اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوجوان سنگدل 4 خواهر و برادر را در آتش کینه سوزاند! +عکس



انتقام,انتقام جویی,آدمکشی,قتل عمد

نوجوان سنگدل 4 خواهر و برادر را در آتش کینه سوزاند! +عکس

نوجوان بی‌رحمی که فرزندان یک خانواده انگلیسی را در آتش کینه و انتقام خود سوزانده بود، پای میز محاکمه رفت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران،مادر انگــلیسی که 4 فرزند قد و نیم قدش را در جریان یک آتش سوزی عمدی از دست داده بود، در دادگاه حاضر شد تا با قاتل فرزندانش رو به رو شود.

دیسون آلن، جوان 19 ساله‌ای است که 7 ژانویه گذشته، پس از ارتکاب جنایتی جنون‌آمیز و ایجاد حریق عمدی در منزل صمیمی‌ترین دوستش، فاجعه‌ای غم‌انگیز برای خانواده او رقم زد.

قاتل چهار مقتول

در جریان این حادثه هولناک که در منطقه فرکلتون لانکاشایر رخ داد، میشل اسمیت 36 ساله هر چهار فرزندش از جمله ریکی اسمیت 19 ساله، جردن 2 ساله و هالی و الا، دوقلوهای 4 ساله‌اش را در این آتش‌سوزی از دست داد.

آلن در حال حاضر با اتهام ارتکاب 4 مورد قتل و آدمکشی رو به رو است.

به تازگی جلسه‌ای در ارتباط با قتل‌عام چهار خواهر و برادر بی‌دفاع در دادگستری پرستون برگزار شد و در جریان این جلسه دادستان پرونده با ارائه گزارشی تکاندهنده از این جنایت هولناک، یادآور شد در زمان وقوع حادثه، آلن تنها کسی بوده که به عنوان مهمان در اتاق خواب بچه‌ها حضور داشته و کسی جز وی نمی‌توانسته مسبب آتش سوزی باشد که از کمد لباس‌ها شروع شده است.

به گزارش پرونده، متهم دوست خانوادگی اسمیت‌ها بود و سال‌ها به عنوان صمیمی‌ترین دوست ریکی (پسر نوجوان خانواده) به خانه آن‌ها رفت و آمد داشت.

شب حادثه که مصادف با جشن تولد مادر خانواده بود، پس از رفتن مهمان‌ها قرار شد آلن آن شب را در خانه اسمیت‌ها بگذراند.

نیمه‌های شب ناگهان وی در حالی که هراسان از پله‌های طبقه دوم به پایین می‌دوید، فریادزنان اعلام کرد که در اتاق خواب بچه‌ها آتش سوزی به راه افتاده است.

زمانی که ماموران آتش‌نشانی برای نجات کودکان به محل حادثه رسیدند، 3 فرزند خانواده «جردن، هالی والا» بر اثر خفگی ناشی از استنشاق گاز سمی جان سپرده بودند و ریکی نیز با وجود تلاش‌های فداکارانه‌اش برای نجات برادر و دو خواهرش طی مدتی کوتاهی پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

دیسون آلن، نوجوان سنگدل انگلیسی ضمن انکار تمامی اتهامات خود، اظهاراتی را در جریان جلسه دادرسی بیان کرد که به نظر می‌رسد بیشتر با هدف منحرف کردن قاضی و روند قانونی دادگاه مطرح شده باشد.

رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند، جلسات دادرسی این پرونده همچنان ادامه دارد و قرار است به‌زودی تکلیف محکومیت این جوان کینه جو با اعلام نظر قاضی و اعضای هیات منصفه مشخص شود./باشگاه خبرنگاران

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
عکس العمل بچه هاهنگام دیدن خواهر و برادر کوچکترازخودشون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین برادر و خواهر جهان + عکس



 

 

عجیب ترین برادر و خواهر جهان + عکس

 

یک دختر آمریکایی با ۶۹ سانتی متر قد و با ۲۲ سال سن، توانست رکورد کوچکترین زن جهان گینس را از آن خود کند.

به گزارش تکناز ، بریجت جردن، کوچکترین زن جهان، دانشجوی کالجی در ایالت ایلیونز آمریکا است و سرگرمی اش رقص و انجام ورزشهای شاد است.

بریجت به همراه برادر کوچکترش که ۲۰ سال سن و ۹۸ سانتی متر قد دارد کوچکترین خواهر وبرادر جهان محسوب می شوند.

براد جردن که ورزشکار است همراه با خواهرش در کالجی در ایالت ایلونیز تحصیل می کند..... / سایت خبری تحلیلی تابناک