اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمره احساس امنیت در تهران چند است؟


«بر اساس سنجش‌ احساس امنیت كه سالانه انجام می‌گیرد نمره احساس امنیت در تهران 15از 20 است و در كل احساس امنیت رو به ارتقاء است هر چند که نوساناتی در برخی استان‌ها مشاهده می‌شود.»

«بر اساس سنجش‌ احساس امنیت كه سالانه انجام می‌گیرد نمره احساس امنیت در تهران 15از 20 است و در كل احساس امنیت رو به ارتقاء است هر چند که نوساناتی در برخی استان‌ها مشاهده می‌شود.»

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور در حاشیه نشست هماهنگی پلیس پیشگیری امروز صبح(چهارشنبه 27 مهر 90) در جمع خبرنگاران گفت: «از مهرسال گذشته ارزیابی‌هایی را به صورت نمونه در بخش‌های راهنمایی و رانندگی، کلانتری و آگاهی در سطح تمام استان‌های کشور انجام دادیم که براساس تحقیقات صورت گرفته رضایتمندی در بخش کلانتری و آگاهی 65 تا 70 و در بخش راهنمایی و رانندگی 70 تا 75 درصد بوده است.»

"اسماعیل احمدی مقدم" در رابطه بابیشترین مطالبات مردمی گفت: «مردم در حوزه مواد مخدر و مزاحمت‌ها و تاخیر در رسیدن به صحنه بیشترین شکایت را دارند و ما در مطلوب‌ترین شرایط هم شاید نتوانیم تمام نیازها را پاسخ دهیم ولی تمام تلاشمان بر این است که روند موجود را بهبود ببخشیم.»

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینكه «در برنامه پنجم توسعه تلاش داریم به تمام مطلوب‌های موجود دست یابیم»، خاطر نشان كرد: «نصب دوربین در بازداشتگاه‌ها و کلانتری‌ها سبب کنترل ‌بیشتر و تغییر رفتار شده و با این اقدام بسیاری از حقوق شهروندی رعایت می شود.»

منبع: ایلنا




ویدیو مرتبط :
به رانندش نمره چند ؟ به امنیت ماشین نمره چند ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری ۳۲ سارق با اجرای طرح امنیت محله محور در تهران



 

سرهنگ علی محمدی از دستگیری ۳۲ سارق با اجرای طرح امنیت محله محور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ "علی محمدی"، سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ صبح یکشنبه از دستگیری ۳۲ سارق با اجرای طرح امنیت محله محور در سطح حوزه این سرکلانتری خبر داد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر گفت:" در این طرح که بنابه تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ در شهر تهران اجرا می شود، تمامی ماموران عملیاتی کلانتری های زیرمجموعه این سرکلانتری، حضور داشته و با تمام قوا در اجرای این طرح کوشش کردند.

وی عنوان داشت:ماموران کلانتری های ۱۱۸ ستارخان، ۱۳۳ شهر زیبا، ۱۳۴ شهرک قدس، ۱۳۷ نصر، ۱۳۸ جنت آباد، ۱۳۹ مرزداران، ۱۴۰ باغ فیض، ۱۴۱ شهرک گلستان، ۱۴۲ کن و ۱۴۳ امامزاده داوود(ع) در این طرح حضور داشته به شناسایی و دستگیری سارقان این محدوده پرداختند.

سرهنگ "علی محمدی" ادامه داد:" با اجرای این طرح، ماموران موفق شدند ۲ سارق منزل، چهار سارق خودرو، ۲ سارق کیف قاپ، ۶ سارق لوازم داخل خودرو و ۱۸ سارق زورگیر را شناسایی و دستگیر کنند.

وی همچنین ادامه داد: در طرح مذکور چهار خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز از سارقان کشف و ضبط شده و برای انجام تحقیقات تکمیلی به اداره آگاهی منتقل شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت در پایان، اجرای طرح های امنیت محله محور را در راستای افزایش امنیت شهروندان برشمرد و افزود:شهروندان تهرانی می توانند در صورت مشاهده مسایل و مشکلات انتظامی و اجتماعی از طریق مبادی ذیربط اطلاعات خویش را در اختیار پلیس قرار دهند تا به آنها رسیدگی شود...../ مهر