اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقدی: مداحان در شب‌های قدر مردم را نسبت به ابزار شیطانی ماهواره بیدار و دعوت به توبه كنند



نقدی: مداحان در شب‌های قدر مردم را نسبت به ابزار شیطانی ماهواره بیدار و دعوت به توبه كنند

نقدی در ادامه با اشاره به نتایج مخرب برخی برنامه‌های ماهواره‌‌یی یادآور شد: امروز نزدیك به 100 كانال ماهواره‌یی علیه ملت ایران و به زبان فارسی برای حمله به بنیان‌های فكری و اعتقادی و شبهه‌افكنی در مسائل معرفتی، ایمانی و سیاسی فعالیت می‌كنند. 82 درصد طلاق‌ها نتیجه مواد مخدر و آثار مخرب گیرنده‌های ماهواره‌یی است و تعداد طلاق‌ها در خانواده‌ای كه گیرنده‌های ماهواره‌ای دارند، 10 برابر خانواده‌هایی است كه از گیرنده‌های ماهواره‌یی استفاده نمی‌كنند. وعاظ، خطبا و مداحان اگر می‌خواهند در شب‌های قدر روشنگری كنند، مردم را نسبت به ابزار شیطانی ماهواره بیدار و آنان را به توبه دعوت كنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وعاظ و مداحان اگر می‌خواهند در شب‌های قدر روشنگری كنند، مردم را نسبت به ابزار شیطانی ماهواره بیدار و آنان را به توبه دعوت كنند.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی طی سخنانی در مراسم معرفی الگوی امر به معروف در بسیج كه با حضور فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح ناحیه چهار كربلا در تهران برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام تصریح كرد: انقلاب ضربه‌ای كاری و موثر به جهان استكبار وارد كرد و در واقع تبری ابراهیمی بود كه بر پیكر بت‌های زمانه وارد شد و آنها را در هم شكست.

وی با بیان اینكه سلاح انقلاب سلاح فرهنگ بود، ادامه داد: آنچه پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد و مستكبران را در هم ریخت، فرهنگ، تفكر و ارزش‌های این انقلاب بود. دشمن از راه‌های مختلفی مانند بمب‌گذاری، ترور شخصیت‌های انقلاب، ایجاد اغتشاش و حتی تحمیل جنگ و به هم ریختن مرزهای كشور تلاش كرد تا انقلاب را از پای در آورد اما از هیچ یك از آنها طرفی نبستند و راه به جایی نبردند بلكه انقلاب با این هجمه‌ها هر روز قوی‌تر شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه دشمن متوجه شد كه از راه توپ و تفنگ نمی‌تواند به انقلاب ضربه‌ای وارد كند، افزود: آنها پس از مدتی كه از اقدامات خود نتیجه نگرفتند، رویه‌شان را تغییر دادند. شرایط، آنها را به این باور رساند كه ستیز نظامی و تروریستی با انقلاب و ملت ایران روز به روز انقلاب را مستحكم‌تر می‌كند، لذا محور حركت اصلی خود را به تهاجم فرهنگی تغییر دادند. آنها دریافتند كه جوهر مقاومت ملت ایران ایمان است و بنابراین تمام توان خود را روی آنكه ایمان مردم را از بین ببرند، متمركز كردند.

وی اظهار كرد: دشمن از راه‌های مختلفی تلاش كرد تا ایمان مردم را بگیرد. مواد مخدر، گسترش استفاده از مشروبات الكلی و تهیه فیلم‌ها و كتاب‌های فاسد جزو نقشه‌های دشمنان بود. بهاییت را برای نابودی شیعه و وهابیت را برای نابودی سنی به وجود آوردند و فرقه‌های عجیب و غریبی را كه هرروز بیشتر می‌شود برای منحرف كردن عاشقان اهل بیت (ع) از مسیر اصلی ترویج دادند. پیغمبرهای دروغین درست كردند و كار به جایی رسید كه زمانی سه خدا وجود داشت و برای نیمه شعبان و عاشورایمان نیز نقشه‌ها و توطئه‌ها ریختند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان كرد: هجمه توطئه‌های دشمنان حتی بیشتر از 21 جلد صحیفه امام است و اتفاقا وصیت‌نامه و صحیفه ایشان درباره این توطئه‌ها و تهدیدها و راهكارهای ایستادگی در مقابل آنهاست.

نقدی در ادامه با اشاره به نتایج مخرب برخی برنامه‌های ماهواره‌‌یی یادآور شد: امروز نزدیك به 100 كانال ماهواره‌یی علیه ملت ایران و به زبان فارسی برای حمله به بنیان‌های فكری و اعتقادی و شبهه‌افكنی در مسائل معرفتی، ایمانی و سیاسی فعالیت می‌كنند. 82 درصد طلاق‌ها نتیجه مواد مخدر و آثار مخرب گیرنده‌های ماهواره‌یی است و تعداد طلاق‌ها در خانواده‌ای كه گیرنده‌های ماهواره‌ای دارند، 10 برابر خانواده‌هایی است كه از گیرنده‌های ماهواره‌یی استفاده نمی‌كنند.

وی گفت: امروزه خانواده‌ها از مفاسد و مفاهیم ضد اخلاقی ماهواره‌ها و آثار مخرب آن خسته شده‌اند و همین موجب شده است كه در محله‌ای كوچك (پایگاه شهید مظفری) كه امروز در آن قرار گرفته‌ایم، با یك سخنرانی 175 خانواده گیرنده‌های خود را تحویل دهند زیرا به آثار سوء آن پی برده‌اند و همین امر در جاهای دیگر نیز با ارشاد و تشویق و آگاهی‌بخشی به مردم میسر است. وعاظ، خطبا و مداحان اگر می‌خواهند در شب‌های قدر روشنگری كنند، مردم را نسبت به ابزار شیطانی ماهواره بیدار و آنان را به توبه دعوت كنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه، امر به معروف و نهی از منكر را فریضه‌ای بسیار مهم در جامعه دانست و اظهار كرد: زبان امر به معروف، زبانی تلخ و تیز نیست بلكه امر به معروف با رویكردی ایجابی و با محبت میسر است و باید این امر تداوم داشته باشد و گسترش یابد.

نقدی در پایان خاطرنشان كرد: ما از انجام وظیفه نیروی انتظامی در اعمال قانون حمایت می‌كنیم و همه باید در موضوع امر به معروف و نهی از منكر تلاش كنند.

در پایان این مراسم، پایگاه بسیج شهید مظفری به عنوان الگوی امر به معروف در بسیج، به دلیل اقدامات فرهنگی آن در جهت آگاهی‌بخشی به مردم درباره برخی آثار سوء ماهواره از سوی محمدرضا نقدی مورد تقدیر قرار گرفت.

چندی پیش حدود 175 دستگاه گیرنده ماهواره‌ای از سوی برخی خانواده‌ها و به صورت داوطلبانه به این پایگاه تحویل داده شده است./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
((ویژه شب قدر)) توبه کنندگان حتما گوش بدهند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: احیای شب های قدر در بیمارستان ها


تصاویری از مراسم احیای شب های قدر را مشاهده می کنید.