اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده فروش خاویار ایران در اسپانیا ورشكسته شد



 

 

نماینده فروش خاویار ایران در اسپانیا ورشكسته شد

 

نماینده فروش خاویار ایران در اسپانیا ورشكسته شد

یك شركت توزیع كننده خاویار در اسپانیا كه دارای مجوز فروش خاویار بلوگای ایران در این كشور بود اعلام ورشكستگی كرد.

پایگاه اینترنتی اف آی اس اعلام كرد یك شركت مهم توزیع كننده خاویار ایران در اسپانیا اعلام ورشكستگی كرده است.

این شركت كه «شركت سرمایه گذاری خاویار» نام دارد یكی از مهمترین شركت های فعال در زمینه فروش خاویار است و از معدود شركت هایی است كه مجوز فروش خاویار بلوگای ایران در اسپانیا را از تهران دریافت كرده است.

مقر شركت مذكور در بارسلونا قرار دارد.

مقامات این شركت اسپانیایی می گویند علت ورشكستگی آن ارتباطی با فعالیت هایش در بخش فروش خاویار ندارد بلكه این ورشكستگی در نتیجه سرمایه گذاری های این شركت در بخش املاك و مستغلات رخ داده است.

یك مقام این شركت تاكید كرد:«ورشكستگی ما مربوط به فروش خاویار نیست. ما امیدواریم وضعیت موجود طی دو تا سه ماه آینده به حالت عادی بازگردد چرا كه ما تجارت بسیار سودمندی در اسپانیا داریم».

شركت سرمایه گذاری خاویار نیاز رستوران ها، هتل های لوكس و فروشگاه های مواد غذایی اسپانیا به خاویار ایران را تامین می كند.

گردش مالی این شركت در سال 2009 بالغ بر 6 میلیون یورو اعلام شده است. این رقم در سال 2007 حدود 9 میلیون دلار اعلام شده بود...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
نماینده فروش magic sxe در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرکت نماینده ایران در جلسه توجیهی آژانس



 

 

 

نماینده ایران

 

همزمان با تلاش جدید جامعه بین الملل برای اعمال فشارهای بیشتر بر ایران در ارتباط با برنامه هسته یی اش، نمایندگی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست توجیهی آژانس که چهارشنبه شب برای اعضای شورای حکام برگزار شد، تاکید کرد؛ گزارش یوکیا آمانو مدیرکل جدید درباره برنامه هسته یی ایران و اجرای پادمان ها در جمهوری اسلامی «سنجیده و مبتنی بر واقعیت نیست».

به گزارش ایسنا علی اصغر سلطانیه تنها موضوع جدید در این گزارش را اعلام غنی سازی ۲۰ درصدی در ایران دانست و در عین حال گفت این گزارش «به رغم برخی نقایص یک بار دیگر بر همکاری ایران با آژانس تاکید می کند». اما چهارشنبه هفته گذشته نشست دیگری نیز برگزار شد که ایران باز محور آن بود. در این نشست که در کمیته سنای امریکا برای بررسی بودجه سال ۲۰۱۱ این کشور برگزار شد، هیلاری کلینتون گفت؛ من فکر می کنم ما «پیشرفت زیادی» را در ارتباط با جلب حمایت چینی ها از تشدید تحریم ها (علیه ایران) داشته ایم. به گفته وزیر امور خارجه امریکا ایران در زمینه پذیرش پیشنهادهای دولت باراک اوباما برای تعامل و همچنین ثابت کردن ماهیت صلح آمیز فعالیت های هسته یی اش ناکام بوده و همین امر سبب شده است امریکا و سایر شرکای آن برای اعمال فشار بر تهران به منظور همراهی با خواست بین المللی، تحریم های تازه یی را مد نظر قرار دهند. البته او ادعایی را با عنوان اینکه ایران در تلاش است در انتخابات پارلمانی ماه آینده عراق نفوذ کند نیز مطرح کرد.به گزارش ایلنا در خبری دیگر در این راستا کلینتون و ویلیام برنز معاون سیاسی وزارت خارجه امریکا قرار است برای گفت وگو درباره ایران به برزیل سفر کنند. این سفر با هدف همسو کردن این کشور با غرب صورت می گیرد.در خبری دیگر وزیر خارجه امریکا اعلام کرد ایران در صدر برنامه های وزارت خارجه امریکا قرار دارد.در کنار این اظهارنظرها اولگ روژکف معاون رئیس بخش امنیتی و خلع سلاح وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت؛ مسکو از تحریم هایی که هدف آن نا امن کردن ایران باشد، حمایت نمی کند.در همین حال به گزارش دویچه وله آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در مصاحبه یی با روزنامه فراکفورتر آلگماینه (چاپ پنجشنبه ۲۵ فوریه) گفت؛ «من خواستار آنم که روسیه و چین و البته تا جایی که ممکن است سایر کشورها نیز در مورد ایران مسوولیت پذیری نشان دهند و همکاری کنند.»