اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقشه‌های شوم کشیش قلابی برای رسیدن اهداف شیطانی/ خانواده‌ها حاضر به شنیدن سرگذشت اسارت دخترانشان نیستند (+ تصاویر)



 

به گزارش پلیس فدرال آمریکا کشیش یکی از فرقه‌های انحرافی درآمریکا با بیش از یک دهه فرار در برزیل با اتهام آزار و اذیت جنسی دختران در اردوگاه مینه سوتا بازداشت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رسانه‌های انگلستان نوشتند : "ویکتور آردن بارنارد"، 53 ساله اواخر روز جمعه در آپارتمان مسکونی اش در نزدیکی ساحل PIPA در شمال شرقی برزیل پس از جستجوی یک ساله پلیس فدرال آمریکا دستگیر شد.

در طول بازداشت وی ، پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامپیوتر، تلفن های همراه، فلش درایوها، مقالات مذهبی و خاطراتی در مورد اعمال ننگینی که در گذشته انجام داده بود شد و از محل سکونت وی در برزیل مصادره و ضبط کرد.

به گفته پلیس فدرال آمریکا  او به  59 فقره سوء رفتار جنایی در مورد زنان ودختران جوان مواجه است  که قربانیان خود را پس از انتخاب وفریفتن وادار به  زندگی در اردوگاهی در مینه سوتا میکرد و انها را از نظر جنسی مورد آزارواذیت قرار میداد و در بسیاری از موارد از آنان به عنوان بردگان جنسی بهره کشی میکرد.

اخبار,اخبارحوادث ,تجاوز جنسی


بنا بر این گزارش بارنارد قربانیان خود را از سنین 12 تا 22 از میان زنان و دختران انتخاب میکرد و به اردوگاهی که در مینه سوتا منتقل میکرد و آنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار میداد.

"ویکتور آردن بارنارد"،  53ساله اواخر روز جمعه در یک آپارتمان در نزدیکی وایت پارادزیکال در، ساحلPIPA واقع  در شمال شرقی برزیل به همراه یک زن برزیلی 33 ساله ، که نامش فاش نشد، زنده دستگیر شد.

این شیطان صفت آمریکایی به ظاهر پرهیز کار، قربانیان خود را پس از انتخاب و به منظور فراگیری مفاهیم مذهبی به اردوگاه مخوف خود در "مینه سوتا" منتقل میکرد و پس از به اسارت گرفتن آنان را مورد سوء استفاده غیر اخلاقی و تعرض جنسی قرار میداد.

 

اخبار,اخبارحوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار,اخبارحوادث ,تجاوز جنسی


به گفته پلیس به نقل از این خبرگذاری "بارنارد" با سوء قصد قبلی پس از نزدیک شدن به خانواده قربانیش  مورد توجه والدین دختر 13 ساله در سال 2000 قرار گرفت  وپس از سپردن دختر بچه به "بارنارد" به منظور فراگیری مفاهیم پرهیزکاری توسط والدین ، قربانی خود را پس از انتقال به اردوگاه از همان ابتدا  مورد آزار وسوء استفاده جنسی  قرار داد و اعمال بی شرمانه اش را  تا زمانی که او 22 ساله بود ادامه داد .

بی خبر ماندن والدین در پرونده های مشابه منجر به شکایت و پیگیری پلیس شد .اکثر تعداد شکایت‌های جنایی علیه این مرد حداکثر به 30 سال زندان ختم می‌شود.

 

اخبار,اخبارحوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار,اخبارحوادث ,تجاوز جنسی

 
تحقیقات و پیگیری پلیس فدرال به دلیل نقل مکان  "بارنارد" تا سال 2010بی نتیجه ماند ودر در نهایت با بدست آوردن سر نخ هایی به اردوگاه "مینه سوتا" نزدیک وموفق به کشف  محل نگهداری قربانیان شدند.

اعتقاد بر این بود که او و پیروان خود را به ایالت واشنگتن نقل مکان کرده بودند و همین امر منجر به وقفه چند ساله برای یافتن وی توسط پلیس شده بود.

