اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده مجلس: مسئولان در برخورد با روس‌ها تغییر مشی بدهند



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست‌های دوگانه روس‌ها در موضوع هسته‌ای ایران خواستار تغییر مشی جدی جمهوری اسلامی ایران درقبال روس‌ها شد.

 

"عوض حیدرپورشهرضائی" نماینده شهرضا، دهاقان و منظریه در گفتگو با خانه ملت در خصوص اظهارات جدید رییس جمهور روسیه مبنی بر اینکه با اعمال تحریم و فشار، ایران را به همکاری ترغیب می کنیم، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در موضوع هسته‌ای باید علاوه براینکه راه را برای مذاکره و گفتگو باز می گذارد از مواضع قبلی خود عقب نشینی نکند و تحت تاثیر فشارهای کشورهای غربی قرار نگیرد.

وی با اشاره به سیاست‌های دوگانه روسیه در برخورد با ز گفت: رابطه ما با روس‌ها هیچگاه در شرایط مطلوب نبوده است و اگر هم گاهی چراغ سبزی به ما نشان داده‌اند در راستای منافع خودشان بوده است که در نهایت هم به ضرر ما تمام شده است از این‌رو باید مراقب اینگونه رفتارها و برخوردهای دولت روسیه باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان ساخت: این گونه برخوردهای دوگانه از سوی روس‌ها ایجاب می کند مسئولان کشور در برخورد و مراوده با روس‌ها تغییر مشی جدی داشته باشند چرا که روس‌ها بارها ثابت کرده‌اند برای حفظ منافع خود ایران را هم قربانی می کنند.../عصر ایران


ویدیو مرتبط :
محمدجواد قلی: مسئولان به دانشجویان بها بدهند لطفا!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس: اگر روزی که احمدی نژاد در مناظره‌ها آنطور صحبت می‌کرد با وی برخورد می‌شد ،الان این حرف‌ها را نمیزد



عضو کمیسیون امنیت ملی:

اگر روزی که ایشان در مناظره‌ها آنطور صحبت می‌کرد با وی برخورد می‌شد الان این حرف‌ها را نمی‌زدند

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص اظهارات اخیر احمدی‌نژاد با این مضمون که ۶۰ درصد مطالبات در دست ۳۰۰ نفر در کشور است گفت: ‌ در قوه مجریه، بر اساس قوانین دائمی یا بودجه سالیانه، تصویب می‌شود که تسهیلاتی به افرادی برای ایجاد اشتغال و مواردی از این قبیل پرداخت شود.

حیدرپور در همین راستا به خبرنگار پارلمانی ایلنا اظهار داشت: ‌ تنظیم کننده این تسهیلات و پول‏، مسئولین دولت زیر نظر رئیس دولت هستند بنابراین اگر این حرف درست باشد مسئولیتش با شخص رئیس دولت است.

وی ادامه داد: ‌ مسئول اعطای وام و تسهیلات بانکی وزارت اقتصاد و پیشتیبان آن هم (چه ریالی و چه ارزی) بانک مرکزی است که باید بسته‌های پولی را فراهم کند. مسئول این اتفاق احمدی‌نژاد است و او باید مسئولیت پذیر باشد و بگوید ما مسئولیت می‌پذیریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه این گفته وی فرار به جلو است یادآور شد: ‌ اتفاقی افتاده است و مسئولین دولت کوتاهی کرده‌اند و الان می‌خواهند این مساله را پنهان کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر ایشان لیستی دارد چرا این افراد را به قوه قضائیه معرفی نمی‌کند؟ خاطرنشان کرد: ‌ اگر اسامی را منتشر کند، ممکن است دوستانش جزو این افراد باشند. بنابراین اسامی را منتشر نمی‌کند و او فقط برای مصارف انتخاباتی در این ایام این حرف‌ها را مطرح می‌کند.

حیدرپور با اشاره به اینکه بانک‌ها در تابعیت وزیر بودند و وزیر در تابعیت رئیس دولت افزود: ‌ هم وزارت اقتصاد و هم بانک مرکزی در تابعیت رئیس جمهور هستند. او باید به عنوان تظلم خواهی نام این افراد را معرفی کند و این تشویش اذهان عمومی است که بگویند ما لیستی داریم اما منتشر نمی‌کنیم چراکه با این کار‌ها و حرف‌ها از جمهوری اسلامی چیزی باقی نمی‌گذارد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه این رفتار‌ها پتک کشیدن به بدنه جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: ‌ از قوه قضائیه می‌خواهیم با این نگاه رئیس دولت و این مدل از حرفهای وی برخورد کند.

حیدرپور در پایان گفت: ‌ اگر روزی که ایشان در مناظره‌ها آنطور صحبت می‌کرد با وی برخورد می‌شد الان این حرف‌ها را نمی‌زدند./ایلنا