اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«نماز ظهر عاشورا» از نگاه مینیاتوریست چینی


تابلوی «نماز ظهر عاشورا» اثر علی لی گون، نقاش و مینیاتوریست چینی است که سال 1389 در سیزدهمین جشنواره پژوهشی بین‌المللی شیخ طوسی (ره) در قم رونمایی شد.

خبرآنلاین:  تابلوی «نماز ظهر عاشورا» اثر علی لی گون، نقاش و مینیاتوریست چینی است که سال 1389 در سیزدهمین جشنواره پژوهشی بین‌المللی شیخ طوسی (ره) در قم رونمایی شد.



 لی گون سال 1945 میلادی در یک خانواده مسلمان و در پکن به دنیا آمده و به سبب علاقه وافرش به نقاشی و تشویق‌های پدرش به سراغ این هنر رفت.


ویدیو مرتبط :
هشترودی ها به یاد نماز ظهر عاشورا، نماز گزاردند + عکس و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماز جماعت ظهر عاشورا به امامت رئیس جمهور در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اقامه شد/ گزارش تصویری



نماز جماعت ظهر عاشورا به امامت رئیس جمهور در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اقامه شد

رئیس‌جمهور با حضور در اجتماع عزاداران حسینی در جوار بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در مراسم عزاداری عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) شرکت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی ظهر امروز (پنجشنبه) در بدو ورود به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از سوی آیت‌الله ری شهری تولیت این آستان، مورد استقبال قرار گرفت.


دکتر روحانی سپس به زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حضرت حمزه ابن موسی‌‌الکاظم‌(ع) و حضرت طاهر بن زین‌العابدین(ع) مشرف شد.


عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نماز جماعت ظهر و عصر عاشورای حسینی را به امامت دکتر روحانی اقامه کردند و پس از آن رییس‌جمهور در اجتماع باشکوه سینه زنان و زنجیرزنان حسینی حاضر و در فضایی سرشار از معنویت همراه با آنان به عزاداری پرداخت.


همچنین دکتر روحانی در حاشیه مراسم عزاداری عاشورایی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از برخی خادمان و پیر غلامان هیات های مذهبی با اهدای تابلوهایی که بر روی آنها جمله «مظلوم حسینم» نقش بسته بود، تجلیل کرد.

 

 آیین سوگواری عاشورای حسینی - شهر ری

آیین سوگواری عاشورای حسینی

 

آیین سوگواری عاشورای حسینی

 

آیین سوگواری عاشورای حسینی

 

آیین سوگواری عاشورای حسینی

 

آیین سوگواری عاشورای حسینی

 

آیین سوگواری عاشورای حسینی

 president.ir

isna.ir