بازرس پلیس برزیل پائولو هنریکه اولیویرا گفت: "بارنارد" به صورت قانونی و با صدور حکم قضایی در سال 2012 به منظور دستگیری وی تحت تعقیب در سراسر کشور قرار گرفت که وی در زمان صدور این حکم به آمریکای جنوبی متواری شده بود.

در سال 2012، پس از سال ها سوء استفاده پایدار، یکی از قربانیان این جنایت توانست با شجاعت مقامات را از وضع اسفناک دخترانی که در این فرقه انحرافی به برده جنسی به کار گرفته میشدند را مطلع و نسبت به آنان هشدار دهد.

بارنارد پس از چند سال زندگی با قربانیان خود و سوء استفاده جنسی ، آنان را در سنین 23 سالگی رها میکرد.

اخبار,اخبارحوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار,اخبارحوادث ,تجاوز جنسی

 
شوییز یکی از این قربانیان پس از بازگو کردن آنچه در این سالها بر وی گذشته مورد انتقاد والدینش قرار گرفت  به نقل از این خبرگذاری  گفت : "والدینم از فرط پشیمانی نمی خواستند سرگذشتم  را بشنوند، وخود را مورد انتقاد قرار دادند که چگونه فریب بارنارد را خوردند."

"ویکتور آردن بارنارد"، 53 ساله به اتهام 59 فقره سوء استفاده غیر اخلاقی و تجاوز به عنف در دادگاه مینه سوتا محاکمه خواهد شد که به 30 سال زندان  محکوم خواهد شد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
جوانهایی که حاضر نیستند از نصیحت پدر و پدربزرگ و مادر و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن قربانی اسرار جنایت‌های پدرش را بازگو کرد/ ضرب و شتم وحشیانه برای رسیدن به اهداف شیطانی + تصاویر



 

به گزارش پلیس ساندرلند افشای حقایقی تلخ در مورد پدر متجاوز در ساندرلند انگلستان منجر به محاکمه شدن پدر پس از حدود 30 سال شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس: خانم "سیلویا پرسکات" تعرض جنسی پدرش را زمانی که وی یک نوجوان 10 ساله بود برای خبرگزاری ها و پلیس پس از 30 سال افشا کرد.

بنا بر این گزارش؛ قربانی 40 ساله رفتار بی‌شرمانه پدرش را این طور بیان کرد که زمانی که وی تنها 10 سال داشت با حمایت مادر بزرگش مورد تعرض جنسی پدرش قرار می گرفت.

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز به دختر


در اکثر موارد زمانی که وی حاضر به انجام درخواست‌های بی‌شرمانه پدرش "الیور گارسید”  34  ساله نبود پس از ضرب‌ و شتم وحشیانه،موهای بلند"سیلویا" دختر نوجوان  را به دور مچ دست خود می‌پیچید به دور خانه برروی زمین می‌کشید و مادر بزرگش بدون دخالت و دفاع از وی تنها نظاره گر این حوادث بود.

به گفته "سیلویا" پدر وی پس از مرگ مادرش به دلیل غیر قابل کنترل بودن رفتارش وی را مورد تعرض جنسی قرار می‌داد.

 

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز به دختر

 
افشای این حقایق تلخ پس از حدود 30 سال از جانب "سیلویا" در دفتر پلیس زمانی میسر شد که در سال 2012 مادربزرگش فوت کرد که در همان زمان "الیور" بازداشت شد.

"سیلویا پرسکات" 40 ساله که اکنون صاحب سه فرزند پسر است هدف از بازگو کردن سرگذشت تلخ دوران نوجوانی‌اش را این طور بیان کرد که دیگر قربانیان تعرض جنسی بتوانند  با جسارت و شجاعت در دفاتر پلیس حاضر و از عاملان آن به منظور محاکمه و اجرای عدالت شکایت کنند.


وی اکنون که کنار همسر و سه فرزند خود زندگی راحتی در نیوکاسل انگلستان دارد، هنوز نتوانسته کابوس‌های دوران نوجوانی و طعم تلخ تجربه گذشته‌اش را فراموش کند و همه سوء رفتار های پدرش را به خوبی به یاد می‌آورد.

"الیور گارسیا" 64 ساله پس از تکمیل شدن پرونده‌اش پس از 2 سال حبس موقت در دادگاه نیوکاسل محاکمه خواهد شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران