اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقدی: مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از اقتصاد ایران را حل نمی‌کند



نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین,مذاکره با آمریکا

 التماس کردن رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره نشانه اقتدار ایران است
سردار نقدی: مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از اقتصاد ایران را حل نمی‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ساده‌انگاری برخی افراد گفت: مذاکره کردن با آمریکا هیچ مشکلی از اقتصاد ایران را حل نمی‌کند.

 سردار محمدرضا نقدی پنج‌شنبه شب در آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد دفاع مقدس، ایستادگی و استقامت را رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: ‌منافقین پس از انقلاب 12 هزار نفر و گروهک‌های آنها در این دوران 5 هزار نفر از خادمان انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند اما امروز نام و نشانی از این گروهک‌ها باقی نیست و ایران اسلامی مقتدرانه و عزتمند در جهان حضور دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تلاش ملت ایران را در راستای راه خداوند متعال دانست و عنوان کرد: ‌خداوند متعال نیز در طول انقلاب اسلامی به تلاش‌ها و فعالیت‌های ملت ایران برکت داده است.

وی در ادامه ساده‌لوحی و ساده انگاری برخی افراد را در دوران انقلاب اسلامی مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ در دوران دفاع مقدس برخی افراد بر صلح و آتش‌بس تأکید می‌کردند اما امام خمینی (ره) مقتدرانه فرمودند «متجاوز به کشور آمده است و باید برود بیرون»، حال برای همگان روشن شده است آنهایی که آن روز از کوتاه آمدن سخن به میان می‌آوردند به دنبال این بودند که نظام را به چالش بکشانند.

نقدی امنیت، آرامش و رفاه امروز را ثمره گوش دادن به تأکیدات باری‌تعالی دانست و گفت:‌ امام خمینی (ره)‌ و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای با بهره‌گیری از فرمایشات خداوند متعال و الگوگیری از ائمه اطهار (ع) در طول تاریخ انقلاب اسلامی هیچگاه با آمریکا سازش نکردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سیره پیامبر اعظم گفت: پیامبر در پاسخ به افراد دنیاطلب فرمودند اگر خورشید را در یک دست و ماه را در دست دیگرم قرار دهید از خداپرستی دست بر نمی‌دارم.

وی بیان داشت:‌جانشین حضرت امام (ره)‌ در طول انقلاب راه امام را ادامه داد و با ایستادگی بر سر مواضع در تمام مواضع نظام عزت را به ارمغان آورد.

نقدی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ادامه دادن راه امام راحل گفت: متأسفانه باقی‌مانده همان ساده‌لوحان ابتدای انقلاب به رهبر انقلاب گفتند مردم دیگر خسته شده‌اند در حالی که آنها نمی‌بینند که مردم در دوران انقلاب همواره پشتوانه نظام هستند و جهانیان هم به این رسیده‌اند که فشار بر روی مردم ایران بی‌تأثیر است و در ادوار مختلف می‌بینیم علی‌رغم فشارهای دشمن مردم حضورشان در راهپیمایی‌ها پررنگ‌تر، خلوص و حضورشان در شب‌های قدر بیشتر شده است و هر برهه‌ای که نیاز به حضور مردم است هوشیارانه و به موقع در صحنه حضور می‌یابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: سخنان افراد بی‌تدبیر امروز در ارتباط با کوتاه آمدن همان حرفی است که در مقابله با شاه، منافقان و صدام از سازش سخن می‌گفتند.

وی با اشاره به تأکیدات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر هوشیاری و تقویت ساختار درونی نظام گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «ساختار نظام را محکم کنید، با نگاه به بیرون مشکلات حل نمی‌شود.»

نقدی با تأکید براینکه مذاکره با آمریکا هیچ مشکل اقتصادی را حل نمی‌کند، گفت: امروز باید به دنبال تقویت ظرفیت‌های خودمان باشیم با نگاهی به کشورهای منطقه و کشورهایی که با آمریکا سازش داشته‌اند مشاهده می‌کنیم که آنها فقیرتر شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ کشورهایی که با گردن‌کشان و قدرت‌طلبان رفاقت کرده‌اند سختی و ناامیدی آن کشورها را فرا گرفته است.

وی در ادامه مساجد و پایگاه‌های بسیج را از ظرفیت‌های ایران اسلامی برشمرد و بر تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

نقدی التماس رئیس جمهور کشوری برای مذاکره با ایران اسلامی را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: همواره فشارها فرصتی برای سازندگی است و ما هم باید با بهره‌گیری از روش‌های منصفانه و استفاده بهینه از نعمت‌های خداوند متعال مسیر را مقتدرانه ادامه دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با تأکید براینکه صلابت و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی سبب شد که کسی دیگر جرأت کج نگاه کردن به ایران اسلامی را نداشته باشد، عنوان کرد: تلاش 120 شبکه ماهواره‌ای علیه ایران اسلامی، تلاش‌های رسانه‌ای به دشمنان نظام و... نشانه اقتدار و عزت و سربلندی ایران اسلامی است و امیدواریم بتوانیم با الگو قرار دادن درس‌هایی که شهدا به ما دادند توفیق پیدا کنیم که بتوانیم رهروان صدیق شهدا باشیم./خبرگزاری فارس

 


ویدیو مرتبط :
راه حل مذاکره با آمریکا نیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران بنا ندارد وارد مذاکره دوجانبه با آمریکا شود



 

 

ایران بنا ندارد وارد مذاکره دوجانبه با آمریکا شود

 

در پاسخ به ایرنا؛

مهمانپرست: ایران بنا ندارد وارد مذاکره دوجانبه با آمریکا شود

تهران - سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران بنا ندارد وارد مذاکره دوجانبه با آمریکا شود و کسی نیز تاکنون این حرف را اعلام نکرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رامین مهمانپرست روز سه شنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی این مطلب را در پاسخ به سوال ایرنا مطرح کرد.

خبرنگار ایرنا پرسید: با توجه به درخواست‌های اخیر و مکرر مقامات آمریکایی برای مذاکره با ایران، آیا تهران پیش‌شرطی برای مذاکره با واشنگتن دارد؟

سخنگوی وزارت خارجه در ادامه پاسخ خود به پرسش خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد موضوع بحث با آمریکا در خصوص بحران‌های بین‌المللی در سطح جهان، مشکلاتی که وجود دارد، بررسی ریشه‌های این بحران‌ها و راه‌حل‌های آنها است.

مهمانپرست ادامه داد منطق پشت این سیاست‌ها که توسط آمریکایی‌ها و برخی کشورهای غربی اعمال می‌شود، باعث ایجاد این بحران‌ها شده و منطق جمهوری اسلامی ایران برای راه‌حل‌های آن می‌تواند در هر فرصتی به اطلاع همه مردم جهان رسانده شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: ما آمادگی داریم در مقابل کسی که معتقد است می‌تواند از سیاست‌ها و عملکرد خود دفاع کند و برای کار خود منطق قوی دارد، در حضور همه ملت‌های جهان منطق خود را مطرح کنیم و ببینیم که منطق آنها برای دفاع از سیاست‌هایشان غلبه دارد یا منطق ملت‌های مستقل و آزاده جهان.