اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقدی،رئیس سازمان بسیج : نژاد اروپایی مثل دایناسور در حال انقراض است



 نژاد اروپایی مثل دایناسور در حال انقراض

نقدی: نژاد اروپایی مثل دایناسور در حال انقراض است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از افرادی که مسائلی را به امام خمینی(ره) نسبت می دهند گفت: افرادی که در ابتدا اندیشه های درستی در آنها سرزده و بد عمل هستند اگر این کار را استمرار بخشند کارشان به تکذیب پروردگار هم می رسد.ایشان هم ابراز تردید کرد.

به گزارش مهر، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج در همایش طرح تحول نقوش و نوشته های پوشاک که روز دوشنبه در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد گفت: ما مدعی تحقق تمدن اسلامی هستیم و اصلی ترین رکن تمدن اسلامی، فرهنگ اسلامی و جنبه های انسانی و نرم افزاری است.

گزیده سخنان نقدی را در ادامه می خوانید:

اگر سبک زندگی و فرهنگ اسلامی درست نباشد هر بنایی هر چقدر هم که زیبا باشد فرو می ریزد.

اگر فردی باوقار و باشخصیت لباس جلف پوشید حتما این طرز پوشش روی شخصیت آن فرد تاثیر می گذارد لذا باید دقت کنیم چه می پوشیم و بدانیم لباسهای ما چه پیامی و چه پیامدهایی دارد.

ما دلایل فراوانی داریم که نباید از شکل ها و تصاویر غربی بر روی لباسها پیروی کنیم.

مگر ما خودمان هویت نداریم که از شخصیت و هویت استقراضی استفاده کنیم مگر ما زبان و فرهنگ نداریم که آنها بخواهند زبان و فرهنگشان را به تحمیل کنند.

کت و شلوار برای ما نیست ما لباس بهتر از این داشتیم که در آن راحت تر بودیم و با جغرافیای ما تطبیق بیشتری داشت.

اقتصاد، فرهنگ و اخلاقیات آنها در حال انحطاط کامل است نژاد اروپایی در حال انقراض است اگر 100 سال دیگر بخواهید نژاد اروپایی پیدا کنید باید گروه تحقیق بفرستید زیرا رشد جمعیت در اروپا منفی است.

نژاد اروپایی ها مثل نژاد دایناسورها در حال انقراض است چرا چون در بین آنها فرهنگ مستهجن و مبتذلی رواج پیدا کرده است و دلیل دیگر انقراض نژاد آنها این است که آنها با رواج همجنس بازی و زندگی با حیوانات فقط به فکر خودشان هستند.

همه آفرینش به علی (ع) افتخار می کند حالا ما اینها را رها کنیم و برویم عکس یک هنرپیشه معتاد فاسد را به سینه بزنیم! اشتباه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل منسوب شده به امام اشاره کرد و گفت: آنهایی که در ابتدا اندیشه های درستی از آنها سرزده ولی بد عمل هستند اگر این کار را استمرار ببخشند کارشان به تکذیب پروردگار هم می رسد از این آدمها در اوایل انقلاب کم ندیدیم الان هم می بینیم چه مسائلی را به امام نسبت می دهند البته نمی خواهیم در این مورد صحبت کنم و می گذریم./مهر

 


ویدیو مرتبط :
بسیج و اقتصاد مقاومتی/گفتگو با رئیس سازمان بسیج سازندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یامین‌پور: مسیح علی‌نژاد فاحشه است! ! / واکنش تند رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان به اظهارات یامین پور




 اخبار سیاسی - یامین‌پور: مسیح علی‌نژاد فاحشه است!/ رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان: آقای یامین پور! مستحق ۸۰ ضربه شلاق هستی

 وحید یامین‌پور، مجری سابق تلویزیون و از اعضای جبهه پایداری در صفحه گوگل‌پلاس خود، مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار مقیم لندن را «فاحشه» خواند.

به گزارش پیام نو، یامین‌پور این اتهام را در مقام مخالفت برای مرتد خواندن مسیح علی‌نژاد به دلیل راه‌اندازی صفحه آزادی‌های یواشکی در فیس بوک ابراز داشته است.

یامین‌پور در بخشی از پست خود می‌نویسد: «قبل از انقلاب در شهر نو فاحشه هایی که سنین جوانی را سپری می کردند و دیگر جذابیت جنسی نداشتند به فریب دادن جوانترها و قوادی رومی آوردند. این کار شاید تامین نیازهای روانی(و البته مالی) آنها بحساب بیاید. ظاهرا علی نژاد هم در مرز میانسالی با راه انداختن کمپین بی حجابی بدنبال به اشتراک گذاشتن بدنامی ها و ناکامی های خود و به میدان آوردن جوانترهایی ست که هنوز فاحشه نیستند.»

حجت‌الاسلام جلیل محبی، رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان و کارمند مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در واکنش به این پست نوشت: «مطابق شریعت اسلام و آیه ۴ سوره مبارکه نور اگر کسی به دیگری بگوید فاحشه، باید ۴ شاهد عادل بیاورد که آن عمل خاص را به طور جزیی دیده باشند و اگر نیاورد یا شاهدان به میل در سرمه دان شهادت ندهند مطابق آیه فوق به آن فرد هشتاد ضربه شلاق زده میشود. توبه اش هم به دلیل حق الناسی بودن پذیرفته نیست». او در پایان اضافه کرد: «چه بد است که یک نفر مدیون مسیح علی نژاد باشد…»
 

اخبار, اخبار سیاسی,یامین پور

اخبار سیاسی - پیام نو