اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده مجلس: فتنه‌گران اقتصادی شناسایی و تحت كنترل‌اند



علی‌اصغر زارعی نماینده تهران و عضو فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس در گفت‌وگو با فارس درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: دولت و مجلس زمان زیادی برای بررسی و تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها صرف كردند تا این قانون به بهترین وجه ممكن اجرایی شود.

 

وی با تأكید بر اینكه امروز دولت، مجلس و مردم برای اجرای قانون یارانه‌ها آماده هستند، تصریح كرد: اجرای قانون یارانه‌ها از مهم‌ترین اقدامات دولت دهم و مجلس هشتم خواهد بود.

نماینده تهران در مجلس در ادامه سخنانش یكی از ابعاد مثبت اجرای این قانون را "اصلاح ساختار اقتصادی ایران " دانست كه نقش قابل توجهی می‌تواند در این خصوص داشته باشد.

زارعی یادآور شد: هم‌اكنون چند سالی است كه موضوع اجرای قانون یارانه‌ها در كشور مطرح شده و ضرورت اجرای آن اجماع بین همه نخبگان و آحاد جامعه است و دولت نیز به علت فرصت زیادی كه در اختیار داشته، ابعاد حساس اجرای این طرح را به خوبی شناسایی كرده است.

وی متذكر شد: همه قوا و آحاد مردم و نخبگان كشور برای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اجماع دارند و تمامی اقداماتی كه مانع از اجرای این قانون شود نیز از سوی نهادهای ذیربط تحت شناسایی قرار گرفته‌اند.

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس در پایان گفت: فتنه‌گران اقتصادی كه خواهان ایجاد مانع در مسیر اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها هستند، شناسایی شده و تحت كنترلند و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.../فارس


ویدیو مرتبط :
سخنان جنجالی نماینده مجلس-(آقازاده دله دزد و فتنه گران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس: دادگاه سران فتنه را علنی برگزار کنید



 

نماینده مجلس: دادگاه سران فتنه را علنی برگزار کنید

 

 

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساوه در سخنانی خواستار برگزاری دادگاه علنی برای سران فتنه شد.

 

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسین اسلامی در اجتماع نمازگزاران ساوه‌ای در مسجد انقلاب این شهر افزود‌: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر كسی پوشیده نیست كه عظمت شهدای ما از اول انقلاب تاكنون، انقلاب ما و رشد و پیشرفت ما تمام دنیا را به تعجب و حیرت واداشته است و ملت‌های مسلمان دیگر كشورها نیز با نگاه به انقلاب اسلامی ایران قیام كردند و دیكتاتورهای زمان خود را سرنگون کردند.

وی با بیان اینكه رمز موفقیت ایرانی‌ها، جمهوری اسلامی بودنشان است، گفت: با پیدایش انقلاب اسلامی طاغیان و یاغیان را شكستیم تا استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را برای مردم هدیه کنیم.

وی با اشاره به اینكه جمهوری اسلامی ایران با رای مردم شكل گرفته است، ادامه داد: در نظامی كه با پشتوانه مردم شكل گرفته است و طلایه‌دار حریت و آزادی در جهان است، عده‌ای از اراذل و اوباش در 25 بهمن به خیابان‌ها ریختند تا به این نظام دینی و مرم سالاری خدشه وارد كنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به صدور اطلاعیه كروبی و موسوی در خصوص تجمع 25 بهمن، اظهار داشت: كروبی و موسوی به عنوان سران فتنه در‌صدد خدشه‌دار کردن غرور ملی و حیثیت نظام هستند و ما نمایندگان مجلس از قوه قضائیه خواستار برگزاری دادگاه علنی سران فتنه هستیم و با دادگاه پنهانی نیز موافق نیستیم كه البته دادستان كل كشور به نمایندگان مجلس قول داده تا اخبار خوبی را در هفته آینده در خصوص محاكمه فتنه گران اعلام کند.

اسلامی با بیان اینكه شركت كنندگان در راهپیمایی 25 بهمن ماه علیه فقیه زمان و مجتهد عادل جامع الشرایط شعار دادند، افزود: رافت اسلامی و نگاه رحیمانه به سران فتنه و حامیان آنها باعث شد وحدت و عزت اسلامی خدشه‌دارد شود و اگر كسی در نظام اسلامی از این فتنه گران حمایت كند از جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی عملكرد سران فتنه را باعث بهره‌برداری بیگانگان و خوراك تبلیغی ماهواره‌ها ذكر كرد و افزود: افتخار نظام اسلامی این است كه در راس آن ولی فقیه وجود دارد و ما مفتخریم كه مقام معظم رهبری به عنوان سكاندار و رهبر نظام، امروز نه تنها كشور اسلامی بلكه تمام كشورهای اسلامی و مسلمانان دنیا را رهبری می‌كند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب منطقه ویژه اقتصادی برای شهرستان‌های ساوه و زرندیه، اظهار داشت: ساوه در حال توسعه و پیشرفت است و از بركات دولت این است كه منطقه ویژه اقتصادی برای ساوه را محقق کرد و از طرفی نیز با انتقال بخشی از گمرك كشور به این شهر شاهد رشد اقتصادی و توسعه روز افزون ساوه خواهیم بود.../ایسنا