اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقش لاریجانی و روحانی در تعامل مجلس و دولت



اخبار ,اخبار سیاسی ,تعامل مجلس و دولت

 

اخبار سیاسی - ظریف مطرح کرد:‌
نقش لاریجانی و روحانی در تعامل مجلس و دولت

وزیر امور خارجه گفت که علی لاریجانی و حسن روحانی نقش برجسته‌ای در تعامل بین مجلس و دولت دارند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف در نشست سالانه روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور اظهار کرد: رابطه دولت و مجلس به حمدالله با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری که همواره خواهان تعامل سازنده بین قوا بوده‌اند رابطه خوبی بوده است.

وی افزود: در دو روز گذشته شاهد حضور سازنده روسای قوا در جلسه سفرا بودیم که نمودی از همبستگی بین روسای قوا و رابطه صمیمی، دوستانه و جدی قوای سه گانه است.

ظریف خاطرنشان کرد: نقش شخص آقای لاریجانی ریاست مجلس و رییس جمهور هم در این زمینه نقش برجسته‌ای بوده که همواره بر تعامل تکیه داشته‌اند.

وزیر خارجه در پایان گفت: آقای لاریجانی با توجه به سابقه حضور در شورای عالی امنیت ملی و صداوسیما نظرات و دیدگاه‌های سازنده و اثربخشی در حوزه سیاست خارجی و موضوعات مربوط به امنیت ملی داشته‌اند.
اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
60 ثانیه: تعامل خوب مجلس و دولت نفس BBC را به شماره انداخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لاریجانی: مجلس برای دولت بودجه دو ماهه می‌‌نویسد



 

رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مانند سال گذشته به دلیل کمبود وقت برای ماههای فروردین و اردیبهشت 91 بودجه ای جداگانه از لایحه سالانه تنظیم می شود از کمیسیون برنامه و بودجه خواست تا با همکاری دولت متن این بودجه را برای هفته آینده به مجلس ارائه کند.

به گزارش مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز دوشنبه مجلس درباره بررسی لایحه بودجه 91 از کمیسیون های مجلس خواست هر چه سریعتر نظرات خود را ارائه کنند تا هفته آینده کمیسیون تلفیق بودجه کار خود را آغاز کند.

وی گفت: با توجه به عدم اقدام به موقع دولت در ارائه بودجه آن هم با تاخیر دو ماهه، به نظر می رسد چاره ای جز ارائه طریق، نظیر سال گذشته به صورت بودجه برای دو ماه اول سال 91 را نخواهیم داشت و مناسب است کمیسیون بودجه با کمک دولت متن آن را برای هفته آینده تنظیم و به مجلس ارائه کند.