برای مصرف موادمخدر به خانه دوستش می‌رود و بعد دوباره به اداره پلیس برمی‌گردد و اعتراف می‌كند.

 

هاروی می‌گوید: نمی‌دانم چرا این كار را انجام دادم اما باید همان كاری كه با خواهرم كردم را با خودم هم بكنم.

 

بنا به این گزارش چند روز قبل از این اتفاق، پدر و مادر هاروی متوجه اعتیاد او به موادمخدر شده و او را در اتاقش حبس و به دیوار بسته بودند.

 

وكیل هاروی می‌گوید: خانواده او سابقه بیماری روانی دارند اما به دلیل سن كم هاروی كارشناسان متوجه بیماری موكل او نشده‌اند. هاروی روانه زندان خواهد شد.دلیل قتل هنوز مشخص نشده است.

 

منبع:isna.ir


ویدیو مرتبط :
دزدی شبانه پسر دو ساله از اتاق خواب خواهرش!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوجوان معتاد برادر ۴ ساله اش را كشت



 

 نوجوان معتاد برادر ۴ ساله اش را كشت

 

نوجوان ۱۳ ساله كه به انگیزه انتقام گیری از پدرش، برادر ۴ ساله خود را در باغ متروكه ای در ماهدشت كرج كشته بود، دستگیر شد.

عامل جنایت كه به موادمخدر (كراك) اعتیاد دارد، در بازجویی های پلیسی مدعی شد پس از مشاجره با پدرش، برادر كوچك ترش را كتك زده، سپس او را خفه كرده است.

به گزارش «جام جم»، روز ۷ دی امسال مردی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ كرج تماس گرفت و از كشف جسد پسری ۴ ساله در باغ متروكه ای در ماهدشت كرج خبر داد.

دقایقی بعد از این تماس، ماموران كلانتری ماهدشت به محل كشف جسد اعزام و با جسد پسری ۴ ساله روبه رو شدند كه روی گردن وی نیز آثار خراشیدگی وجود داشت.

با دستور قضایی بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرای كرج، جسد به پزشكی قانونی منتقل شد.

در جستجوی پدرو برادر مقتول

به این ترتیب ماموران جستجو برای یافتن خانواده مقتول را آغاز كردند تا این كه در ادامه تحقیقات معلوم شد مقتول، میثم نام داشته و همراه برادر ۱۳ ساله و پدرش در خیابان های شهر ضایعات جمع می كرده اند.

با مشخص شدن این موضوع، تحقیقات كارآگاهان جنایی آگاهی استان البرز ادامه یافت.

دستگیری مظنونان حادثه

كارآگاهان جنایی چند روز بعد از حادثه، پدر و برادر مقتول را در حال جمع آوری ضایعات در باغ متروكه ای در ماهدشت شناسایی و به عنوان مظنونان پرونده بازداشت و به اداره جنایی پلیس منتقل كردند.

پدر مقتول در بازجویی های پلیسی گفت: به خاطر این كه به موادمخدر(كراك) اعتیاد دارم و پسر ۱۳ ساله ام نیز در دام اعتیاد گرفتار شده است، همسرم از من طلاق گرفت و ۲ پسرم با من زندگی می كردند.

وی افزود: برای گذران زندگی و تامین هزینه موادمخدر ضایعات جمع می كردیم و می فروختیم.

مرد معتاد یادآور شد: شب حادثه بعد از جمع آوری ضایعات، به باغ متروكه ای رفته و هر سه آنجا خوابیدیم. صبح كه بیدار شدیم، چند بار میثم (مقتول) را صدا زدم ولی پاسخی نداد.

پدر افزود: متوجه شدم فرزند كوچكم مرده است. پسر دیگرم را از خواب بیدار كرده و با رها كردن جسد در محل، ۲ نفری باغ را ترك كردیم.

با ثبت اظهارات مرد معتاد، پسر ۱۳ ساله اش نیز در بازجویی مدعی شد روز حادثه پدرش را بالای سر برادرش مشاهده كرده و گمان می برد او عامل جنایت است.

ماموران با توجه به تناقض گویی های متهمان، دوباره از آنها بازجویی كردند تا این كه روز گذشته پسرنوجوان به قتل برادرش اعتراف كرد.

قتل به خاطر انتقام از پدر

متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: پدرم وقتی معتاد شد، زندگی مان از هم پاشید. در جریان درگیری او با مادرم، من هم در دام اعتیاد گرفتار شدم و مادرم از پدرم طلاق گرفت.

متهم نوجوان یادآور شد: پدرم مرا در این منجلاب گرفتار كرد و چون به برادر كوچكم بیش از من توجه می كرد، كینه اش را به دل گرفتم و در صدد انتقام بودم.

وی افزود: روز حادثه در غیاب پدرم، برادرم را كتك زده و سپس خفه كردم. وقتی پدرم متوجه ماجرا شد، پلیس را در جریان قرار داد و هر دو فرار كردیم و قرار شد در صورت دستگیری، راز قتل را پنهان كنیم.

بنابر این گزارش، در پی اظهارات متهم، پدرش گفته های فرزندش را تایید كرد.

برای متهمان از سوی بازپرس حسینی رازلیقی، رئیس شعبه اول دادسرای جنایی كرج قرار قانونی صادر شد.تحقیقات در این باره ادامه دارد.... / گزارش : جام جم آنلاین