اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نشست زمین در حوالی میدان امام خمینی



عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از نشست زمین در حوالی میدان امام خمینی خبر داد.

اخبار,اخبارحوادث , حوادث  روز

 

ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از نشست زمین در حوالی خیابان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: بخشی از زمین مجاور ایستگاه اتوبوس فیاض‌بخش جنب خیابان امام خمینی ریزش کرده و عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شده است.

وی افزود: ترافیک سنگینی در محدوده بازار، خیابان بهشت و خیابان امام خمینی حاکم شده است.


  اخبار حوادث  -  تسنیم 


ویدیو مرتبط :
طرح پیشنهادی میدان امام خمینی(سپه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست زمین و ریزش آوار در پروژه مترو میدان قیام



مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از ریزش آوار در یکی از پروژه های عمرانی مترو تهران در حوالی میدان قیام خبر داد

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از ریزش آوار در یکی از پروژه های عمرانی مترو تهران در حوالی میدان قیام خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه یک کارگر 15 ساله تبعه کشور افغانستان دچار مصدومیت شد.

به گزارش ایرنا، حسن عباسی افزود: شب گذشته ساعت 21:39 خبر حادثه ریزش آوار در یکی از پروژه های عمرانی مترو تهران در حوالی میدان قیام به سامانه 115 اعلام و اکیپ های اورژانس به همراه آمبولانس به محل اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه تکنیسین های اورژانس تهران از شب گذشته تا صبح امروز در محل مستقر بودند، اظهار کرد: یکی از کارگران شاغل در این پروژه که از ناحیه دست و پا دچار آسیب دیدگی شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سینا منتقل شد.

براساس این گزارش، دراین حادثه نشست زمین هنگام تخلیه شن و ماسه یک دستگاه میکسر در محل اجرای پروژه عمرانی مترو در میدان قیام موجب ایجاد حفره و فرورفتن کانکس های ساختمانی و تعدادی از کارگران پروژه در عمق زمین شده است.

اخبار حوادث - ایرنا